Mihajlović je rekla novinarima da se na toj deonici kasni zbog tehničkih problema u izgradnji dva tunela i mostova da se već radi na utvrđivanju odgovornosti, kao i da ubuduće na bolji način moraju da se biraju poizvođači radova.

"Vlada nije imala kompletne informacije o situaciji na deonici Ljig - Preljina i ono što smo videli govori nam o tehničkim problemima, naročito u izgradnji dva tunela odnosno betonske kolovozne trake i još nekim problemima na mostovima", kazala je Mihajlović.

Na autoputu Ljig - Preljina kao glavni izvođač angažovana je azerbedžanska kompanija Azvirt, a podizvođači su domaće firme.

Mihajlović je dodala da je u prethodne dve nedelje imala nekoliko sastanaka ne samo sa izvođačima, već i podizvođačima i nadzorom koji je na toj deonici počeo da radi tek od februara ove godine.

"Ta deonica nije imala nadzor iako je ministarstvo upozoravalo da mora postojati nadzor. Izvestiću premijera Aleksandra Vučića o tome šta mislim da bi bio najbolji način da se ponese odgovornost", rekla je Mihajlović.

Ona je dodala da u građevini uvek ima nekih problema, ali da mora da postoji bolja koordinacija u izveštavanju i da podizvođači moraju da budu birani na mnogo kvalitetniji način nego do sada.

"Podizvođače ne bira ministarstvo već izvođač u dogovoru sa investitorom, u ovom slučaju Koridorima Srbije", navodi Mihajlović.

Ona je podsetila da je Ministarstvo građevinarstva, saobraćaja i inrastrukture u pretodne dve godine davalo preporuku Koridorima Srbije da raskinu ugovor na dve deonice Koridora 10 sa izvođačima, kao i da su do sada izvođači često raskidali ugovore sa podizvođačima.