Istakla je da će efekti njegove izgradnje biti brži transport, nove fabrike i ostanak ljudi u tom delu Srbije.

"Ispunjava se san, spajamo Srbiju i Crnu Goru"

undefined Južni krak

"Koridor koji smo završili je najkraća ruta koja spaja različite delove Evrope i za Srbiju znači mnogo i zbog tranzitnog saobraćaja koji se već vraća, ali i zbog svega onog što dolazi s auto-putem. Naše iskustvo posle 300 kilometara asfaltiranih autoputeva u prethodne četiri godine jesu da su uz autoput nikle desetine novih fabrika i pogona i to je ono što očekujemo i s novim deonicama na Koridoru 10 i na Koridoru 11 koje puštamo u saobraćaj", rekla je Mihajlović za RTS.

Ona je dodala da će tokom leta biti završen u potpunosti i istočni krak Koridora 10, na kojem se radi na još nekoliko kritičnih tačaka, a do kraja juna biće pušteno u saobraćaj i 103 kilometra autoputa od Obrenovca do Čačka:

"Danas smo počeli radove i na deonici Preljina-Požega, vrednoj skoro 500 miliona evra, s kojom Čačak i čitav taj deo Srbije postaju neka vrsta tranzitnog koridora. Od Požege će ići jedan krak autoputa ka Crnoj Gori i Jadranskom moru, drugi ka Bosni i Hercegovini. S druge strane, kod Čačka će se Koridor 11 povezivati s Koridorom 10 preko Moravskog koridora, koji takođe počinjemo da gradimo na leto".

Mihajlović je naglasila da su deonice kroz Grdeličku klisuru bile izuzetno teške za izgradnju, jer su između ostalog izmeštani korito reke i železnička pruga na Koridoru 10, a sa Mominog kamena uklonjeno je više od 650.000 kubika kamena, što je količina za koju je potrebno 62.000 kamiona da bi se prevezla.

"Sigurno je da ćemo kad se autoput pusti u saobraćaj još analizirati sve što je rađeno, kako se neke greške ne bi ponavljale na budućim projektima", dodala je ona.

Savladana Grdelica, od nedelje "pista" do Soluna! VIDEO