Na našu adresu stalno pristižu novi primeri nezadovoljnih potrošača koji se žale na ono što za svoj novac dobijaju u prodavnicima prehrambene robe. Poslednji takav primer stiže iz Zemuna...
Čitalac nam se, naime, požalio da je u objektu lanca prodavnica AMAN kupio kvarnu robu sa isteklim rokom trajanja.
"U prodavnici Aman sam kupio marinirane šampinjone kojima je istekao rok pre više od dva meseca, i koje su se ubuđale. Stvarno ne razumem način poslovanja gde prodavci bukvlno truju narod. Toliko vremena da prođe i da se roba ne povlači sa rafa", napisao nam je čitalac (ime poznato redakciji) koji je kao dokaz poslao i fotografije.
Tu su i račun, i rok trajanja i sam proizvod. Pogledajte:
Kontaktirali smo nadležne u lancu AMAN i dobili sledeći odgovor:
"Žao nam je zbog novonastale situacije. Potrošač ima sva prava da sa računom vrati artikal i da dobije natrag svoj novac. Izvinjavamo se zbog propusta u objektu 139, trudićemo se da se ovakvi propusti više ne ponove".
Odgovor AMAN-a stigao je brzo i pohvalno je što su priznali grešku i uputili izvinjenje...
Prava potrošača su neprikosnovena i u ovom slučaju to se i potvrdilo.
Nastavite da nam pišete i šaljete fotografije ako se i vama dogodi nešto slično.