Trenutno se razmatra takva opcija, izjavio je Tanjugu glavni urbanista Grada Beograda Milutin Folić.
U toku je izrada Studije izvodljivosti koju radi francuska kompanija Egis, jedna od najvećih i najiskusnijih u svetu za projektovanje metroa, rekao je Folić.
"Oni u okviru te studije razrađuju trase linija i prema dosadašnjim analizama postoji mogućnost da linija 2 koja se sa linijom 1 ukršta na Savskom trgu umesto da se penje na most nastavi podzemno ispod Save i tako pređe na levu obalu dalje preko Novog Beograda ka Zemunu", objasnio je Folić.
Tako bi novi savski most zadržao tramvajski saobraćaj.
"Studija koja je u toku treba da pokaže i preporuči koja od ova dva rešenja bi bila najbolja", rekao je Folić.
Razmatra se i opcija da se linija 1 poveže sa Prokopom.
Kako je rekao Folić, do kraja ove ili početkom iduće godine očekuje se da će biti završena studija izvodljivosti i finalna trasa linija, a potom bi ti podaci ušli u plansku dokumentaciju.
Nakon izrade planske dokumentacije stvoriće se uslovi za izradu finalne tehničke dokumentacije i početak gradnje metroa.
U međuvremenu će se raditi na pronalaženju rešenja za model finansiranja, odnosno partnera, objasnio je urbanista.
"Očekujemo da izgradnja metroa može da počne krajem 2020. ako se nastavi ovom dinamikom",rekao je Folić.
"Neka me streljaju, okrenuću se ka zidu, ni 'a' neću reći": Blažić opet šokirao na suđenju - Znam šta me čeka u zatvoru
Tuča u Skupštini Srbije! Guranje, čupanje, prskanje, a Ana Brnabić pozvala obezbeđenje (Foto, video)
Primim 160€ penziju, a samo ugalj i drva koštaju 355: Težak život Ukrajinaca, mnogi uzeli rusko državljanstvo
"Dali smo sve da ubedimo Pešića da ostane": Petrušev objasnio šta je najveća razlika u reprezentaciji
Sloboda Mićalović napadnuta na parkingu: Evo kako je poznata glumica završila u Urgentnom centru