Poznata jahta "Primorka", koja je pripadala predsedniku SFRJ Josipu Brozu Titu, prodata je kapetanu duge plovidbe iz Kotora Smiljanu Samardziću za 104.000 evra, objavili su podgorički mediji.
Primorka je izgradjena 1974. u Italiji i doživela je nekoliko havarija. Jahta je napravljena od drveta, dugačka je 24,22 metra, široka 6,3 a razvija maksimalnu brzinu od 28 čvorova na sat.
Samardžić namerava da jahtu, koja je bila u vlasništvu Ministarstva saobraćaja i pomorstva Crne Gore, prepravi u brod za krstarenja i komercijalnu upotrebu.
Prva licitacija, održana 8. aprila, na kojoj je jahta dostigla cenu od 180.000 evra, propala je u junu pošto je jedini ponudjač, anonimni slovenački biznismen, koga je zastupao Orhan Hodzić, predstavnik Adrija Ervajza za Crnu Goru, odustao od kupovine.
Ministarstvo saobraćaja objavilo je prodaju jer nije moglo da snosi visoke troškove održavanja Primorke, koja više ne može da se koristi za reprezentativne potrebe.
Ukupni godišnji trošak za održavanje, snabdevanje i zarade pet članova posade jahte, pod pretpostavkom da se angažuje 30 puta što je bio njen prosek, bio bi oko 140.000 evra.
U popravku je uloženo 75.000 evra, a za adaptaciju da bi mogla da se koristi u reprezentativne svrhe potrebno je još oko 200.000 evra.
Četvoročlana posada Primorke dobiće još dve plate, a nakon toga će biti otpuštena, uz zakonom predvidjenu otpremeninu.
(Tanjug)
Primorka je izgradjena 1974. u Italiji i doživela je nekoliko havarija. Jahta je napravljena od drveta, dugačka je 24,22 metra, široka 6,3 a razvija maksimalnu brzinu od 28 čvorova na sat.
Samardžić namerava da jahtu, koja je bila u vlasništvu Ministarstva saobraćaja i pomorstva Crne Gore, prepravi u brod za krstarenja i komercijalnu upotrebu.
Prva licitacija, održana 8. aprila, na kojoj je jahta dostigla cenu od 180.000 evra, propala je u junu pošto je jedini ponudjač, anonimni slovenački biznismen, koga je zastupao Orhan Hodzić, predstavnik Adrija Ervajza za Crnu Goru, odustao od kupovine.
Ministarstvo saobraćaja objavilo je prodaju jer nije moglo da snosi visoke troškove održavanja Primorke, koja više ne može da se koristi za reprezentativne potrebe.
Ukupni godišnji trošak za održavanje, snabdevanje i zarade pet članova posade jahte, pod pretpostavkom da se angažuje 30 puta što je bio njen prosek, bio bi oko 140.000 evra.
U popravku je uloženo 75.000 evra, a za adaptaciju da bi mogla da se koristi u reprezentativne svrhe potrebno je još oko 200.000 evra.
Četvoročlana posada Primorke dobiće još dve plate, a nakon toga će biti otpuštena, uz zakonom predvidjenu otpremeninu.
(Tanjug)
“Željko, gledaj sad šta ćeš”: Partizan ima novog sponzora, Ostoja Mijailović otkrio sve detalje!
"Sigurno smo najbolji klub u regionu": Nebojša Čović na proslavi Crvene zvezde!
Voditeljka čestitala Dončiću katolički Božić: Jokić kaže "nije moj", a pogledajte Lukinu reakciju
Partizan u punoj Areni traži povratak na pobednički kolosek: Klub se oglasio pred meč sa Fenerom
"Moram da vam ispričam jednu priču": Miško o transferu iz Kragujevca koji će zapamtiti Evropa!