Izvršni direktor "Apexa" Rade Vujović istakao je da je važno razumeti da se kompanija pre svega pripada IT industriji, telekomunikacijama jer se bavi proizvodnjom softvera i hardvera .
"Mnogo se piše o bus plusu kao pravnom subjektu, ali to je samo tehnološki unapređen sistem koji smo impelmentirali zbog naplate karata i upravljanje javnim prevozom u Beogradu.
Ustvari, ono što smo mi dali Direkciji za javni saobraćaj i Gradu Beogradu jeste alat za modernizaciju javnog prevoza", kaže Vujović i naglašava da ne vidi razlog tolikog bojkota sistema od strane javnosti i građana jer je on doneo rezultate u mnogim evropskim I azijskim zemljama.
Na novinarsko pitanje zašto su kao iT kompanija preuzeli na sebe i kontrolu naplate karata, čelnici kompanije, među kojima i suvlasnik Sava Terzić, odgovorili su da je tako bilo propisano tenderom, kao i da se firma "Lanus" koja je osnivač konzorcijuma, bavila finansijskim transakcijama za mobilne operatere, tako da tu ne postoji ništa sumnjivo.
Kako je rečeno na konferenciji za novinare "Apex" danas ima 364 zaposlena u četiri sektora, od čega su 273 kontrolora koji ordiniraju na devet najfrekventniih linija.
Čelnici kompanije ističu da "Apex" za i u ime direkcije za javni prevoz prikupljaju sredstva od naplate karata, iz distributivne mreže, naplate dopunskih karata i opomena I to prenose na račun direkcije, a daq raspodela novca ide u skladu sa ugovorom.
"Prenos novca se vrši isključivo kada direkcija potvrdi da je obračun ispravaniI da je prodaja u tom vremenskom roku kao ona prikazana na sistemu", kaže Vujović I ističe da "Apex" tu nema nikakvu ulogu.
Kako je objasnio, bus plus se sastoji iz dva podsistema –sistema napalate i kontrole karata i sistema upravljanja javnim prevozu.
"Sistem naplate podrazumeva izradu i prodaju personalizovanih karata, čitavu mrežu prodajnih mesta , veliki broj distributera. Kroz taj sistrem se vršiiI analiza prodaje, a onda na osnovu toga se formira i tarifna politika. Veliki broj ljudi iz naše kompanije radi na izradi karata, pregovara sa distributerima", istakao je Vujović i dodao:
"U okvuru podsistema upravljanja prevozom funkcioniše upravljenje vozilima, redovima vožnje, kao i upravljanje celinom sistema, a što je najbitnije to se sve odvija u relanom vremenu, što omogućava dalji napredak i modernizaciju sistema. Na osnovu toga imamo realni sliku javnog prevoza, pa direkcija može da planira dalju modernizaciju".
Ono što je Vujović istakao kao veliki napredak je centralizacija celokupnog sistema gradskog prevoza, bolja kontrola, a samim tim i manja mogućnost zloupotreba
"Sistem javnog prevoza čini 40 različitih prevoznika, a bus plus je omogućio, kako kontrolu vozača , tako i mogućnost da direkcija za javni prevoz ima tačan podatak koliko je koji prevoznik radio i na osnovu toga ih plati", rekao je on.
"Ranije direkcija nije mogla da prati poštovanje reda vožnje, jer bi to fizički bilo neizvodljivo, a sada je to omogućeno", kaže Vujović i dodaje da veliku važnost pridaju i žalbama građana koje im omogućavaju još realniju situaciju na svakoj liniji.
U"Apexu" najavljuju još vremenskih karata u narednom periodu, nove validatore, znatno otpornije na oštećenja, koji je biti ugrađeni u 200 novih "Solaris" autobusa, ali i kampanju u septembru "Bus plus mojim očima" koja će omogućiti svim Beograđanima koji se prijave da obiđu tu kompaniju, da upoznaju zaposlene u Bus plusu, da vide gde se nalaze serveri i sve ono što je potrebno da ovaj moderni sistem funkcioniše.
Nadamo se da će posle ovog teksta i najavljene kampanje građanima biti jasnije sve vezano za sistem bus plus, ali ono što ostaje nerazjašnjeno je kada ćemo se voziti u pristojnim autobusima bez rupa i rasklimanih vrata, i još bitnije kako izdvojiti mesečno nekoliko hiljada dinara za kartu ako su primanja 20.000 dinara.
Tužna partija Partizana: Navijači promrzli i nisu videli ama baš ništa!
Temperatura pada na -15 stepeni! Čubrilo otkrio detaljnu prognozu za zimu, evo kada će u Srbiji biti najhladnije
Kraj serije "Sablja": Večeras gledamo finale trilera o ubistvu premijera Zorana Đinđića, evo šta nas očekuje
Putin je zbog ovog oružja naredio napad hipersoničnom raketom: Ubijen važan ruski general i 500 Severnokorejaca
Beograđanka za dva meseca dobila 3 kazne: Otkrivamo na kojim se sve lokacijama na auto-putevima meri brzina