Kad serviseri odluče da uče vožnju na Fokusu RS (VIDEO)

Vlasnik je automobil odvezao u servis zbog zvaničnog opoziva jer je primećeno da neki modeli imaju problem sa glavom motora.

Amerikanac Karol Zvolinski nije bio baš presrećan kada je dobio poziv da treba da se javi u servis zbog opoziva Ford Fokusa RS jer je primećeno da modeli proizvedeni između avgusta 2015. i jula 2017 imaju problema sa glavom motora, piše portal Jalopnik.

Kako je ovo zvanični opoziv, Ford ovaj problem rešava o svom trošku.

Karol je svog "trkača" odvezao u servis početkom aprila, ali je pre predaje, zbog iskustva nekih drugih vlasnika, ubacio u automobil malu kameru. Za svaki slučaj.

Ovo se ispostavilo kao odlična ideja, jer je nakon servisa otkrio da je njegov RS za vreme servisiranja korišćen kao vozilo za učenje vožnje.

Evo šta je snimila kamera u Fokusu RS:

Vlasniku je, nakon četira dana, servisiranja rečeno da je s njegovim ljubimcem sve kako treba. Dobio je i dokumentaciju, na kojoj je stajalo da se automobil nije vozio za to vreme. Međutim, on je video da se, prema njegovoj evidenciji, kilometri baš i ne poklapaju, odnosno da je automobil prešao oko 15 kilometara.

A uvidom i film postalo mu je jasno šta su sve radili njegovom RS-u.

Jedan zaposleni je pokušao da nauči kolegu kako se "vozi palica", kako Amerikanci opisuju automobile sa ručnim menjačem. Dakle, da mu pokaće kako se koristi kvačilo, menjaju brzine, a posebno kako se, pri kretanju, manupuliše gasom i kvačilom.

Neiskusni vozač je logično ima nekoliko neuspelih pokušaja, gašenja i slično. Čak su u jednom trenutku (može se videti na 4:10) probali da krenu sa 4.000 obrtaja!

Raditi ovako nešto Fokusu RS je ravno zločinu, posebno ako vlasnik to i ne zna. Uz to, ovaj konkretni RS je prešao do sad manje od 5.000 kilometara.

Karol se požalio servisu gde mu je rečeno da će upoznati šefa sa problematikom, ali se to nije desilo, pa je odlučio da priču kako se seriviseri obučavaju na njegovom automobilu, vrednom oko 50.000 dolara, podeli na Jalopniku.

Tek nakon "intervencije" ovog vebsajta, Karolu je ponuđen besplatni naredni servis. Mogli su i zamenu (rabljenog) kvačila da predlože.

Da li ste i vi imali slično iskustvo i kako biste reagovali?

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobraćaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našim Facebook i Instagram stranicama.

Amerikanac Karol Zvolinski nije bio baš presrećan kada je dobio poziv da treba da se javi u servis zbog opoziva Ford Fokusa RS jer je primećeno da modeli proizvedeni između avgusta 2015. i jula 2017 imaju problema sa glavom motora, piše portal Jalopnik.

Kako je ovo zvanični opoziv, Ford ovaj problem rešava o svom trošku.

Karol je svog "trkača" odvezao u servis početkom aprila, ali je pre predaje, zbog iskustva nekih drugih vlasnika, ubacio u automobil malu kameru. Za svaki slučaj.

Ovo se ispostavilo kao odlična ideja, jer je nakon servisa otkrio da je njegov RS za vreme servisiranja korišćen kao vozilo za učenje vožnje.

Evo šta je snimila kamera u Fokusu RS:

Vlasniku je, nakon četira dana, servisiranja rečeno da je s njegovim ljubimcem sve kako treba. Dobio je i dokumentaciju, na kojoj je stajalo da se automobil nije vozio za to vreme. Međutim, on je video da se, prema njegovoj evidenciji, kilometri baš i ne poklapaju, odnosno da je automobil prešao oko 15 kilometara.

A uvidom i film postalo mu je jasno šta su sve radili njegovom RS-u.

Jedan zaposleni je pokušao da nauči kolegu kako se "vozi palica", kako Amerikanci opisuju automobile sa ručnim menjačem. Dakle, da mu pokaće kako se koristi kvačilo, menjaju brzine, a posebno kako se, pri kretanju, manupuliše gasom i kvačilom.

Neiskusni vozač je logično ima nekoliko neuspelih pokušaja, gašenja i slično. Čak su u jednom trenutku (može se videti na 4:10) probali da krenu sa 4.000 obrtaja!

Raditi ovako nešto Fokusu RS je ravno zločinu, posebno ako vlasnik to i ne zna. Uz to, ovaj konkretni RS je prešao do sad manje od 5.000 kilometara.

Karol se požalio servisu gde mu je rečeno da će upoznati šefa sa problematikom, ali se to nije desilo, pa je odlučio da priču kako se seriviseri obučavaju na njegovom automobilu, vrednom oko 50.000 dolara, podeli na Jalopniku.

Tek nakon "intervencije" ovog vebsajta, Karolu je ponuđen besplatni naredni servis. Mogli su i zamenu (rabljenog) kvačila da predlože.

Da li ste i vi imali slično iskustvo i kako biste reagovali?

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobraćaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našim Facebook i Instagram stranicama.

Amerikanac Karol Zvolinski nije bio baš presrećan kada je dobio poziv da treba da se javi u servis zbog opoziva Ford Fokusa RS jer je primećeno da modeli proizvedeni između avgusta 2015. i jula 2017 imaju problema sa glavom motora, piše portal Jalopnik.

Kako je ovo zvanični opoziv, Ford ovaj problem rešava o svom trošku.

Karol je svog "trkača" odvezao u servis početkom aprila, ali je pre predaje, zbog iskustva nekih drugih vlasnika, ubacio u automobil malu kameru. Za svaki slučaj.

Ovo se ispostavilo kao odlična ideja, jer je nakon servisa otkrio da je njegov RS za vreme servisiranja korišćen kao vozilo za učenje vožnje.

Evo šta je snimila kamera u Fokusu RS:

Vlasniku je, nakon četira dana, servisiranja rečeno da je s njegovim ljubimcem sve kako treba. Dobio je i dokumentaciju, na kojoj je stajalo da se automobil nije vozio za to vreme. Međutim, on je video da se, prema njegovoj evidenciji, kilometri baš i ne poklapaju, odnosno da je automobil prešao oko 15 kilometara.

A uvidom i film postalo mu je jasno šta su sve radili njegovom RS-u.

Jedan zaposleni je pokušao da nauči kolegu kako se "vozi palica", kako Amerikanci opisuju automobile sa ručnim menjačem. Dakle, da mu pokaće kako se koristi kvačilo, menjaju brzine, a posebno kako se, pri kretanju, manupuliše gasom i kvačilom.

Neiskusni vozač je logično ima nekoliko neuspelih pokušaja, gašenja i slično. Čak su u jednom trenutku (može se videti na 4:10) probali da krenu sa 4.000 obrtaja!

Raditi ovako nešto Fokusu RS je ravno zločinu, posebno ako vlasnik to i ne zna. Uz to, ovaj konkretni RS je prešao do sad manje od 5.000 kilometara.

Karol se požalio servisu gde mu je rečeno da će upoznati šefa sa problematikom, ali se to nije desilo, pa je odlučio da priču kako se seriviseri obučavaju na njegovom automobilu, vrednom oko 50.000 dolara, podeli na Jalopniku.

Tek nakon "intervencije" ovog vebsajta, Karolu je ponuđen besplatni naredni servis. Mogli su i zamenu (rabljenog) kvačila da predlože.

Da li ste i vi imali slično iskustvo i kako biste reagovali?

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobraćaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našim Facebook i Instagram stranicama.