Nauka potvrdila nešto u šta ste verovatno i sami sumnjali.
Medu vašim prijateljima verovatno je bar jedan koji redovno, iz dana u dan objavljuje na društvenim mrežama svoje fotke iz teretane, sa trcanja, slike svojih zdravih obroka...
Kad prva stvar koju procitate ujutru bude "Trcao deset kilometara pre posla" na nekom od profila tih opsednutih vežbaca, to može da vas motiviše, da se i sami bacite na vežbanje, ali i da vam, što je mnogo verovatnije, (pomalo bar) ide na živce.
Istraživaci sa Brunel univerziteta u Londonu sproveli su studiju koja se bavila proucavanjem motiva ljudi koji na društvenim mrežama dele svaki pretrcani kilometar, svaki skinuti gram, svaki podignuti teg... Rezultati nisu baš laskavi: u pitanju su osobe koje su zavisne od pažnje i prihvatanja od strane drugih ljudi, prenosi "Biznis insajder".
Osobe koje revnosno dokumentuju svoje fizicke aktivnosti, bilo da je u pitanju planinarenje, bilo dobro staro trcanje, su prilicno narcisoidne. Psiholozi kažu da je njihov primarni cilj da svima bude jasno koliko vremena i truda ulažu u svoj izgled. Ali, ono što je cudno je da takvi postovi pokupe više lajkova od drugih.
"Narcisoidni tipovi redovno dele svoj napredak i dostignuca na društvenim mrežama, što je motivisano njihovom željom za pažnjom, ali i potrebom za odobravanjem. Ali, iako takvi postovi dobiju gomilu lajkova, cesto ljudi takve stvari lajkuju iz ljubaznosti, dok im je zapravo prilocno mucna ta manifestacija egomanijaštva", zakljucuje se u studiji.
Pa, dragi FB prijatelji, ako niste uradili nešto narocito znacajno ili kreativno, možda ne bi bilo loše da nas poštedite dnevnih izveštaja o napretku u vežbanju. Bili bismo zahvalni...
Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta zabave, kulture, muzike, filma, lifestyle, putovanja i seksualnosti pratite na našoj Facebook stranici - MONDO Zabava, kao i na Twitteru @Mondo_zabava.