Srbija kao starački dom za nemačke automobile

Zašto da reciklirate automobile kada lepo možete da ih prodate ovde? I svi "srećni"!

Više od trećine od 135.000 polovnjaka, koliko je svake godine registruje po prvi put kod nas, čine modeli sa zastarelim EURO 3 motorima.

5:1 za polovnjake

Sve rigorozniji propisi o zaštiti čovekove okoline naterali su vozače u zapadnoj Evropi da se rešavaju starih automobila. Posebno su dizelaši na stubu srama.

Svoj doprinos dali su i automobilski preprodavci, ali i države, uvođenjem premija pri kupovini novih automobila. Svrha premija je stimulacija stanovništva da kupe novi automobil i reše se starog modela koji ne ispunjava najnovije standarde – Euro 5 i Euro 6, piše Večernji list.

U okviru ove akcije "staro za novo" svaki stari automobil, kojeg vlasnik zameni novim, treba da završi u presi. Međutim, istraživanje novinara nemačkog "Auto Bilda" pokazalo je da malo automobila bude stvarno uništeno.

Novinari su došli do saznanja da najveći broj "smrdljivih dizelaša" nastavlja život u istočnoj Evropi!

Na putevima sve više "punoletnih"

Od jednog insajdera "Auto Bild" je dobio informaciju da radnici u reciklažnim centrima od trgovaca polovnjacima dobiju oko 200 evra po starijem dizelašu. A zarada dilera je odlična jer potpuno funkcionalne i dobro opremljene automobile prodaju u našem delu kontinenta za najmanje 2.000 evra.

"Auto Bild" navodi da se u istočnoj Evropi traže dizelaši s normom Euro 3 ili Euro 4, a posebno su popularni nemački brendovi "Folksvagen", "Mercedes" i "Audi".

Da li i vi vozite EURO3 ili 4 dizelaša? Kako vas služi? Pišite nam u komentarima...

Više od trećine od 135.000 polovnjaka, koliko je svake godine registruje po prvi put kod nas, čine modeli sa zastarelim EURO 3 motorima.

5:1 za polovnjake

Sve rigorozniji propisi o zaštiti čovekove okoline naterali su vozače u zapadnoj Evropi da se rešavaju starih automobila. Posebno su dizelaši na stubu srama.

Svoj doprinos dali su i automobilski preprodavci, ali i države, uvođenjem premija pri kupovini novih automobila. Svrha premija je stimulacija stanovništva da kupe novi automobil i reše se starog modela koji ne ispunjava najnovije standarde – Euro 5 i Euro 6, piše Večernji list.

U okviru ove akcije "staro za novo" svaki stari automobil, kojeg vlasnik zameni novim, treba da završi u presi. Međutim, istraživanje novinara nemačkog "Auto Bilda" pokazalo je da malo automobila bude stvarno uništeno.

Novinari su došli do saznanja da najveći broj "smrdljivih dizelaša" nastavlja život u istočnoj Evropi!

Na putevima sve više "punoletnih"

Od jednog insajdera "Auto Bild" je dobio informaciju da radnici u reciklažnim centrima od trgovaca polovnjacima dobiju oko 200 evra po starijem dizelašu. A zarada dilera je odlična jer potpuno funkcionalne i dobro opremljene automobile prodaju u našem delu kontinenta za najmanje 2.000 evra.

"Auto Bild" navodi da se u istočnoj Evropi traže dizelaši s normom Euro 3 ili Euro 4, a posebno su popularni nemački brendovi "Folksvagen", "Mercedes" i "Audi".

Da li i vi vozite EURO3 ili 4 dizelaša? Kako vas služi? Pišite nam u komentarima...

Više od trećine od 135.000 polovnjaka, koliko je svake godine registruje po prvi put kod nas, čine modeli sa zastarelim EURO 3 motorima.

5:1 za polovnjake

Sve rigorozniji propisi o zaštiti čovekove okoline naterali su vozače u zapadnoj Evropi da se rešavaju starih automobila. Posebno su dizelaši na stubu srama.

Svoj doprinos dali su i automobilski preprodavci, ali i države, uvođenjem premija pri kupovini novih automobila. Svrha premija je stimulacija stanovništva da kupe novi automobil i reše se starog modela koji ne ispunjava najnovije standarde – Euro 5 i Euro 6, piše Večernji list.

U okviru ove akcije "staro za novo" svaki stari automobil, kojeg vlasnik zameni novim, treba da završi u presi. Međutim, istraživanje novinara nemačkog "Auto Bilda" pokazalo je da malo automobila bude stvarno uništeno.

Novinari su došli do saznanja da najveći broj "smrdljivih dizelaša" nastavlja život u istočnoj Evropi!

Na putevima sve više "punoletnih"

Od jednog insajdera "Auto Bild" je dobio informaciju da radnici u reciklažnim centrima od trgovaca polovnjacima dobiju oko 200 evra po starijem dizelašu. A zarada dilera je odlična jer potpuno funkcionalne i dobro opremljene automobile prodaju u našem delu kontinenta za najmanje 2.000 evra.

"Auto Bild" navodi da se u istočnoj Evropi traže dizelaši s normom Euro 3 ili Euro 4, a posebno su popularni nemački brendovi "Folksvagen", "Mercedes" i "Audi".

Da li i vi vozite EURO3 ili 4 dizelaša? Kako vas služi? Pišite nam u komentarima...