Odmor od godinu dana za više od 3.000 Fijatovih radnika

Fijatova fabrika Mirafiori se transformiše u pogon za proizvodnju električnih automobila

Fijat Krajsler Automobil će od 1. januara poslati nekoliko hiljada zaposlenih na prinudni odmor koji će trajati do 31. decembra 2019.

U pitanju su zaposleni u legendarnoj torinskoj fabrici Mirafiori, u kojoj se trenutno montira samo "maserati levante" čiji prodajni rezultati nisu za pohvalu. Ovaj luksuzni SUV beleži pad prodaje na sva tri najbitnija tržišta – Evropa, SAD i Kina.

Mirafiori ne radi punim kapacitetom još od svetske krize 2008. godine, kada se tamo proizvodio "punto" i prva generacije "pande".

Nakon "punta", i "panda" dobila 0 na testu sigurnosti

Do jula ove godine, tamo se proizvodio "alfa romeo mito", ali je ovaj model, kao i "punto", ukinut.

Prva grupa od 2.445 radnika ide na prinudni odmor do 1. januara, a druga (800 zaposlenih) od 4. marta.

Fabrika se neće ugasiti već transformisati u pogon za proizvodnju električnih automobila od 2020. godine, kada bi na ovom mestu trebala da krene proizvodnje potpuno novog električnog "fijata 500e".

FCA planira da u naredne tri godine potroši više od 5 milijardi evra na ravoj novih modela i motora u Italiji kako bi ojačala proizvodnju, ali i podigla zaradu.

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobraćaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našim Facebook i Instagram stranicima.

Fijat Krajsler Automobil će od 1. januara poslati nekoliko hiljada zaposlenih na prinudni odmor koji će trajati do 31. decembra 2019.

U pitanju su zaposleni u legendarnoj torinskoj fabrici Mirafiori, u kojoj se trenutno montira samo "maserati levante" čiji prodajni rezultati nisu za pohvalu. Ovaj luksuzni SUV beleži pad prodaje na sva tri najbitnija tržišta – Evropa, SAD i Kina.

Mirafiori ne radi punim kapacitetom još od svetske krize 2008. godine, kada se tamo proizvodio "punto" i prva generacije "pande".

Nakon "punta", i "panda" dobila 0 na testu sigurnosti

Do jula ove godine, tamo se proizvodio "alfa romeo mito", ali je ovaj model, kao i "punto", ukinut.

Prva grupa od 2.445 radnika ide na prinudni odmor do 1. januara, a druga (800 zaposlenih) od 4. marta.

Fabrika se neće ugasiti već transformisati u pogon za proizvodnju električnih automobila od 2020. godine, kada bi na ovom mestu trebala da krene proizvodnje potpuno novog električnog "fijata 500e".

FCA planira da u naredne tri godine potroši više od 5 milijardi evra na ravoj novih modela i motora u Italiji kako bi ojačala proizvodnju, ali i podigla zaradu.

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobraćaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našim Facebook i Instagram stranicima.

Fijat Krajsler Automobil će od 1. januara poslati nekoliko hiljada zaposlenih na prinudni odmor koji će trajati do 31. decembra 2019.

U pitanju su zaposleni u legendarnoj torinskoj fabrici Mirafiori, u kojoj se trenutno montira samo "maserati levante" čiji prodajni rezultati nisu za pohvalu. Ovaj luksuzni SUV beleži pad prodaje na sva tri najbitnija tržišta – Evropa, SAD i Kina.

Mirafiori ne radi punim kapacitetom još od svetske krize 2008. godine, kada se tamo proizvodio "punto" i prva generacije "pande".

Nakon "punta", i "panda" dobila 0 na testu sigurnosti

Do jula ove godine, tamo se proizvodio "alfa romeo mito", ali je ovaj model, kao i "punto", ukinut.

Prva grupa od 2.445 radnika ide na prinudni odmor do 1. januara, a druga (800 zaposlenih) od 4. marta.

Fabrika se neće ugasiti već transformisati u pogon za proizvodnju električnih automobila od 2020. godine, kada bi na ovom mestu trebala da krene proizvodnje potpuno novog električnog "fijata 500e".

FCA planira da u naredne tri godine potroši više od 5 milijardi evra na ravoj novih modela i motora u Italiji kako bi ojačala proizvodnju, ali i podigla zaradu.

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobraćaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našim Facebook i Instagram stranicima.