Stiže novi "micubiši evolušn"! (FOTO)

Najomiljenija serija japanskog proizvođača napokon dobija naslednika

Nastao početkom devedesetih na bazi „lansera“, „evo“ je popularnost sticao na gradskim (ilegalnim) trkama, kao i među reli fanaticima.

Jedan od najslužnijih za njegovu popularnost je bio legendarni Tomi Makinen, koji je sa ovom mašinom osvajao WRC šampionate (četiri puta za redom) u borbi sa Kolinom Mekreom, Ričardom Brnsom i Karlosom Saincom.

„Lanser Evo“ je postao i ostao najomiljeniji model kojeg je „Micubiši“ ikad proizveo.

Novi „evo“ modeli su pristizali početkom dvehiljaditih. Međutim, nakon desete verzije pod imenom „lanser evo X“, predstavljane još 2007. godine, naslednika nije bilo. Na veliku žalost armije fanova, „Micubiši“ je 2011. saopštio da je, i pored potražnje, 'lanser evolušn x' poslednji „evo“.

Ipak, tračak nade se pojavio u martu 2014. sa izjavom predstavnika japanske kompanije koji je saopštio kako „Micubiši Motors ne planira ’Evo’ naslednika u vidu moćnog benzinca sa pogonom na sva četiri točka, već će se fokusirati na modele visokih performansi koji će se bazirati na električnoj tehnologiji.“

Tri i po godine kasnije prvi takav model stiže. I to kao „kupe-krosover“ pod imenom „e-evolušn koncept“ (e-Evolution Concept). U „Micubišiju“ veruju da je ovo nova prekretnica za kompaniju i početak nove ere dugoročnog rasta i održivog razvoja. Dakle, „e-evolušn“ se čini kao prilično velika stvar za japanskog proizvođača, koji je od prošle godine deo „Reno-Nisan“ grupacije.

Što se novog modela tiče, dodatnih informacija ima veoma malo. Sa slike se može zaključiti da će koncept imati oštre ivice sa agresivno dizajniranim zadnjim svetlima i izlomljenim C-stubom. Iz kompanije naglašavaju da će motor biti električan sa pogonom na sva četiri točka uz „korišćenje veštačke inteligencije“.

U svakom slučaju moraćemo da sačekamo još mesec dana, jer je premijera zakazana za kraj oktobra na tokijskom sajmu automobila.

Nama ostaje da se nadamo da će nov model imati nekakvih dodirnih tačaka sa čuvenom „evo“ serijom. Mada, na žalost, sumnjamo da će biti tako.

Šta vi mislite? Pišite nam u komentarima i koliko ste voleli da gledate „lansera“ u reli šampionatima.

Podsetimo se i Tomija Makinena u akciji:

Nastao početkom devedesetih na bazi „lansera“, „evo“ je popularnost sticao na gradskim (ilegalnim) trkama, kao i među reli fanaticima.

Jedan od najslužnijih za njegovu popularnost je bio legendarni Tomi Makinen, koji je sa ovom mašinom osvajao WRC šampionate (četiri puta za redom) u borbi sa Kolinom Mekreom, Ričardom Brnsom i Karlosom Saincom.

„Lanser Evo“ je postao i ostao najomiljeniji model kojeg je „Micubiši“ ikad proizveo.

Novi „evo“ modeli su pristizali početkom dvehiljaditih. Međutim, nakon desete verzije pod imenom „lanser evo X“, predstavljane još 2007. godine, naslednika nije bilo. Na veliku žalost armije fanova, „Micubiši“ je 2011. saopštio da je, i pored potražnje, 'lanser evolušn x' poslednji „evo“.

Ipak, tračak nade se pojavio u martu 2014. sa izjavom predstavnika japanske kompanije koji je saopštio kako „Micubiši Motors ne planira ’Evo’ naslednika u vidu moćnog benzinca sa pogonom na sva četiri točka, već će se fokusirati na modele visokih performansi koji će se bazirati na električnoj tehnologiji.“

Tri i po godine kasnije prvi takav model stiže. I to kao „kupe-krosover“ pod imenom „e-evolušn koncept“ (e-Evolution Concept). U „Micubišiju“ veruju da je ovo nova prekretnica za kompaniju i početak nove ere dugoročnog rasta i održivog razvoja. Dakle, „e-evolušn“ se čini kao prilično velika stvar za japanskog proizvođača, koji je od prošle godine deo „Reno-Nisan“ grupacije.

Što se novog modela tiče, dodatnih informacija ima veoma malo. Sa slike se može zaključiti da će koncept imati oštre ivice sa agresivno dizajniranim zadnjim svetlima i izlomljenim C-stubom. Iz kompanije naglašavaju da će motor biti električan sa pogonom na sva četiri točka uz „korišćenje veštačke inteligencije“.

U svakom slučaju moraćemo da sačekamo još mesec dana, jer je premijera zakazana za kraj oktobra na tokijskom sajmu automobila.

Nama ostaje da se nadamo da će nov model imati nekakvih dodirnih tačaka sa čuvenom „evo“ serijom. Mada, na žalost, sumnjamo da će biti tako.

Šta vi mislite? Pišite nam u komentarima i koliko ste voleli da gledate „lansera“ u reli šampionatima.

Podsetimo se i Tomija Makinena u akciji:

Nastao početkom devedesetih na bazi „lansera“, „evo“ je popularnost sticao na gradskim (ilegalnim) trkama, kao i među reli fanaticima.

Jedan od najslužnijih za njegovu popularnost je bio legendarni Tomi Makinen, koji je sa ovom mašinom osvajao WRC šampionate (četiri puta za redom) u borbi sa Kolinom Mekreom, Ričardom Brnsom i Karlosom Saincom.

„Lanser Evo“ je postao i ostao najomiljeniji model kojeg je „Micubiši“ ikad proizveo.

Novi „evo“ modeli su pristizali početkom dvehiljaditih. Međutim, nakon desete verzije pod imenom „lanser evo X“, predstavljane još 2007. godine, naslednika nije bilo. Na veliku žalost armije fanova, „Micubiši“ je 2011. saopštio da je, i pored potražnje, 'lanser evolušn x' poslednji „evo“.

Ipak, tračak nade se pojavio u martu 2014. sa izjavom predstavnika japanske kompanije koji je saopštio kako „Micubiši Motors ne planira ’Evo’ naslednika u vidu moćnog benzinca sa pogonom na sva četiri točka, već će se fokusirati na modele visokih performansi koji će se bazirati na električnoj tehnologiji.“

Tri i po godine kasnije prvi takav model stiže. I to kao „kupe-krosover“ pod imenom „e-evolušn koncept“ (e-Evolution Concept). U „Micubišiju“ veruju da je ovo nova prekretnica za kompaniju i početak nove ere dugoročnog rasta i održivog razvoja. Dakle, „e-evolušn“ se čini kao prilično velika stvar za japanskog proizvođača, koji je od prošle godine deo „Reno-Nisan“ grupacije.

Što se novog modela tiče, dodatnih informacija ima veoma malo. Sa slike se može zaključiti da će koncept imati oštre ivice sa agresivno dizajniranim zadnjim svetlima i izlomljenim C-stubom. Iz kompanije naglašavaju da će motor biti električan sa pogonom na sva četiri točka uz „korišćenje veštačke inteligencije“.

U svakom slučaju moraćemo da sačekamo još mesec dana, jer je premijera zakazana za kraj oktobra na tokijskom sajmu automobila.

Nama ostaje da se nadamo da će nov model imati nekakvih dodirnih tačaka sa čuvenom „evo“ serijom. Mada, na žalost, sumnjamo da će biti tako.

Šta vi mislite? Pišite nam u komentarima i koliko ste voleli da gledate „lansera“ u reli šampionatima.

Podsetimo se i Tomija Makinena u akciji: