Brže od 180 km/h nećete moći ni na autobanu

Volvo od sledeće godine ograničava brzinu svojih automobila

Čuveno "elektronsko ograničenje od 250 kilometara na sat", uskoro će se spustiti na 180 na sat, barem kada je Volvo u pitanju.

Čuveni švedski proizvođač je najavio da će od sledeće godine maksimalna brzina njihovih novih automobila biti ograničena na 180 kilometara na čas zato što "previše ljudi pogine ili se teško povredi zbog prebrze vožnje".

Kompanija je ukazala na analize američke agencije za bezbednost u saobraćaju, koje pokazuju da je prevelika brzina bila uzrok 25 odsto pogibija u saobraćaju tokom 2017. godine.

Volvo planira da u svoje automobile ugradi i sistem "pametnog ograničenja brzine", kao i opciju da se brzina automatski ograniči u zavisnosti od lokacije gde se automobil nalazi, poput zona oko škola ili bolnica.

Ove novosti su deo plana "Vizija 2020", koji ima za cilj smanjenje broja poginulih i teško povređenih u saobraćaju od strane Volvo vozila.

Najava se poklapa usvojenim predlogom Evropske agencije za bezbednost saobraćaja, po kom će svi novi automobili dobiti poseban sistem za ograničenje brzine, kao i mogućem ograničenju brzine na svim nemačkim "autobanovima".

Direktor kompanije Hakan Samuelson rekao je da će Volvo takođe gledati kako da smanji saobraćajne nesreće čiji su izazivači intoksikacija i nepažnja, nakon prevelike brzine, dva glavna uzroka smrtnih slučajeva u saobraćaju.

Ovi ometači - glavni krivci za fatalne saobraćajne nesreće

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobraćaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našim Facebook i Instagram stranicama.

Čuveno "elektronsko ograničenje od 250 kilometara na sat", uskoro će se spustiti na 180 na sat, barem kada je Volvo u pitanju.

Čuveni švedski proizvođač je najavio da će od sledeće godine maksimalna brzina njihovih novih automobila biti ograničena na 180 kilometara na čas zato što "previše ljudi pogine ili se teško povredi zbog prebrze vožnje".

Kompanija je ukazala na analize američke agencije za bezbednost u saobraćaju, koje pokazuju da je prevelika brzina bila uzrok 25 odsto pogibija u saobraćaju tokom 2017. godine.

Volvo planira da u svoje automobile ugradi i sistem "pametnog ograničenja brzine", kao i opciju da se brzina automatski ograniči u zavisnosti od lokacije gde se automobil nalazi, poput zona oko škola ili bolnica.

Ove novosti su deo plana "Vizija 2020", koji ima za cilj smanjenje broja poginulih i teško povređenih u saobraćaju od strane Volvo vozila.

Najava se poklapa usvojenim predlogom Evropske agencije za bezbednost saobraćaja, po kom će svi novi automobili dobiti poseban sistem za ograničenje brzine, kao i mogućem ograničenju brzine na svim nemačkim "autobanovima".

Direktor kompanije Hakan Samuelson rekao je da će Volvo takođe gledati kako da smanji saobraćajne nesreće čiji su izazivači intoksikacija i nepažnja, nakon prevelike brzine, dva glavna uzroka smrtnih slučajeva u saobraćaju.

Ovi ometači - glavni krivci za fatalne saobraćajne nesreće

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobraćaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našim Facebook i Instagram stranicama.

Čuveno "elektronsko ograničenje od 250 kilometara na sat", uskoro će se spustiti na 180 na sat, barem kada je Volvo u pitanju.

Čuveni švedski proizvođač je najavio da će od sledeće godine maksimalna brzina njihovih novih automobila biti ograničena na 180 kilometara na čas zato što "previše ljudi pogine ili se teško povredi zbog prebrze vožnje".

Kompanija je ukazala na analize američke agencije za bezbednost u saobraćaju, koje pokazuju da je prevelika brzina bila uzrok 25 odsto pogibija u saobraćaju tokom 2017. godine.

Volvo planira da u svoje automobile ugradi i sistem "pametnog ograničenja brzine", kao i opciju da se brzina automatski ograniči u zavisnosti od lokacije gde se automobil nalazi, poput zona oko škola ili bolnica.

Ove novosti su deo plana "Vizija 2020", koji ima za cilj smanjenje broja poginulih i teško povređenih u saobraćaju od strane Volvo vozila.

Najava se poklapa usvojenim predlogom Evropske agencije za bezbednost saobraćaja, po kom će svi novi automobili dobiti poseban sistem za ograničenje brzine, kao i mogućem ograničenju brzine na svim nemačkim "autobanovima".

Direktor kompanije Hakan Samuelson rekao je da će Volvo takođe gledati kako da smanji saobraćajne nesreće čiji su izazivači intoksikacija i nepažnja, nakon prevelike brzine, dva glavna uzroka smrtnih slučajeva u saobraćaju.

Ovi ometači - glavni krivci za fatalne saobraćajne nesreće

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobraćaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našim Facebook i Instagram stranicama.