Presedan u svetu proizvođača automobila: Renault je stvorio svoju sopstvenu virtuelnu ambasadorku, Liv, da predstavlja njihov SUV model Novi Renault KADJAR.
Dobro je poznato da danas živimo dva života: fizički i virtuelni. Prema rečima sociologa Stefana Hugona "ljudi su dugo delili odnose na stvarno i virtuelno. Razlikujemo istinito i lažno, svetlost i tamu, itd. Veliki deo naše kulture je zasnovan na tome".
Dualnosti je sada došao kraj.
Granica između realnog i virtuelnog je postala zamagljena, a stvarni i virtuelni svet se sve više međusobno nadopunjuju. Zašto, onda, ne bismo približili svoju virtuelnu ličnost onoj stvarnoj? Ili, zašto ne bismo otišli korak dalje i zamislili kompjuterski generisano, virtuelno biće, koje postaje ljudskije kroz intenzivno i realno iskustvo vožnje novog modela marke Renault?
To je poduhvat u koji se Renault upustio u svojoj reklamnoj kampanji za Novi Renault KADJAR, za čiju svrhu je kreirao sopstvenog virtuelnog ambasadora, pod imenom Liv.
To je prvi takav slučaj u automobilskoj industriji.
Danas svi imamo jedan virtuelni život na društvenim mrežama, i jedan stvarni. Prosečan korisnik provodi oko dva i po sata na društvenim mrežama, i oko šest sati dnevno povezan na internet. Međutim, postoji sve jači trend povratka autentičnim, bliskim odnosima i vezama, i prikazivanju onoga kakvi smo zaista. Nagli uspon društvenih medija, koji omogućavaju trenutno deljenje informacija, ide ruku pod ruku sa rastućom željom za autentičnošću u tom virtuelnom svetu.
Ova dva sveta su sada postala jedno, više nisu jasno razgraničeni, a njihovo uzajamno približavanje dodatno pojačava iskrene i jedinstvene trenutke u našim životima.
"Ovo je Renault-ov razlog postojanja. Uvek smo proizvodili vozila koja pogoduju stvarnom životu ljudi, koja ga pojednostavljuju, ali i pospešuju… To se ogleda i u sloganu naše marke, koji glasi ‘Strast prema životu’. Zato sada idemo dalje sa lansiranjem našeg novog SUV modela Renault Kadjar. A kako bolje prikazati autentičnost stvarnog iskustva, nego preko virtuelnog ambasadora koji će tek za upravljačem ovog modela prvi put osetiti stvarnost?", reči su Gael Le Grujek, Renault-ovog direktora marketinških komunikacija za Evropu G9.
Novi Renault KADJAR je stvarni, pravi SUV, koji savršeno dočarava srž marke Renault, a to je proizvodnja vozila za stvarne ljude, za njihov svakodnevni život i putovanja. Kadjar im nudi sve što im je potrebno: izbor potpuno novih benzinskih i dizel motora za veće zadovoljstvo u vožnji, i odabir između pogona na dva ili na četiri točka. Pored toga, on je udoban, prostran i pouzdan, a istovremeno može da se pohvali atraktivnim novim spoljašnjim dizajnom.
U kampanji koja se u februaru pojavila na malim ekranima u Srbiji, Liv počinje kao "prazno platno", da bi se potom susrela sa autentičnim iskustvom vožnje koje je vraća u stvarnost.
Kreiranjem svog sopstvenog virtuelnog ambasadora, Renault želi da prikaže koliko su iskustvo i osećaji tokom vožnje autentični, senzacionalni i uzbudljivi. Iako je Liv potpuno virtuelna, njeno iskustvo je u potpunosti stvarno i utoliko bogatije. Tokom svog putovanja, Liv će se postepeno osećati sve stvarnije i "ljudskije", dok na kraju ne postane potpuno realna.
"Liv sada postoji, to je činjenica. Ona je prisutna na svim našim medijima u ovoj SUV kampanji, tako da je možete sresti na digitalnim medijima, TV-u itd. Takođe se nadamo da ćemo je ubediti da poseti nekoliko evropskih zemalja, da bi iskusila što više osećaja", zaključuje Grujek.
Upoznajte Liv!
"Zdravo, moje ime je Liv. Ja sam virtuelna, Renault me je kreirao od nule sve do najsitnijih detalja, da bih iskusila prave emocije. Nisam sigurna koliko imam godina, pa radije ne bih da pričam o tome. Mislim da sve više volim putovanja. To sam nedavno otkrila. Nadam se da ću moći da nastavim da negujem tu strast. Znate, ja imam kompletno znanje o svetu jer sam virtuelna, ali sve to znanje mi ništa ne znači bez iskustva!"
Zašto se zoveš Liv?
"Zato što je lepo! Sviđa vam se? Liv znači živeti. U srži svega što Renault stvara nalazi se 'strast prema životu'. Renault KADJAR je izuzetno vozilo koje vam pomaže da iskusite sve svoje strasti, vozilo koje će vas pratiti gde god poželite… Sasvim je prirodno da i ja budem otelotvorenje te strasti. Tako su mi makar objasnili. Drugo značenje mog imena je, po nekima, zaštita. Ni to nije nikakvo iznenađenje, budući da sam ja ambasador jednog SUV-a!"
Da li je ovo tvoja prva reklamna kampanja?
"Jeste, moj prvenac! Smatram se veoma srećnom što sam imala priliku da uživam u ovom iskustvu. Nisam ni znala da sam sposobna da osetim toliko emocija! Tu je bilo i mnogo ljudi koji su se brinuli i interesovali za mene, to je baš lep osećaj! Postoji kratak film o „pravljenju“ mojih avantura, ako ste zainteresovani da saznate više".
Pogledajte:
Srbija pregazila Dansku i ide na Eurobasket: Blistali Aleksa i Balša, a moglo je i ubedljivije!
Uhapšeno 11 osoba zbog pada nadstrešnice na Železničkoj stanici: Preti im do 12 godina zatvora
Partizan za 55 dana mora da sakupi milione evra: Rasim Ljajić otkrio koliko crno-beli duguju!
Mondo ukrštenica za 21. novembar: Jutarnja zabava i "razgibavanje" mozga!
"Ako nas ne motiviše Zvezda, ne znam ko će": Žocova poslednja poruka pred derbi!