Među političarima, koji nemaju državnu funkciju opet je najupečatljiviji bio Aleksandar Vučić, pokazalo istraživanje.
Najkomunikativnija osoba u 2009. godini ponovo je ministar rada i socijalne politike Rasim Ljajić, pokazuje istraživanje PR agencije Pragma, koja je anketirala novinare najvažnijih srpskih medija o kvalitetu odnosa organizacija i javnih ličnosti u Srbiji sa medijima.
Pored Ljajića, najkomunikativniji državni funkcioneri tokom 2009. bili su Dragan Đilas, Ivica Dačić, Vuk Jeremić, Rodoljub Šabić i Radovan Jelašić, navodi se u saopštenju te agencije, koja je uradila istraživanje pod nazivom "Novinar - Vaš prijatelj".
Među političarima, koji nemaju državnu funkciju opet je najupečatljiviji bio Aleksandar Vučić, dok se, prema mišljenju 100 anketiranih novinara, u samom vrhu ličnosti koje su na kvalitetan način promenile svoj imidž u odnosu na 2008. godinu nalaze Tomislav Nikolić, Ivica Dačić i Dragan Đilas.
Najbolje odnose sa medijima imali su Ministarstvo za rad i socijalnu politiku, Ministarstva unutrašnjih poslova, životne sredine i prostornog planiranja, poljoprivrede, šumarstva i privrede i Narodna banka Srbije.
U kategoriji privrednih organizacija najbolje su komunicirali s medijima Delta holding, Telekom MTS, Telenor, Merkator i Banka Intesa, a među neprofitnim organizacijama novinari su izdvojili Specijalnu bolnicu za rehabilitaciju Banja Koviljača.
Među organizovanim događajima koji su obeležili 2009. godinu u Srbiji anketirani novinari su istakli Univerzijadu, sahranu patrijarha srpskog gospodina Pavla i akciju "Očistimo Srbiju".
(FoNet, foto Beta/arhiv)
Pored Ljajića, najkomunikativniji državni funkcioneri tokom 2009. bili su Dragan Đilas, Ivica Dačić, Vuk Jeremić, Rodoljub Šabić i Radovan Jelašić, navodi se u saopštenju te agencije, koja je uradila istraživanje pod nazivom "Novinar - Vaš prijatelj".
Među političarima, koji nemaju državnu funkciju opet je najupečatljiviji bio Aleksandar Vučić, dok se, prema mišljenju 100 anketiranih novinara, u samom vrhu ličnosti koje su na kvalitetan način promenile svoj imidž u odnosu na 2008. godinu nalaze Tomislav Nikolić, Ivica Dačić i Dragan Đilas.
Najbolje odnose sa medijima imali su Ministarstvo za rad i socijalnu politiku, Ministarstva unutrašnjih poslova, životne sredine i prostornog planiranja, poljoprivrede, šumarstva i privrede i Narodna banka Srbije.
U kategoriji privrednih organizacija najbolje su komunicirali s medijima Delta holding, Telekom MTS, Telenor, Merkator i Banka Intesa, a među neprofitnim organizacijama novinari su izdvojili Specijalnu bolnicu za rehabilitaciju Banja Koviljača.
Među organizovanim događajima koji su obeležili 2009. godinu u Srbiji anketirani novinari su istakli Univerzijadu, sahranu patrijarha srpskog gospodina Pavla i akciju "Očistimo Srbiju".
(FoNet, foto Beta/arhiv)