Ministarka je podsetila građevinske firme da će im dobre reference pomoći da dobijaju i druge velike poslove koji će se u Srbiji raditi.
"Gospodo, građevinska je sezona, pokušajte da se organizujete da radite duže od 15 ili 16 časova, da radite i više, a ovo je primer da je to moguće", rekla je ona.
Prema njenim rečima, država je stvorila uslove da može da se radi, novca ima dovoljno, projekti su završeni. Od izvođača se očekuje završetak radova, a ukoliko to ne bude bilo u roku, postoje negativne reference.
"Dakle nećete moći da radite sve one druge još poslove koje će Srbija dobijati", poručila je Mihajlović.
Ona je rekla da je Grdelica najteže gradlište na, kako je istakla, najvažnijem projektu za našu zemlju.
"Ovo je jedino gradilište na Koridoru 10 gde se trenutno radi noću od četiri ujutru do 24 sata. Praktično od ovog gradilišta zavisi sve dalje i zato je važno da se radi koliko god je to moguće i koliko vremenski uslovi dozvoljavaju", rekla je ministrka i dodala da je vrednost investicije u Grdeličkoj klisuri je 280 miliona evra.
Ona je uputila apel, kako je rekla, poruku svim vlasnicima, direktorima kompanija, izvođačima i podizvođačima, na Koridoru 10 nego i na Koridoru 11, da se rsdovi ubrzaju i zahvalila, kako je istakla, radnicima na posvećenosti u radu.
Ministarka Mihajlović je dodala da je 96 odsto Koridora završeno, a da je urađeno, kako je navela, preko 200 kilometara puta u prethodne dve godine.
Ona je radove obišla u pratnji dva v.d. direktora "Koridora Srbije" Zorana Babića i "Puteva Srbije" Zorana Drobnjaka.
Babić je istakao je da je deonica u Grdeličkoj klisuri veoma zahtevna i da ima osam mostova, a da se trenutno na njima radi hidroizolacija.
"Na 2,3 kilometra smo uradili regulaciju toka Južene Morave. Imamo pet kosina, ovo je kosina broj 2, dužine 700 metara i najzahtevnija je", objasnio je Babić.
On je kazao da se trenutno na ovoj tački Lot 1, radi na 900 prenapregnutih ankera dužine između 20 i 25 metara.
" Imamo obavezu da sa ovoga mesta pomerimo 200 hiljada kubnih metara materijala kako bi došli do konstrukcije autoputa . Ovaj usek nam se nalazi na jednom kritičnom putu i od njega zavisi kompletna deonica, zbog toga smo dogovorili, naložili kompaniji Azvi, izvođaču radova, da produže radove, tako da sam ja sada mngo veći optmista", rekao je direktor Koridora.
Na pitanje novinara kada bi trebalo da radovi na ovoj deonici budu gotovi Babić je kazao:
"Mi ćemo već 10. jula, odnosno u drugoj dekadi jula imati završene dve deonice na Istočnom kraku Koridora 10, od Crvene reke do Čiflika i Čiflik-Staničenje u ukupnoj dužni od 25,4 kilometara", rekao je Babić.
On je kazao i da će deonice koje će biti puštene u saobraćaj biti na na severnom delu Koridora, na Ipsilon kraku i, kako je naveo, iako je rok za puštenje te deonice oktobar mesec, biće puštene u rad dva meseca ranije.
"Želimo da pokažemo da u Srbiji može da se radi noću, da može da se radi duže od radnog vremena, da može da se poštuju rokovi", rekao je Babić.
On je zahvalio profesorima Građevinskog fakulteta iz Beograda zato što su, kako je naglasio, svakodnevno u Grdelici i pomažu da radovi teku.
Zvezdina proslava jesenje titule sa stilom: Nova goleada na Marakani!
Završen protest studenata u Beogradu: Saobraćaj bio blokiran u centralnim gradskim ulicama
Fenerbahče otpustio Bobana Marjanovića? Povratak u Evropu pretvara se u katastrofu!
Mondo ukrštenica za 23. decembar: Jutarnja zabava i "razgibavanje" mozga!
Sve što treba da znate o Crvena zvezda - Partizan: Prvi derbi u ABA ligi, a već se odlučuje cela sezona!