Pored toga što peva, glumi, dizajnira odeću, ove godine je izbacila i kolekciju šminke, i ispostavilo se da je to bio pun pogodak!
Rijana je pre nekoliko meseci lansirala kolekciju šminke Fenty, što je ocito bio pun pogodak jer se ta kolekcija našla na "Tajmovoj" listi 25 najboljih izuma godine.
"Bilo mi je veoma važno da svaka žena oseca da je ukljucena u ovaj brend. Sve smo razlicite i imamo razlicite nijanse boje kože, pa smo odmah napravili puder u 40 razlicitih nijansi", rekla je lepotica sa Barbadosa.
I vec to je samo po sebi velika stvar. Jer, tamnopute žene nisu imale mnogo izbora, pošto je gotovo nemoguce naci puder u tamnoj boji kože, pa se cesto videla razlika u boji izmedu vrata i lica.
Vecina poznatih brendova proizvodi nijansu "boje peska" kao najtamniju, pod pretpostavkom da sve tamnopute žene imaju istu braon nijansu kože.
Pošto je Rijana uradila nešto drugacije, nije ni cudo što je kolekcija tako uspešna!
Preciznije, njeni proizvodi su se tako brzo rasprodavali, najpre puderi tamne nijanse, da je RiRi do sada samo od toga zaradila 72 miliona dolara!
Drugim recima, ona je za tamnopute dame, u industriji lepote od septembra uradila više nego drugi brendovi decenijama unazad.