Drugi problem je, naveo je Milosavljević, što je prethodna vlast neodgovorno sprovela javnu nabavku za kupovinu klima-uređaja.
"Za vreme prethodne vlasti, 250 miliona dinara uloženo je u kupovinu klima, pojedinačno svaka od njih je koštala između 12 i 13 hiljada evra. Situacija na terenu pokazuje da vozila nisu imala tehničkih kapaciteta da podrže te uređaje. Dakle, klime su ugrađene, posle nekoliko dana one kolabiraju, nastaje šteta i klime ne mogu da se vrate u funkciju. U razgovoru sa tehničkim osobljem GSP-a, ustanovljeno je da i uz velike napore i finansijska ulaganja 140 klima ne može da se popravi", objasnio je Milosavljević.
Prema njegovim rečima, kako je preneo Sekretarijat za informisanje, uslov za učešće na tenderu danas imaju samo autobusi koji imaju klimu.
"U narednim programima poslovanja GSP-a ići će se ka zameni voznog parka i obavezan uslov tendera biće klima-uređaj. Moramo imati u vidu da obnoviti vozni park ovog gradskog prevoznika nije lako, posebno kada uzmemo u obzir da su prihodi i naplata nedovoljni", rekao je on.
Plaćanjem vozne karte obezbeđuju se prihodi i sredstva za naredni investicioni ciklus. Ukoliko GSP nema prihod, onda proces obnavljanja ide mnogo teže i najčešće se to i radi subvencionisanjem iz budžeta Grada Beograda, zaključio je Milosavljević.
Tužna partija Partizana: Navijači promrzli i nisu videli ama baš ništa!
Tuča u Skupštini Srbije! Guranje, čupanje, prskanje, a Ana Brnabić pozvala obezbeđenje (Foto, video)
Kraj serije "Sablja": Večeras gledamo finale trilera o ubistvu premijera Zorana Đinđića, evo šta nas očekuje
Primim 160€ penziju, a samo ugalj i drva koštaju 355: Težak život Ukrajinaca, mnogi uzeli rusko državljanstvo
"Dali smo sve da ubedimo Pešića da ostane": Petrušev objasnio šta je najveća razlika u reprezentaciji