"Prošlu godinu smo završili sa prevezenih 125.000 putnika, a samo u januaru 2017. ih je bilo više od 20.000. Izuzetno smo zadovoljni tim brojem i to nam daje nadu da ćemo ove godine imati više od 300.000 putnika", rekao je on Tanjugu.
Kao što se i pretpostavlja, reč je uglavnom o putnicima koji dolaze iz južne i jugoistočne Srbije, sa Kosova i Metohije, ali i iz cele zemlje zbog jeftinih karata i niskih aerodromskih taksi.
"Sada imamo devet linija u putničkom saobraćaju i jednu kargo liniju do Istanbula. Od aprila kreće i deseta linija, do Ciriha, avio-kompanije ‘Svis ee, a od jula i avio prevoznika Germania", rekao je on.
Karte su, kaže, preko sajtova tih avio-prevoznika i turističkih agencija, već nekoliko meseci u prodaji.
Jedna od razloga za uspeh ovog aerodroma Đurđanović vidi u niskim taksama, koje iznose svega tri evra, a ističe i da nema subvencionisanih letova i avio-prevoznika, jer su ugovori sa lou-kost kompanijama napravljeni na komercijalnoj osnovi.
Kaže da se to ne odnosi samo na lou-kost kompanije, već je reč o važećem cenovniku za sve kompanije, tako da svi lete pod istim uslovima.
Ono čime Đurđanović nije zadovoljan jeste broj zaposlenih, jer ih je, kaže, ukupno 90, koliko je bilo i kada nije bilo putnika na aerodromu, a sada ih ima više od 125.000.
"Ove godine moramo drastično da povećamo broj radnika, kako bismo zadovoljili sve propise ili ćemo doći u situaciju da nemamo dovoljan broj izvršilaca. Za ovaj obim saobraćaja potrebno je da imamo najmanje 150 radnika", objašnjava on.
Osim povećanja broja zaposlenih, planira se obnavljanje opreme, rendgen uređaja, a za sledeću godinu planirana je rekonstrukcija zgrade terminala, tačnije proširenje za 2.500 kvadrata.
"Očekujemo sve više ljudi, hoćemo da imamo i milion prevezenih putnika", ambiciozan je Đurđanović.
Na konstataciju da se u Srbiji prepričava da se sa niškog aerodroma do Milana može leteti za 20, 30 evra, kaže da je to tačno i da su to cene koje važe u celoj Evropi.
"Možda ljudi nisu navikli na te niske cene, ali oni koji putuju lou-kost kompanijama znaju da su to redovne cene tih avio-kompanija. One same kažu da je njihova prosečna cena 30 evra", kaže direktor niškog aerodroma, i dodaje da se neke karte mogu nabaviti i za pet, sedam i devet evra.
Odgovarajući na pitanje da li ima više putnika tokom praznika, Đurđanović kaže da kompanije tačno znaju kada se najviše koristi avio-prevoz, pa tada pojačavaju saobraćaj.
On dodaje da se dodatni letovi uglavnom uvode za Uskrs, Božić, ali i u julu i avgustu, jer tada dolaze oni koji su na privremenom radu u inostranstvu.
Kevin Panter srušio Partizan: Crno-beli se čudesno vratili, ali onda ih srušio bivši kapiten!
"Pogledajte dobro oči ovog čoveka, hoću da svi Rusi vide": Srna objavio potresnu fotografiju, ledi krv u žilama
"Pomislio sam da su sve shvatili, a onda ne uradimo najlakšu stvar na svetu": Željko Obradović o Partizanovih 2-7
Željko Obradović o ključnom momentu poraza Partizana: "Moramo to da naučimo, nedopustivo je"
Navijači Partizana prvi put zviždali svom igraču: Gube strpljenje za njega, evo čije su ime skandirali!