Cena naših i tih karamela sa "krivotvorenim žigom" je ista, čak su se našle jedna pored drugih u prodavnicima i kupac je doveden u zabludu o njenom poreklu i kvalitetu, rekla je portparol kompanije Vesna Vlatković, na konferenciji za novinare, napominjući da kupac teško može da razlikuje kesice ovih bombona.

Posle nedavnog upozorenja javnosti da se pojavila kopija Pionirovih lešnik karamela, koja još može da se nađe u nekim prodavnicama, kaže Vlatković, dobijene su informacije da se na udaru našao i Pionirov najpoznatiji brend - negro.

Ovi proizvodi nisu stigli do potrošača jer su maloprodajni i veloprodajni kupci odbili da ih stave na svoje police, prepoznajući kopiju, rekla je Vlatković.

Vlatković je ocenila da je brend u savremenom svetu najznačajnija vrednost neke firme i da je najveća šteta Pioniru učinjena time što su potrošači, ne znajući da to
nisu njihove bombone, sigurno primetili razliku čime se njihovo poverenje dovodi u pitanje.

Vlasnik Pionira Miroljub Aleksić rekao je da su nadležni, ministarstvo finansija i poljoprivrede, reagovali brzo I doneli rešenje da se sva količina kopiranog proizvodazapleni i povuče sa rafova.

Veliki je problem što neka firma sa par zaposlenih može da vam ugrozi posao vredan milione evra na kojem je angažovano puno ljudi, rekao ja Aleksić.

On je dodao da su predstavnici novobeogradske firme koja je uvezela kopiju odbili "drsko" da razgovaraju sa Pionirom kako bi se rešio problem pa, navode iz kompanije, predstoje sudski postupci.

(FoNet, foto: Pionir Subotica)