• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Železnice: Da li je višak samo 2.000 znaće se brzo

Izvor Beta

U narednih mesec dana tačno će se znati koliki broj zaposlenih treba da ode iz Železnica Srbije, a po nekim procenama sa kojima se svi slažu, to je više od 2.000 ljudi, izjavila je ministarka saobraćaja, građevinarstva i infrastrukture.

Ministarka Zorana Mihajlović je u interviju agenciji Beta kazala da niko od 16.000 zaposlenih neće otići Železnica Srbije bez socijalnog programa koji treba da prihvate i poslovodstvo, i sindikat, i Vlada Srbije.

"Trenutno razgovaramo sa sindikatima u Železnici Srbije i utvrđujemo socijalni program koji bi trebalo da bude onako negde kako je to urađeno i za Elektroprivredu Srbije (EPS)", naglasila je Mihajlović.

Po njenim rečima, prvo će se ići na prijavljivanje na dobrovoljni odlazak iz preduzeća onih radnika koji ispunjavaju bar jedan uslov za penziju.

"Neka procena koja je prihvaćena od svih je da bi do kraja godine iz Železnica moglo da ode preko 2.000 ljudi. Očekujemo prvo da vidimo koji je broj ljudi koji će se dobrovoljno javiti za odlazak, ali važno je da svi zaposleni u Železnici treba da budu sigurni da niko neće otići, a da ne dobije socijalni program sa kojim će se složiti i poslovodstvo, i sindikati, i Vlada Srbije", kazala je ona.

Ona je istakla da je veliki problem Železnica Srbije to što imaju mnogo više starijih radnika nego mlađih, i mnogo zaposleni u administraciji, dok nedostaje mašinovođa i pružnih radnika.

Mihajlovića koja je i u prethodnom mandatu Vlade Srbije bila ministarka saobraćaja, građevinarstva i infrastrukture, naglasila je da je u Železnicama Srbije u prethodnih godinu dana urađeno mnogo, precizirajući da su razgraničeni odnosi i delatnosti i formirane tri kompanije.

"Prvi put posle dugo vremena je tačno utvrđen popis imovine tog preduzeća, utvrđen je višak imovine i ona se sada prodaje, a taj novac će ići na namirenje određenih dugova. Prvi put je rešeno i pitanje odnosa EPS i Železnice, odnosno plaćanje istorijskih dugova koji postoje u Železnici, a utvrđeni su i tačni spiskovi pruga koje se ne koriste više od 20 godina, kao i pruga koje će zbog neracionalnosti biti ponuđene lokalnim samoupravama da one upravljaju njima", rekla je Mihajlović.

Komentari 2

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Pera

Penzosi plaćaju vaš socijalni program. Tužno.

Mile Grobar

Kako sada to,kancelar kaze da nece biti otpustanja......

special image