Beograd prijavljivanje problema Beokom i Beograđani aplikacije

Na sajtu www.bgportal.rs koji je predstavljen novinarima u Skupštini grada Beograđani će moći na jednom mestu da saznaju kada počinju radovi u nekim ulicama, kada će biti završeni, gde su isključena, koji delovi grada se rekonstruišu...

Gradonačelnik Beograda Siniša Mali istakao je da je ovo najvažnija stvar za Beograd zato što će sve biti transparentno i građani će predlagati gde i šta da se radi.

Osim na taj način, Beograđani mogu da unapređuju svoj grad i preko dve mobilne aplikacije.

Aplikacija "Beograđani"  nudi građanima pitanja iz različitih oblasti o unapređenju života u gradu kao što su uređenje javnih površina, ekologija, obrazovanje...

Beograđani tako, izražavajući svoje mišljenje i predloge, pomažu gradu da donese prave odluke.

Takođe, na aplikaciji "Beokom" mogu da učestvuju u anketama, prijavljuju probleme i iniciraju donošenje odluka.

Korišćenjem obe aplikacije Beograđani će moći nakon svojih predloga i glasanja da prikupljaju poene, a onda i da dobiju nagrade kao što su karte za bazen, pozorište, zoo vrt...

Beograd prijavljivanje problema Beokom i Beograđani aplikacije

"U istoriji Beograda niko nikada ovo nije uradio. Građani će moći svojim glasanjem da utiču na to koji projekti će se realizovati, koji će parkovi će se obnavljati. Osim tih aplikacija u opštinama će biti postavljen i jedan sto sa kutijom u kojima će građani moći da ostavljaju svoje predloge", rekao je Mačli.

On je naglasio da želi da sve u Beogradu bude transparentno, pa tako i budžet.

Na jesen će biti pokrenuta i kampanja "Beograđni za bolji Beograd" gde će građanima biti predstavljen određeni budžet, a građani će reći kako i gde taj novac da se iskoristi, i koje bi stvari u Beogradu trebalo da se urade.

Projekti koji budu dobili najviše glasova biće realizovani.

"Mislim da je jedino to Pariz uradio. Po prvi put građani će moći dvosmerno da učestvuju i tako ćemo pokazati da možemo zajedno. Ovo je jedna velika i korisna stvar za Beograđane", istakao je Mali.

Darko Glavaš iz Beokom servisa kaže da će građani tako komunicirati s više osoba u sistemu, zato što su tu umrežena sva javna preduzeća, a mogu ostati i anonimni.

Beograđani, prijavite probleme preko aplikacije!

"Grad će u svakom trenutku moći da vidi u kome delu se dešavaju problemi, i o kojim problemima je reč, a onda će krenuti u njihovo rešavanje", rekao je Glavaš.

Sve aplikacije će biti besplatne i mogu se koristiti na svakom mobilnom telefonu, a jedna registrovana osoba neće moći da glasa više puta, tako da neće biti moguće nikakve zloupotrebe, istakao je gradonačelnik.

Da Beokom aplikacija odlično funkcioniše uverio se i sam Siniša Mali koji je tokom obilaska Beograda na vodi prijavio jednu rupu ispod Brankovog mosta, a ista je, prema njegovima rečima, nakon prijave koja je poslata zakrpljena za 48 sati.

U sistemu aplikacija i BG portala biće umreženo svih 17 beogradskih opština.