![](/img/placeholders/placeholder-mondo.png)
Evroliga je pred početak nove sezone, u kojoj će prvi put igrati 16 timova po dvostrukom bod-sistemu, najavila i novi način vizuelne prezentacije takmičenja.
To se u jednom delu odnosi na "uniformisani" izgled parketa u svim dvoranama evroligaških timova.
Na zvaničnom sajtu takmičenja u sredu je predstavljena "formula" čije su osnovne karakteristike grb kluba u krugu na centru terena i oznake glavnog sponzora u krugovima iz kojih se izvode slobodna bacanja.
Pored uzdužnih aut linija nalazi se logo Evrolige i naslovnog sponzora, kompanije "Turkish Airlines", ispred zapisničkog stola je ime grada i dvorane, dok su iza čeonih aut linija adrese kluba i Evrolige na Twitteru, odnosno dve reklame sponzora elitnog takmičenja.
Parkete ostalih 15 timova možete pogledati OVDE.
Zvezda u drami pobedila Partizan i odbranila Kup: Mekintajer doneo petu "Žućkovu levicu" u nizu
Da li je ovo ključni detalj finala Kupa Radivoja Koraća? Snimak otkriva zašto je Obradović pobesneo
"Nisu igrači odlučili finale, znamo svi o čemu pričamo": Obradović siguran da je i navijačima Partizana jasno
"Ako se bilo šta loše desi, odgovorni su Partizanov predsednik i trener": Čović se još jednom oglasio pred meč
Završen protest studenata u Kragujevcu: Petnaestočasovne blokade pod nazivom "Sretnimo se na Sretenje"