Predstavljen najbrži "golf GTI" ikad napravljen

Obrtni moment od 370 Nm dostupan je već pri 1600 obrtaja u minutu.

"Hard-kor" fanovi GTI modela imaju novu ikonu – "golf GTI TCR".

Već 37 godina ljubitelji "folksvagen golfa" u GTI izdanju okupljaju se jednom godišnje na obali austrijskog jezera Vorterze. Osim fantastičnih mašina prethodnih generacija, Folksvagen koristi ovaj skup kako bi fanovima prikazao i neke novine.

Ove godine to je bio prototip "golfa GTI TCR", koji stiže s jakim sportskim nasleđem.

Ispod haube je 2.0 TSI motor koji razvija 290 konjskih snaga i u saradnji sa sedmostepenim DSG menjačem može poterati, ovaj GTI i do 264 kilometara na sat, što ga čini najbržim GTI-jem u istoriji.

A ono što impresionira jeste obrtni moment od 370 Nm koji je dostupan već pri 1600 obrtaja u minutu.

Serijski novi GTI stiže sa 18-inčnim Belvedere felnama i kočionim sistemom visokih performansi, koji ima zadatak da u najkraćem mogućem roku zaustavi ovu raketu na točkovima.

Uz to, vozačima će na raspolaganju biti i sportsko vešanje sa DCC sistemom, kao i električno prilagodljivi amortizeri. Ovaj TCR koncept se odlikuje posebnim prednjim spojlerom, koji ga izdvaja od "obične" GTI verzije.

Pogledajte galeriju novog GTI-a:

undefined golf gti tcr concept

Opciono moguća ga je opremiti 19-ičnim felnama, kao i Akrapovičevim titanijumskim izduvnim sistemom.

Unutar automobila, sportska sedišta su dobila nove presvlake od mikrofibera, koji je upotrebljen i za elemente na vratima i za ručicu menjača. Kako bi vozač imao dodatni trkački utisak, volan je dobio  crvenu crtu – na "12 sati". Instrument tabla je digitalizovana, a tu su i posebne trkačke opcije, poput merenja vremena po krugu.  

"Folksvagen golf GTI TCR" na evropske ulice stiže krajem godine – po za sada nepoznatoj ceni.

Ed Čajna skokcao GTI-a

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobraćaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našoj Facebook stranici – MONDO Automobili.

"Hard-kor" fanovi GTI modela imaju novu ikonu – "golf GTI TCR".

Već 37 godina ljubitelji "folksvagen golfa" u GTI izdanju okupljaju se jednom godišnje na obali austrijskog jezera Vorterze. Osim fantastičnih mašina prethodnih generacija, Folksvagen koristi ovaj skup kako bi fanovima prikazao i neke novine.

Ove godine to je bio prototip "golfa GTI TCR", koji stiže s jakim sportskim nasleđem.

Ispod haube je 2.0 TSI motor koji razvija 290 konjskih snaga i u saradnji sa sedmostepenim DSG menjačem može poterati, ovaj GTI i do 264 kilometara na sat, što ga čini najbržim GTI-jem u istoriji.

A ono što impresionira jeste obrtni moment od 370 Nm koji je dostupan već pri 1600 obrtaja u minutu.

Serijski novi GTI stiže sa 18-inčnim Belvedere felnama i kočionim sistemom visokih performansi, koji ima zadatak da u najkraćem mogućem roku zaustavi ovu raketu na točkovima.

Uz to, vozačima će na raspolaganju biti i sportsko vešanje sa DCC sistemom, kao i električno prilagodljivi amortizeri. Ovaj TCR koncept se odlikuje posebnim prednjim spojlerom, koji ga izdvaja od "obične" GTI verzije.

Pogledajte galeriju novog GTI-a:

undefined golf gti tcr concept

Opciono moguća ga je opremiti 19-ičnim felnama, kao i Akrapovičevim titanijumskim izduvnim sistemom.

Unutar automobila, sportska sedišta su dobila nove presvlake od mikrofibera, koji je upotrebljen i za elemente na vratima i za ručicu menjača. Kako bi vozač imao dodatni trkački utisak, volan je dobio  crvenu crtu – na "12 sati". Instrument tabla je digitalizovana, a tu su i posebne trkačke opcije, poput merenja vremena po krugu.  

"Folksvagen golf GTI TCR" na evropske ulice stiže krajem godine – po za sada nepoznatoj ceni.

Ed Čajna skokcao GTI-a

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobraćaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našoj Facebook stranici – MONDO Automobili.

"Hard-kor" fanovi GTI modela imaju novu ikonu – "golf GTI TCR".

Već 37 godina ljubitelji "folksvagen golfa" u GTI izdanju okupljaju se jednom godišnje na obali austrijskog jezera Vorterze. Osim fantastičnih mašina prethodnih generacija, Folksvagen koristi ovaj skup kako bi fanovima prikazao i neke novine.

Ove godine to je bio prototip "golfa GTI TCR", koji stiže s jakim sportskim nasleđem.

Ispod haube je 2.0 TSI motor koji razvija 290 konjskih snaga i u saradnji sa sedmostepenim DSG menjačem može poterati, ovaj GTI i do 264 kilometara na sat, što ga čini najbržim GTI-jem u istoriji.

A ono što impresionira jeste obrtni moment od 370 Nm koji je dostupan već pri 1600 obrtaja u minutu.

Serijski novi GTI stiže sa 18-inčnim Belvedere felnama i kočionim sistemom visokih performansi, koji ima zadatak da u najkraćem mogućem roku zaustavi ovu raketu na točkovima.

Uz to, vozačima će na raspolaganju biti i sportsko vešanje sa DCC sistemom, kao i električno prilagodljivi amortizeri. Ovaj TCR koncept se odlikuje posebnim prednjim spojlerom, koji ga izdvaja od "obične" GTI verzije.

Pogledajte galeriju novog GTI-a:

undefined golf gti tcr concept

Opciono moguća ga je opremiti 19-ičnim felnama, kao i Akrapovičevim titanijumskim izduvnim sistemom.

Unutar automobila, sportska sedišta su dobila nove presvlake od mikrofibera, koji je upotrebljen i za elemente na vratima i za ručicu menjača. Kako bi vozač imao dodatni trkački utisak, volan je dobio  crvenu crtu – na "12 sati". Instrument tabla je digitalizovana, a tu su i posebne trkačke opcije, poput merenja vremena po krugu.  

"Folksvagen golf GTI TCR" na evropske ulice stiže krajem godine – po za sada nepoznatoj ceni.

Ed Čajna skokcao GTI-a

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobraćaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našoj Facebook stranici – MONDO Automobili.