Kvalitet pneumatika bitniji od godišta automobila

Automobilska guma je najvažniji faktor bezbedne vožnje kom ne poklanjamo dovoljno pažnje

Da li je nedovoljna informisanost glavni razlog zbog koga će najveći deo vozača u Srbiji pre dati novac za nove alu felne, bolje ozvučenje u kolima, sistem navigacije i druge tehnološke inovacije, nego za set novih i kvalitetnih guma? Odgovor je verovatno pozitivan, jer treba imati u vidu činjenicu da je automobilska guma najvažniji faktor bezbedne vožnje, da čak 50 odsto uticaja na preciznost upravljanja vozilom imaju upravo gume, kao i da one doprinose velikom uticaju na ekonomičnost, odnosno na smanjenje potrošnje goriva i na udobnost.

Gume kao jedini deo vozila koji je u neposrednom dodiru sa kolovozom predstavlja jedan od ključnih delova vašeg "ljubimca". One moraju biti sposobne da se nose sa silama koje utiču direktno na njih prilikom kočenja, ubrzavanja ili skretanja, u svim vremenskim uslovima i okolnostima.

Continental je, s tim u vezi, sproveo zanimljivo poređenje novog automobila opremljenog jeftinim gumama i starijeg modela automobila opremljenog kvalitetnim premijum gumama. Stari automobil s boljim gumama pokazao se znatno sigurnijim u vožnji, a ni moderni elektronski sistemi sigurnosti novog automobila nisu bili u stanju da nadomeste razliku u performansama između guma. Ovaj svojevrsni eksperiment pokazao je i da je zaustavni put starog automobila s kvalitetnim gumama na mokroj podlozi čak 19 odsto kraći. Važno je znati i da vrhunske gume imaju niži otpor kotrljanja, te tako štede gorivo.

Nije preterivanje ako kažemo da dobra guma glavu čuva i da definitivno zaslužuje mnogo više naše pažnje.

Continental zato koristi i razvija sve napredniju tehnologiju kako bi na tržište stigao potpuno razvijen i optimizovan proizvod. Svaka nova letnja ili zimska guma prolazi opsežna testiranja u najekstremnijim vremenskim i putnim uslovima širom sveta – od Sjedinjenih Američkih Država, Novog Zelanda, Švedske, Španije i naravno Nemačke.

Continental u blizini Hanovera ima stazu Contidrom, prvi potpuno automatizovani sistem za testiranje guma u zatvorenom (AIBA), gde testovi mogu da se održavaju tokom cele godine. Velikom brzinom uslovi na stazi se menjaju, pa auto u jednom trenutku prelazi preko zaleđene podloge, dok je već na sledećoj deonici voda. Tako čak 140.000 guma svake godine odradi ukupno 200 miliona kilometara, a stručnjaci i test vozači pritom izvedu više od 67.000 testova, a sve u cilju osiguravanja isporuke samo najsigurnijih i najpouzdanijih mobilnih rešenja.

Kada smo sve već informisali o važnosti dobrih pneumatika, ne treba zaboraviti da je 1. novembar datum kada bi svi vozači u Srbiji trebalo da montiraju zimske gume na svojim automobilima.

Zahvaljujući pravilniku koji je stupio na snagu 2012. godine u našoj zemlji je ipak dozvoljeno, da u koliko između 1. novembra i 1. aprila nema snežnih padavina i leda, koristimo gume koje su univerzalne ili letnje, ali pod uslovom da imaju šaru minimalne dubine 4 mm.

Continental za predstojeću zimu preporučuje WinterContact TS 860, kao model koji pruža maksimalnu bezbednost u zimskim vremenskim uslovima za vozila u kompakt i srednjoj klasi.

Odlikuje je Cool Chili tehnologija, koja obezbeđuje izuzetne performanse kočenja. Liquid Layer Drainage smanjuje zaustavna rastojanja na putevima prekrivenim mrazom i ledom, dok Snow Curve+ omogućava bezbedno skretanje na putevima prekrivenim snegom.

Da li je nedovoljna informisanost glavni razlog zbog koga će najveći deo vozača u Srbiji pre dati novac za nove alu felne, bolje ozvučenje u kolima, sistem navigacije i druge tehnološke inovacije, nego za set novih i kvalitetnih guma? Odgovor je verovatno pozitivan, jer treba imati u vidu činjenicu da je automobilska guma najvažniji faktor bezbedne vožnje, da čak 50 odsto uticaja na preciznost upravljanja vozilom imaju upravo gume, kao i da one doprinose velikom uticaju na ekonomičnost, odnosno na smanjenje potrošnje goriva i na udobnost.

Gume kao jedini deo vozila koji je u neposrednom dodiru sa kolovozom predstavlja jedan od ključnih delova vašeg "ljubimca". One moraju biti sposobne da se nose sa silama koje utiču direktno na njih prilikom kočenja, ubrzavanja ili skretanja, u svim vremenskim uslovima i okolnostima.

Continental je, s tim u vezi, sproveo zanimljivo poređenje novog automobila opremljenog jeftinim gumama i starijeg modela automobila opremljenog kvalitetnim premijum gumama. Stari automobil s boljim gumama pokazao se znatno sigurnijim u vožnji, a ni moderni elektronski sistemi sigurnosti novog automobila nisu bili u stanju da nadomeste razliku u performansama između guma. Ovaj svojevrsni eksperiment pokazao je i da je zaustavni put starog automobila s kvalitetnim gumama na mokroj podlozi čak 19 odsto kraći. Važno je znati i da vrhunske gume imaju niži otpor kotrljanja, te tako štede gorivo.

Nije preterivanje ako kažemo da dobra guma glavu čuva i da definitivno zaslužuje mnogo više naše pažnje.

Continental zato koristi i razvija sve napredniju tehnologiju kako bi na tržište stigao potpuno razvijen i optimizovan proizvod. Svaka nova letnja ili zimska guma prolazi opsežna testiranja u najekstremnijim vremenskim i putnim uslovima širom sveta – od Sjedinjenih Američkih Država, Novog Zelanda, Švedske, Španije i naravno Nemačke.

Continental u blizini Hanovera ima stazu Contidrom, prvi potpuno automatizovani sistem za testiranje guma u zatvorenom (AIBA), gde testovi mogu da se održavaju tokom cele godine. Velikom brzinom uslovi na stazi se menjaju, pa auto u jednom trenutku prelazi preko zaleđene podloge, dok je već na sledećoj deonici voda. Tako čak 140.000 guma svake godine odradi ukupno 200 miliona kilometara, a stručnjaci i test vozači pritom izvedu više od 67.000 testova, a sve u cilju osiguravanja isporuke samo najsigurnijih i najpouzdanijih mobilnih rešenja.

Kada smo sve već informisali o važnosti dobrih pneumatika, ne treba zaboraviti da je 1. novembar datum kada bi svi vozači u Srbiji trebalo da montiraju zimske gume na svojim automobilima.

Zahvaljujući pravilniku koji je stupio na snagu 2012. godine u našoj zemlji je ipak dozvoljeno, da u koliko između 1. novembra i 1. aprila nema snežnih padavina i leda, koristimo gume koje su univerzalne ili letnje, ali pod uslovom da imaju šaru minimalne dubine 4 mm.

Continental za predstojeću zimu preporučuje WinterContact TS 860, kao model koji pruža maksimalnu bezbednost u zimskim vremenskim uslovima za vozila u kompakt i srednjoj klasi.

Odlikuje je Cool Chili tehnologija, koja obezbeđuje izuzetne performanse kočenja. Liquid Layer Drainage smanjuje zaustavna rastojanja na putevima prekrivenim mrazom i ledom, dok Snow Curve+ omogućava bezbedno skretanje na putevima prekrivenim snegom.

Da li je nedovoljna informisanost glavni razlog zbog koga će najveći deo vozača u Srbiji pre dati novac za nove alu felne, bolje ozvučenje u kolima, sistem navigacije i druge tehnološke inovacije, nego za set novih i kvalitetnih guma? Odgovor je verovatno pozitivan, jer treba imati u vidu činjenicu da je automobilska guma najvažniji faktor bezbedne vožnje, da čak 50 odsto uticaja na preciznost upravljanja vozilom imaju upravo gume, kao i da one doprinose velikom uticaju na ekonomičnost, odnosno na smanjenje potrošnje goriva i na udobnost.

Gume kao jedini deo vozila koji je u neposrednom dodiru sa kolovozom predstavlja jedan od ključnih delova vašeg "ljubimca". One moraju biti sposobne da se nose sa silama koje utiču direktno na njih prilikom kočenja, ubrzavanja ili skretanja, u svim vremenskim uslovima i okolnostima.

Continental je, s tim u vezi, sproveo zanimljivo poređenje novog automobila opremljenog jeftinim gumama i starijeg modela automobila opremljenog kvalitetnim premijum gumama. Stari automobil s boljim gumama pokazao se znatno sigurnijim u vožnji, a ni moderni elektronski sistemi sigurnosti novog automobila nisu bili u stanju da nadomeste razliku u performansama između guma. Ovaj svojevrsni eksperiment pokazao je i da je zaustavni put starog automobila s kvalitetnim gumama na mokroj podlozi čak 19 odsto kraći. Važno je znati i da vrhunske gume imaju niži otpor kotrljanja, te tako štede gorivo.

Nije preterivanje ako kažemo da dobra guma glavu čuva i da definitivno zaslužuje mnogo više naše pažnje.

Continental zato koristi i razvija sve napredniju tehnologiju kako bi na tržište stigao potpuno razvijen i optimizovan proizvod. Svaka nova letnja ili zimska guma prolazi opsežna testiranja u najekstremnijim vremenskim i putnim uslovima širom sveta – od Sjedinjenih Američkih Država, Novog Zelanda, Švedske, Španije i naravno Nemačke.

Continental u blizini Hanovera ima stazu Contidrom, prvi potpuno automatizovani sistem za testiranje guma u zatvorenom (AIBA), gde testovi mogu da se održavaju tokom cele godine. Velikom brzinom uslovi na stazi se menjaju, pa auto u jednom trenutku prelazi preko zaleđene podloge, dok je već na sledećoj deonici voda. Tako čak 140.000 guma svake godine odradi ukupno 200 miliona kilometara, a stručnjaci i test vozači pritom izvedu više od 67.000 testova, a sve u cilju osiguravanja isporuke samo najsigurnijih i najpouzdanijih mobilnih rešenja.

Kada smo sve već informisali o važnosti dobrih pneumatika, ne treba zaboraviti da je 1. novembar datum kada bi svi vozači u Srbiji trebalo da montiraju zimske gume na svojim automobilima.

Zahvaljujući pravilniku koji je stupio na snagu 2012. godine u našoj zemlji je ipak dozvoljeno, da u koliko između 1. novembra i 1. aprila nema snežnih padavina i leda, koristimo gume koje su univerzalne ili letnje, ali pod uslovom da imaju šaru minimalne dubine 4 mm.

Continental za predstojeću zimu preporučuje WinterContact TS 860, kao model koji pruža maksimalnu bezbednost u zimskim vremenskim uslovima za vozila u kompakt i srednjoj klasi.

Odlikuje je Cool Chili tehnologija, koja obezbeđuje izuzetne performanse kočenja. Liquid Layer Drainage smanjuje zaustavna rastojanja na putevima prekrivenim mrazom i ledom, dok Snow Curve+ omogućava bezbedno skretanje na putevima prekrivenim snegom.