• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Beograd dobija NOVI most - za bicikliste i pešake

Izvor mondo.rs Izvor Tanjug

Skupština grada Beograda usvojila je danas odluku o izgradnji biciklističko-pešačkog veze između Novog Beograda i Ade Ciganlije, sa mostom preko Save, čime će biti povezane opštine Čukarica i Novi Beograd.

 Most za bicikliste i pešake preko Save od Novog Beograda do Ade Ciganlije Izvor: Mondo/ Stefan Stojanović

Gradski urbanista Marko Stojčić rekao je da će pešačko-biciklistički most povezivati ulicu Omladinskih brigada u bloku 70a sa Adom Ciganlijom.

U Beogradu trenutno ima oko 100 kilometara biciklističkih staza, a predstavnici grada su najavili da će se truditi da ih u budućnosti bude mnogo više i da sve one budu međusobno uvezane.

Na nedavno održanoj javnoj raspravi u Skupštini grada Beograda, u kojoj su učestvovala i udruženja građana, a među najaktivnijima su bili predstavnici biciklističkih udruženja, iskazana je namera da glavni grad Srbije prati trendove i da ubuduće mnogo više pažnje posveti zdravom životu, da grad bude "zeleniji", čistiji, a to bi značilo, pre svega, smanjenje broja automobila, samim tim i manju emisiju štetnih gasova, kao i da građani za prevoz više koriste usluge javnog prevoza, bicikle ili neka električna vozila.

Podatak da samo 0,7% Beograđana koristi bicikl i to uglavnom za rekreaciju je daleko, daleko ispod proseka u evropskim zemljama (otprilike između 6% i 10% je prihvatljivo). 

7 razloga da počnete da vozite bicikl

Gradski urbanista Marko Stojčić je uporedo sa novim mostom, najavio i izgradnju javne podzemne garaže u bloku 70a.

''Garaže će biti namenjene stanovnicima Novog Beograda koji ne žive neposredno pored Save, a koji budu želeli da pešačkim mostom dođu do Ade'', rekao je Stojčić.

On je istakao da se među 17 odluka o izradi detaljnih planova regulacije, koje su danas usvojili odbornici gradskog parlamenta, deset odnosi na teritorije koje do sada nisu imale takav plan.

"To nas približava cilju da pokrijemo celu teritoriju grada detaljnim planovima i da Beograd bude planski urađen i da se tako razvija i urbanizuje", rekao je Stojčić. 

Komentari 4

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

OOooOo

Zar ne rekose da tamo prebacuju stari železnički most a da na njegovom mestu za dve god zifaju novi, sa po tri trake i stazom za bajs plus tramvaj? Eeeee a kako da vozis bajs kada su tupe na svakom metru, svida parkirana kola, staza ima samo na nbgd u atarom Bg nema bas staza

Stefan011

Sve staze su pored reka. A i ulice gde ima traka za bicikle ona je uglavnom popunjena parkiranim automobilima, pa se mora voziti po ulici. Na glavnim ulicama nema nigde staze. Sva sreća pa ne kažnjavaju za vožnju van staze, još uvek.

Serbia forever

Samo 0,7% beogradjana koristi bicikl!? Kako da koristi više gradjana Beograda, kad su sve staze pored Save, Dunava, na N.Bgd i na Bež.Kosi?

special image