Kako pomiriti veliku porodicu i želju za brzinom?
Pored Skale, tu je još jedna ceška zvezda na ovogodišnjem sajmu. "Škoda kodiak RS" je sportski "terenac" ceškog proizvodaca automobila, koji se vec pokazao na najcuvenijoj stazi na svetu, Nirburgringu.
Pod haubom se nalazi dvolitarski bi-turbo TDI koji ce snagu od 239 KS i maksimalni obrtni moment od 500 Nm isporucivati na sva cetiri tocka. Do "stotke" stiže za 6,5 sekundi. Ovaj motor je najjaci dizelaš u istoriji brenda.
U odnosu na standardni "kodiak", RS verzija donosi posebni aerodinamicni paket i oslanjanje, jace disk kocnice na svim tockovima, kao i sportske izduvne grane. Tu su i 20-incne felne sa pneumaticima 235/45 R20.
I u unutrašnjosti su prisutne brojne sportske karakteristike poput profilisanih kožnih sedišta sa lumbalnom podrškom, zasecenog volana i posebnih papucica.
Tu su i drugi Škodini dodaci, kao što su automatska duga svetla, upozorenje na vozila u mrtvom uglu, digitalna instrument table i veliki centralni displej...
Kupcima ce biti na raspolaganju i verzija sa sedam sedišta. Dakle, i trkacki i porodican.
Sve ovo i svoju cenu, koja iznosi 45 hiljada evra.
Škodin RS istorijat
Inicijale RS Škoda je prvi put koristila u reliju 1974. na dva protptip modela: Škoda 180 RS i 200 RS. Godinu dana kasnije proizveden je 130 RS, a 1977. i sportski kupe poznat kao "porše istoka" s kojim Cesi ostvaruju dve pobede u svojoj klasi na legendarnim relijima Monte Karlo i Akropolis. Prvi serijski proizvedeni RS model bila je Oktavija 2000. godine.
Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobracaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našim Facebook i Instagram stranicama.