Tunel Manajle, dužine 1.804m, nalazi se na južnom kraku Koridora 10, autoput E 75, deonica: Caričina Dolina - Vladičin Han.
Osim što je najduži putni tunel u Srbiji, ujedno se pokazao i kao najzahtevniji za izgradnju, kažu u Koridorima.
"Uz uložene velike napore Koridora Srbije i zahvaljujući značajnoj i konstantnoj podršci Ministarstva građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture, uspešno su prevaziđeni problemi na koje se tokom radova nailazilo, usled izuzetno nepovoljnih hidrogeoloških uslova sa kojima su se građevinari suočili na terenu (neplanirano veliki prilivi podzemne vode, tunelske odvale i jaki brdski pritisci)", navodi se u saopštenju Koridora Srbije.
Prethodno je, u septembru 2016. godine, probijena leva tunelska cev.
Koridori Srbije su Investitor ovog projekta, dok je izvođač radova bugarska kompanija "Consortium Alliance X (EUROALLIANCE TUNNELS JSC and Road&Bridges ltd)".
Ugovorena vrednost radova iznosi 36,25 miliona evra.
Tunel će biti opremljen najsavremenijim telekomunikacionim sistemima, saobraćajnom opremom i signalizacijom, kao i video-nadzorom, sistemom radio veza, SOS stanicama, nišama za sklanjanje vozila u kvaru, sistemom za dojavu požara, sistemom detekcije i praćenja nivoa otrovnih gasova u tunelu i merenjem brzine.
Tunelske cevi biće međusobno povezane evakuacionim prolazima, koji su predviđeni za pešake i interventna vozila.
Očekivani rok završetka radova je kraj 2017. godine, saopšteno je Koridora Srbije.
"Ovo je trenutak da njemu odgovorim, kome nije jasno objasniću opet": Željko se naljutio, Partizan je oštećen
"Gde ide ABA liga sa ovakvim suđenjem? Partizan će da stavi prst na čelo": Mijailović podigao glas zbog grešaka
“Željko, gledaj sad šta ćeš”: Partizan ima novog sponzora, Ostoja Mijailović otkrio sve detalje!
"Sigurno smo najbolji klub u regionu": Nebojša Čović na proslavi Crvene zvezde!
Uroš Blažić pretučen u zatvoru u Smederevu: Ubica iz Mladenovca stupio u štrajk glađu