Evroliga je pred početak nove sezone, u kojoj će prvi put igrati 16 timova po dvostrukom bod-sistemu, najavila i novi način vizuelne prezentacije takmičenja.
To se u jednom delu odnosi na "uniformisani" izgled parketa u svim dvoranama evroligaških timova.
Na zvaničnom sajtu takmičenja u sredu je predstavljena "formula" čije su osnovne karakteristike grb kluba u krugu na centru terena i oznake glavnog sponzora u krugovima iz kojih se izvode slobodna bacanja.
Pored uzdužnih aut linija nalazi se logo Evrolige i naslovnog sponzora, kompanije "Turkish Airlines", ispred zapisničkog stola je ime grada i dvorane, dok su iza čeonih aut linija adrese kluba i Evrolige na Twitteru, odnosno dve reklame sponzora elitnog takmičenja.
Parkete ostalih 15 timova možete pogledati OVDE.
Crvena zvezda srušila Barselonu usred Katalonije: Kevin Panter predao crveno-belima pobedu na tacni!
Velika pobeda Partizana u Areni: "Zapalio" se Vašington i srušio Fenerbahče!
"Dajte dokaze za krađu, pa idemo zajedno u policiju i tužilaštvo": Direktor ABA lige o pritužbama na suđenje
NOVO NA MONDO PORTALU: Probaj MONDO sudoku, svaki dan u 19h nova igra!
Željko Obradović digao ton: Ja prvi verujem u to, ali menjamo plan - nije humano!