Tojotine premijere: "auris", "ajgo" i "supra"

Najprodavaniji brend na svetu se u Ženevi predstavio u "punom svetlu".

I Tojota ima zapažen nastup na Salonu automobila u Ženevi.

Svetsku premijeru je imala nova generacija "aurisa". Mali gradski model "ajgo" je podmlađen. A veliku pažnju publike dobio je i povratak "supre" u vidu sportskog koncepta "GR Supra Racing".

Treća generacija

undefined tojota auris 2018

U poslednjih 20 godina, ova japanska kompanija je najpoznatija po proizvodnji hibridnih modela. Nov "auris" nastavlja s tom pričom. U ponudi su dva hibridna pogona – standardni baziran na 1,8-litarskom pogonu sa 122 KS, kao i potpuno novi dvolitarski sistem sa 180 konjskih snaga, koji koristi sve pogodnosti nove Tojotine globalne platforme (TNGA), koju deli sa modelima "prius" i "C-HR".

Pored hibrida, kupcima će na raspolaganju biti i benzinac od 1,2 litra sa 114 konjskih snaga. Dizel opcija više ne postoji.

Tojota prestaje s prodajom gradskih dizela

Tojota tvrdi da će nov model biti daleko zanimljivi za vožnju, koji je 2,5 centimetra niži i 3 centimetra širi od prethodnika. Povećana mu je i dužina za 4 cm – sve je "otišlo" u međuosovinsko rastojanje, pa se očekuje da će biti više prostora u kabini.

Spolja gledano, novi "auris" je i daleko "opasniji" od prethodnika. Posebno se izdvajaju veoma uska LED svetla, kako napred, tako i pozadi, kao i branici, zbog čijeg dizajna auto izgleda i šire nego što jeste.

Nadamo se da će atraktivnu spoljašnjost pratiti i privlačan kabinski prostor, o kome za sada nema dodatnih informacija.

Zanimljivo je da će novi "auris" biti dostupan kupcima u Australiji i Americi pod imenom "korola" iz čije je hečbek verzije nastao pre 12 godina.

Fejslifting

undefined tojota ajgo 2018

Pažnju publike je privukao "ajgo" u fejslifting izdanju. Zadržan je frontalni "X" izgled, ali su novi svetlosni elementi.

Poznati trocilindraš zapremine jedan litar je dodatno pojačan za oko 2 KS i sad proizvodi 72 konjske snage uz smanjenu potrošnju i emisiju štetnih gasova.

Možda i najveće poboljšanje nije vidljivo jer je reč o materijalima koji smanjuju da se zvuk i vibracije motora prenose u kabinski prostor. Ovo verovatno znači da ćete moći da čujete svoje misli i pri maksimalnih 161 na sat.

Povratak sportske legende

undefined tojota GR supra racing koncept

Za kraj "obilaska" Tojotinog štanda ostavili smo jednog povratnika, koji je predstavljen u vidu trkačkog koncepta "GR Supra Racing". Prikazani model pokazuje potencijal koji će, nadamo se, "supra" imati, kako na trkačkim stazama, tako i na putevima.

Da će se na ovom modelu bazirati nova "supra" govori i broj 90 koji se nalazi njegovim vratima. Naime, kodna imena "supri" su bila: A40 iz 1978, A60 iz 1981, A70 iz 1986 i konačno A80 iz 1993, koji se proizvodio do 2002. Dakle, sledeći je A90.  

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobraćaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našoj Facebook stranici – MONDO Automobili.

I Tojota ima zapažen nastup na Salonu automobila u Ženevi.

Svetsku premijeru je imala nova generacija "aurisa". Mali gradski model "ajgo" je podmlađen. A veliku pažnju publike dobio je i povratak "supre" u vidu sportskog koncepta "GR Supra Racing".

Treća generacija

undefined tojota auris 2018

U poslednjih 20 godina, ova japanska kompanija je najpoznatija po proizvodnji hibridnih modela. Nov "auris" nastavlja s tom pričom. U ponudi su dva hibridna pogona – standardni baziran na 1,8-litarskom pogonu sa 122 KS, kao i potpuno novi dvolitarski sistem sa 180 konjskih snaga, koji koristi sve pogodnosti nove Tojotine globalne platforme (TNGA), koju deli sa modelima "prius" i "C-HR".

Pored hibrida, kupcima će na raspolaganju biti i benzinac od 1,2 litra sa 114 konjskih snaga. Dizel opcija više ne postoji.

Tojota prestaje s prodajom gradskih dizela

Tojota tvrdi da će nov model biti daleko zanimljivi za vožnju, koji je 2,5 centimetra niži i 3 centimetra širi od prethodnika. Povećana mu je i dužina za 4 cm – sve je "otišlo" u međuosovinsko rastojanje, pa se očekuje da će biti više prostora u kabini.

Spolja gledano, novi "auris" je i daleko "opasniji" od prethodnika. Posebno se izdvajaju veoma uska LED svetla, kako napred, tako i pozadi, kao i branici, zbog čijeg dizajna auto izgleda i šire nego što jeste.

Nadamo se da će atraktivnu spoljašnjost pratiti i privlačan kabinski prostor, o kome za sada nema dodatnih informacija.

Zanimljivo je da će novi "auris" biti dostupan kupcima u Australiji i Americi pod imenom "korola" iz čije je hečbek verzije nastao pre 12 godina.

Fejslifting

undefined tojota ajgo 2018

Pažnju publike je privukao "ajgo" u fejslifting izdanju. Zadržan je frontalni "X" izgled, ali su novi svetlosni elementi.

Poznati trocilindraš zapremine jedan litar je dodatno pojačan za oko 2 KS i sad proizvodi 72 konjske snage uz smanjenu potrošnju i emisiju štetnih gasova.

Možda i najveće poboljšanje nije vidljivo jer je reč o materijalima koji smanjuju da se zvuk i vibracije motora prenose u kabinski prostor. Ovo verovatno znači da ćete moći da čujete svoje misli i pri maksimalnih 161 na sat.

Povratak sportske legende

undefined tojota GR supra racing koncept

Za kraj "obilaska" Tojotinog štanda ostavili smo jednog povratnika, koji je predstavljen u vidu trkačkog koncepta "GR Supra Racing". Prikazani model pokazuje potencijal koji će, nadamo se, "supra" imati, kako na trkačkim stazama, tako i na putevima.

Da će se na ovom modelu bazirati nova "supra" govori i broj 90 koji se nalazi njegovim vratima. Naime, kodna imena "supri" su bila: A40 iz 1978, A60 iz 1981, A70 iz 1986 i konačno A80 iz 1993, koji se proizvodio do 2002. Dakle, sledeći je A90.  

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobraćaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našoj Facebook stranici – MONDO Automobili.

I Tojota ima zapažen nastup na Salonu automobila u Ženevi.

Svetsku premijeru je imala nova generacija "aurisa". Mali gradski model "ajgo" je podmlađen. A veliku pažnju publike dobio je i povratak "supre" u vidu sportskog koncepta "GR Supra Racing".

Treća generacija

undefined tojota auris 2018

U poslednjih 20 godina, ova japanska kompanija je najpoznatija po proizvodnji hibridnih modela. Nov "auris" nastavlja s tom pričom. U ponudi su dva hibridna pogona – standardni baziran na 1,8-litarskom pogonu sa 122 KS, kao i potpuno novi dvolitarski sistem sa 180 konjskih snaga, koji koristi sve pogodnosti nove Tojotine globalne platforme (TNGA), koju deli sa modelima "prius" i "C-HR".

Pored hibrida, kupcima će na raspolaganju biti i benzinac od 1,2 litra sa 114 konjskih snaga. Dizel opcija više ne postoji.

Tojota prestaje s prodajom gradskih dizela

Tojota tvrdi da će nov model biti daleko zanimljivi za vožnju, koji je 2,5 centimetra niži i 3 centimetra širi od prethodnika. Povećana mu je i dužina za 4 cm – sve je "otišlo" u međuosovinsko rastojanje, pa se očekuje da će biti više prostora u kabini.

Spolja gledano, novi "auris" je i daleko "opasniji" od prethodnika. Posebno se izdvajaju veoma uska LED svetla, kako napred, tako i pozadi, kao i branici, zbog čijeg dizajna auto izgleda i šire nego što jeste.

Nadamo se da će atraktivnu spoljašnjost pratiti i privlačan kabinski prostor, o kome za sada nema dodatnih informacija.

Zanimljivo je da će novi "auris" biti dostupan kupcima u Australiji i Americi pod imenom "korola" iz čije je hečbek verzije nastao pre 12 godina.

Fejslifting

undefined tojota ajgo 2018

Pažnju publike je privukao "ajgo" u fejslifting izdanju. Zadržan je frontalni "X" izgled, ali su novi svetlosni elementi.

Poznati trocilindraš zapremine jedan litar je dodatno pojačan za oko 2 KS i sad proizvodi 72 konjske snage uz smanjenu potrošnju i emisiju štetnih gasova.

Možda i najveće poboljšanje nije vidljivo jer je reč o materijalima koji smanjuju da se zvuk i vibracije motora prenose u kabinski prostor. Ovo verovatno znači da ćete moći da čujete svoje misli i pri maksimalnih 161 na sat.

Povratak sportske legende

undefined tojota GR supra racing koncept

Za kraj "obilaska" Tojotinog štanda ostavili smo jednog povratnika, koji je predstavljen u vidu trkačkog koncepta "GR Supra Racing". Prikazani model pokazuje potencijal koji će, nadamo se, "supra" imati, kako na trkačkim stazama, tako i na putevima.

Da će se na ovom modelu bazirati nova "supra" govori i broj 90 koji se nalazi njegovim vratima. Naime, kodna imena "supri" su bila: A40 iz 1978, A60 iz 1981, A70 iz 1986 i konačno A80 iz 1993, koji se proizvodio do 2002. Dakle, sledeći je A90.  

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobraćaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našoj Facebook stranici – MONDO Automobili.