Felisiti Hejvord je takođe plus-size manekenka, a nedavno ju je razbesneo komentar druge plus-size manekenke Tes Holidej. Naime, Tes je prokomentarisala da joj smeta što plus-size manekenke prestaju da koriste taj izraz čim postanu poznate i umesto toga o sebi govore kao o "zaobljenim modelima".

"Ako neko na Google ukuca 'model', videće Belu ili Điđi Hadid. Ako upiše 'plus-size model' videće mene. Mislim da je veoma frustrirajuće što žene zarađuju izjašnjavajući se da pripadaju to marginalizovanoj grupi, ali kada postanu poznate, onda su odjednom previše dobre za tu grupu", rekla je 32-godišnja Tes.

"Kako možeš da izgradiš karijeru i uzimaš novac od plus-size žena, a onda da se okreneš i kažeš da taj izraz nije dovoljno dobar za tebe? Ne želim da mi govore da imam seksi obline, to je smešno. To je uvredljivo! Ne možemo ni da budemo to što jesmo. Razumem celu stvar odbijanja etiketiranja, ali kada je reč o plus-size ženama, to znači 'Ja sam plus-size, ona je plus-size, ja sam debela, ona je debela'. To nije izraz mržnje, to je način na koji opisuje svoje telo".

Felisiti se nikako nije svidelo to što je Tes rekla o "zaobljenim manekenkama", pa je objasnila šta podrazumeva pod tim izrazom i zašto je važno da pustimo ljude da o svom telu govore kako žele.

Još jedan "plus" kod plus-sajz modela

"Problem sa plus-size modelima je što u tu grupu spadaju devojke koje nose konfekcijsku veličinu od 38, 40. Prosečna žena u Velikoj Britaniji nosi veličinu 44 i to je razlog zašto neke manekenke ne vole da koriste termin plus-size jer, ako nose veličinu 40, one nisu iznad proseka. Eto, odatle potiče ta tabu tema. Dosadno mi je što moram da se borim za plus-size, kad bi trebalo da se borimo svi zajedno", rekla je Felisiti.

Ona je još dodala da joj smeta što se žene dele u bilo kakve grupe, plus-size ili zaobljene, kad bi zapravo samo trebalo da podržavaju jedna drugu.

"Trebalo bi da volite sebe i da znate da vredite kao osoba, radije nego da se etiketirate ili ističete mane. Mislim da društvo kreira mane kako bi imalo koristi od naših nesigurnosti i onda počinjemo da se opterećujemo time šta je dobro, a šta nije".