Nije važno koliko ćete novca uplatiti, VAŽNO JE DA POMOGNETE MALIM HEROJIMA.
Povodom 15. februara, Svetskog dana dece obolele od raka, Nacionalno udruženje roditelja dece obolele od raka - NURDOR ce organizovati humanitarne skupove na trgovima, u glavnim ulicama i šetalištima u više od 40 gradova širom Srbije.
U Beogradu, centralna manifestacija ce biti organizovana na Trgu Republike od 12 do 14 casova.
Tacno u 13 casova bice pušteni baloni podrške za sve mališane koji se lece, kao i u znak secanja na one male superheroje koji više nisu sa nama.
NURDOR ce uz prigodne programe i u prisustvu prijatelja, roditelja, volontera i javnih licnosti, obeležiti ovaj znacajan datum i pozvati sve ljude dobre volje i kompanije da ucestvuju u akciji prikupljanja sredstava za završetak izgradnje novog decjeg hemato-onkološkog odeljenja u Nišu.
Ove godine NURDOR ocekuje završetak ovog projekta od nacionalnog znacaja koji ce znacajno doprineti poboljšanju uslova onkološkog lecenja dece u celom južnom regionu Srbije.
Krajem prošle godine NURDOR je otpoceo radove na drugoj fazi projekta – unutrašnji zanatski radovi i postavljanje instalacija, završetak ocekuje se sredinom marta meseca 2018. godine.
Treca faza projekta je opremanje objekta za koju je potrebno obezbediti još 17 miliona dinara. Sve informacije o izgradnji odeljenja i o prikupljenim sredstvima dostupne su na zvanicnoj internet stranici udruženja www.nurdor.org.
Osim u Beogradu, 15. februara humanitarne akcije podrške NURDOR ce organizovati i u: Nišu, Novom Sadu, Kragujevcu, Cacku, Užicu, Subotici, Kraljevu, Paracinu, Smederevu, Zrenjaninu, Šapcu, Smederevskoj Palanci, Topoli, Arandelovcu, Ivanjici, Požarevcu, Valjevu, Ubu, Malom Zvorniku, Rekovcu, Prijepolju, Kladovu, Trsteniku, Rumi, Kikindi, Somboru, Sremskoj Mitrovici, Leskovcu, Vršcu, Pirotu, Aleksincu, Vranju, Žablju, Lebanu, Prokuplju, Novom Pazaru, Surdulici, Boru i Vrnjackoj Banji.
NURDOR vec dve godine sprovodi kampanju "I ja se borim" ciji je cilj veca vidljivost problema malignih oboljenja kod dece i postizanje veceg senzibiliteta društvene zajednice za ovo pitanje.
"Kroz kampanju podsticemo kako pojedince, tako i kompanije na aktivno uzimanje ucešca u projektima kojima zajednicki olakšavamo", piše u saopštenju.