Najveći problem je ispunjavanje uslova da poligon ima USPON, kao i dovoljno prostora za operaciju skretanja ulevo ili udesno za vozila E i F kategorije, što su kamioni sa prikolicom i traktori.
Komora je svoje članice auto-škole pitala i da li imaju prostora i mogućnosti da prilagode svoje poligone pravilnikom, a ni ti rezultati, navode "Večernje novosti", nisu ohrabrujući jer je svega 8,8 odsto ispitanih škola odgovorilo da to može da izvede.
Više od 30 odsto anketiranih predstavnika auto-škola kategorično je reklo da nema uslova ni mogućnosti da izmeni uslove polaganja i obuke vozača na poligonu.
Ovo bi moglo da dovede do nove "seče" broja auto-škola u Srbiji od 25. oktobra kada novi Pravilnik počinje da važi.
Naravno da problem nije nerešiv, jer nema treba uspon kao do Pančićevog vrha na Kopaoniku, već tačno propisan - šest metara dug sa visinskom razlikom od 50 centimetara.
Zbog toga se očekuje, kako još navode Novosti, da dođe do još jedne "seče" broja autoškola u Srbiji, 25. oktobra od kada novi pravilnik počinje da važi.
To nisu jedini problemi auto-škola. Ima i onih koji se žale na nelojalnu konkurenciju.
"Ponovo se kandidati mame razne načine. Tako neki svakom 100. kandidatu poklanjaju automobil iako je vrapcima jasno da sa sadašnjom cenom obuke teško da mogu da poklone i bicikl", kaže jedan od vlasnika auto-škola koji je ostao anoniman.