Vučić je obišao radove i izgradnju južnog kraka Koridora 10 na deonici Caričina Dolina-Tunel Manajle, na lokaciji Momin Kamen, i najavio da će kompletan Koridor 10, i južni i istočni krak, biti završen naredne godine.
Vučić je zahvalio radnicima na tome što rade u svim vremenskim uslovima na ovoj opasnoj i teškoj deonici za izgradnju.
Izneo je podatak da je, na primer, oko 435.000 tona zemljišta minirano, da ostaje još oko 160.000 tona i da se taj izdrobljeni kamen koristi za nasipe.
Kako je rekao, unekoliko se kasni sa radovima i nije srećan zbog toga.
"Jutros sam vikao na (v.d. direktor Koridora Srbije Zoran) Babića, a i on na mene", napominjući da je sve to normalno kada se radi, a radovi napreduju.
Vučić je govorio i o radovima na Istočnom kraku Koridora 10, gde je apostrofirao da će šest kilometara kod Pirota biti završeno ove ili početkom sledeće godine.
Kako je rekao, ostaju radovi na 12 kilometara Bacarevo - Crvena reka kao problem, i kad to bude završeno sledeće godine, biće kompletno završen taj krak Koridora 10.
Predsedenik Srbije naveo je i da je zahavljujući EIB posao finasiran pod najpovoljnijim uslovima, a da smo bili u stanju to i da sve platimo zbog uspešno sprovedene finasijske konsolidacije.
Odgovarajući na pitanja novinara, predsednik je najavio i otvaranje nove velike fabrike u Leskovcu, ulaganja u Vranju gde je napomenuo i veliki ugovor preduzeća JUMKO sa Vojskom Srbije, ali i poručio da će se nastaviti ulaganja u jug Srbije.
Izjavio je i da je podizanje kreditnog rejtinga Srbije dobra vest i signal za investitore da je dobro ulagati u našu zemlju jer ima sigurne i stabilne finansije.
"To su super vesti za Srbiju. Ovo je treći ili četvrti put u poslednje tri godine da se podiže kreditni rejting Srbije, a ranije smo imali samo obaranje kreditnog rejtinga", rekao je Vučić.
Sa predsednikom Srbije, radove na deonici Caričina Dolina - Tunel Manajle, na lokaciji Momin Kamen, obišao je i predsednik Republike Srpske Milorad Dodik, koji je naveo da na izgradnji ovog dela Koridora 10 rade i firme iz Republike Srpske, te da mu je posebno drago što, kako mu je rečeno, uspešno obavljaju svoj posao.
POGLEDAJTE KAKO KORIDOR 10 IZGLEDA IZ VAZDUHA:
Ukupna dužina autoputa kroz Grdeličku klisuru je oko 26 km, a sastoji se od dve deonica: Grdelica - Caričina Dolina u dužini od 11,8 km i Caričina Dolina - Vladičin Han od 14,3 km.
U Grdeličkoj klisuri se grade dva velika tunela - Predajane dužine 1,8 km i Manajle oko jedan km, zatim dve velike petlje, kao i 33 mosta ukupne dužine 5,7 km.
Radovi se finansiraju iz zajma Evropske investicione banke, a ukupna ugovorena vrednost radova je 234,18 miliona evra.
Deo Koridora 10 kroz Grdeličku klisuru za građevinare predstavlja veliki izazov i izuzetno je tehnički zahtevan teren za izgradnju. Trasa kroz Grdeličku klisuru je ove godine dobila i prvi asfalt - 12,6 km.
Most Vrla u Vladičinom Hanu od 644,4 metra je najduži most na južnom kraku Koridora 10.
Kevin Panter srušio Partizan: Crno-beli se čudesno vratili, ali onda ih srušio bivši kapiten!
"Pogledajte dobro oči ovog čoveka, hoću da svi Rusi vide": Srna objavio potresnu fotografiju, ledi krv u žilama
"Pomislio sam da su sve shvatili, a onda ne uradimo najlakšu stvar na svetu": Željko Obradović o Partizanovih 2-7
Željko Obradović o ključnom momentu poraza Partizana: "Moramo to da naučimo, nedopustivo je"
Sudije oštetile Partizan u ključnom napadu Barselone: Krupna greška se jasno vidi na video-snimku!