U Srbiji se formira nova mreža servisa

Glavne karakteristike: kvalitet servisa i usluga, pristupačnost i vidljivost

Ulaskom prva tri servisa u sistem "Total Quartz Auto Service" počeo je ambiciozan projekat kompanije Total Srbija, lokalne filijale četvrtog najvećeg proizvođača ulja i gasa na svetu.

Cilj ovog globalnog projekta je primena svetskih standarda po pitanju izgleda i kvaliteta usluga na servise u Srbiji.

Prvi od tri servisa koji su brendirani po novom konceptu je beogradski servis "Samardžić".

Cilj Totala je da u narednom periodu čak 30 servisa širom Srbije bude deo ovog sistema.

Kriterijumi za ulazak servisa u partnerski program su kvalitet servisa i usluga, pristupačnost i vidljivost, a glavne prednosti servisa u mreži prvenstveno su partnerstvo sa ovom francuskom kompanijom, prepoznatljiv vizuelni identitet, kao i činjenica da će oni uvek biti prva preporuka ove kompanije.

Sa druge strane, korisnici usluga, odnosno vlasnici vozila znaće da ovi servisi pružaju kvalitetnu uslugu, a najavljene su i posebne pogodnosti i akcije koje će biti organizovane u okviru servisne mreže.

Ulaskom prva tri servisa u sistem "Total Quartz Auto Service" počeo je ambiciozan projekat kompanije Total Srbija, lokalne filijale četvrtog najvećeg proizvođača ulja i gasa na svetu.

Cilj ovog globalnog projekta je primena svetskih standarda po pitanju izgleda i kvaliteta usluga na servise u Srbiji.

Prvi od tri servisa koji su brendirani po novom konceptu je beogradski servis "Samardžić".

Cilj Totala je da u narednom periodu čak 30 servisa širom Srbije bude deo ovog sistema.

Kriterijumi za ulazak servisa u partnerski program su kvalitet servisa i usluga, pristupačnost i vidljivost, a glavne prednosti servisa u mreži prvenstveno su partnerstvo sa ovom francuskom kompanijom, prepoznatljiv vizuelni identitet, kao i činjenica da će oni uvek biti prva preporuka ove kompanije.

Sa druge strane, korisnici usluga, odnosno vlasnici vozila znaće da ovi servisi pružaju kvalitetnu uslugu, a najavljene su i posebne pogodnosti i akcije koje će biti organizovane u okviru servisne mreže.

Ulaskom prva tri servisa u sistem "Total Quartz Auto Service" počeo je ambiciozan projekat kompanije Total Srbija, lokalne filijale četvrtog najvećeg proizvođača ulja i gasa na svetu.

Cilj ovog globalnog projekta je primena svetskih standarda po pitanju izgleda i kvaliteta usluga na servise u Srbiji.

Prvi od tri servisa koji su brendirani po novom konceptu je beogradski servis "Samardžić".

Cilj Totala je da u narednom periodu čak 30 servisa širom Srbije bude deo ovog sistema.

Kriterijumi za ulazak servisa u partnerski program su kvalitet servisa i usluga, pristupačnost i vidljivost, a glavne prednosti servisa u mreži prvenstveno su partnerstvo sa ovom francuskom kompanijom, prepoznatljiv vizuelni identitet, kao i činjenica da će oni uvek biti prva preporuka ove kompanije.

Sa druge strane, korisnici usluga, odnosno vlasnici vozila znaće da ovi servisi pružaju kvalitetnu uslugu, a najavljene su i posebne pogodnosti i akcije koje će biti organizovane u okviru servisne mreže.