Kako se navodi u saopštenju iz kabineta potpredsednice Vlade i ministarke građevine, saobraćaja i infrastrukture Zorane Mihajlović, direktan, ali ne i jedini razlog zbog kojeg je zatražena smena dvojice direktora je jučerašnja odluka Odbora direktora "Železnica Srbije" da raspuste Projektni tim i Radnu grupu za pregovore o realizaciji ruskog kredita za rehabilitaciju srpskih pruga vrednog 800 miliona dolara.
"Ministarstvo građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture učiniće sve da se 'Železnice Srbije' koje su zadužene za realizaciju infrastrukturnih projekata vrednih 1,2 milijarde evra, što pre reformišu i poveća efikasnost u realizaciji projekata", dodaje se navodi se u saopštenju iz kabineta potpredsednice Vlade Srbije.
Ministarka građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Zorana Mihajlović ranije je najavila smene jer se "koči ruski zajam od 800 miliona evra i blokira se rekonstrukcija pet deonica, a ostavlja se i loš utisak o 'Železnicama Srbije' i Srbiji kao državi".
Ona je napomenula da će se nastaviti rad na potpisivanju tog aneksa, kao i ostalih pet, i da oni koji koče investicije "ne mogu da budu izvršni direktori i biće smenjeni".
Prema njenim rečima, "Železnice" su do sada platile pet miliona evra zbog kredita koje nisu povukle.
Kako je ocenila, da nije rešena ova situacija, moglo je da se desi da i na projektu modernizacije pruge Beograd-Budimpešta iskrsne sličan problem.
Teodosić ovakav meč nije imao 14 godina! Navijači Partizana pamte kad je poslednji put imao nula asistencija!
"Obradović više ne računa na njega, Partizan traži drugog igrača": Otkriveno kakvo pojačanje žele crno-beli
Mondo ukrštenica za 23. novembar: Jutarnja zabava i "razgibavanje" mozga!
Zašto je Emir Kusturica promenio veru i postao Nemanja? Prozvali ga izdajnikom, a zbog istine su zanemeli svi
"Zašto navijači Crvene zvezde to rade?": NBA as tražio objašnjenje, jedan detalj mu nije jasan