Recite nam da ovo nije tačno!
Najuspešniji brend donjeg veša u Americi, poznat po spektakularnim godišnjim revijama i "Andelima", možda ce se ugasiti!
Adrijana Lima, Alesandra Ambrosio, Kendis Svonpul, Izabel Gular... Necemo ih više gledati kako šetaju pistom noseci izazovni veš!
"Viktorijas sikret" je u ozbiljnim finansijskim problemima, i kompanija "L Brands" u cijem je vlasništvu razmatra gašenje ovog brenda, prenosi "Forbs".
Prodaja proizvoda ove kompanije "polako, ali sigurno" opada vec dve godine, otkad je brend odlucio da više ne prodaje kupace kostime i odecu, vec da se fokusira samo na veš i kozmetiku.
Sve se manje, piše "Forbs", prodaju konkretno brushalteri, ali i proizvodi "Pink" linije namenjene studentkinjama i mladim ženama. Prodaja preko Interneta nekako ide, mada takode opada, dok su prodavnice sve manje i manje posecene.
Cak ni polugodišnja rasprodaja nije tekla kako je zamišljeno, pa je "Viktorijas sikret" cak produžio za dve nedelje, uz iskreno saopštenje da je rec o "sporom pocetku i nedovoljnim rezultatima".
Poslednji put je pre cak tri godine ovaj brend imao prodaju kojom su vlasnici bili zadovoljni, i pozitivan trend. Odluka da se odustane od kupacih kostima i odece možda ce se pokazati kao fatalna, jer je 2015. samo od tih proizvoda u "Viktorijas sikret" kasu stiglo 525 miliona dolara.
Najveci problem ovog brenda, piše "Forbs", je taj što ne nudi svakoj ženi ono što joj je potrebno.
"Prednost poslednjih godina dobijaju brendovi koji slušaju i prate tržište, i u svojoj ponudi imaju veš za ženu svakog oblika i grade. 'Viktorijas sikret', s druge strane, i dalje forsira premršave manekenke i svoje proizvode ne pravi u velicinama za krupnije žene sa oblinama," navodi taj list.
Modna industrija, opet, ima svoje zamerke. Brendu se zamera što je, ako izuzmemo "kostimice" i krila na revijama, postao dosadan, predvidiv i nekvalitetan. Neki od proizvoda koji su smatrani "must have" komadima su ukinuti, a na njihova mesta došli su nezanimljivi dizajni slabijeg kvaliteta.