Uskoro se očekuje dolazak naslednika "punta", koji bi mogao da se proizvodi u Kragujevcu.
Predsednik Fijat Krajsler Automobila (FCA), Serdo Markione je potvrdio da ce 1. juna objaviti petogodišnji plan ove italijansko-americke grupacije.
Nas najviše zanimaju novosti vezane za Fijat.
"Punto" mora da, u najskorije vreme, dobije naslednika. Ovaj model je imao premijeru davne 2005. godine, a u oktobru 2014. britanski magazin "Top Gir" ga je smestio u kategoriju "najgora kupovina", zajedno sa "ševrolet kruzom", "mini klabmenom" i "mercedesom G63" (ovaj poslednji jer "cete non-stop stajati ili zbog dolivanja goriva ili zbog zaustavljanja od strane specijalaca).
Trešnjica na ovu ne baš jestivu tortu kritika, stigla je u vidu "nule" na poslednjem Euro NCAP testiranju.
O njegovom mogucem nasledniku MONDO je vec pisao, a videcemo i da li ce on stvarno biti baziran na brazilskom "argu". Kao i da li ce se proizvoditi u Kragujevcu. U konkurenciji je i Fijatova poljska fabrika.
Da li ce novi "punto" izgledati kao "argo":
U Šumadiji se trenutno sklapa redizajnirani "500L". Medutim, MPV segment je, nažalost, pred izumiranjem – i to posebno u B segmentu, gde je "500L" pozicioniran, a u kome su (skoro) svi ponudili SUV/krosover rešenja. Zato je moguce da ce novi "punto" baš iz Kragujevca krenuti put Evrope.
Ovo je najbolji predstavnik MPV segmenta
Postoji i opcija da u Kragujevcu krene sklapanje i manjeg SUV-a, jer FCA planira da obogati ponudu novim SUV modelima, od kojih bi jedan trebalo da bude iz B segmenta na bazi "džip renegejda". Idealno za "naslednika 500L", zar ne?
Iako je nama Fijat najzanimljiviji, prema najavama, fokus grupacije ce biti na daljem razvoju brendova Alfa Romeo, Mazerati i Džip.
A stiže i FUV
Posebno je zanimljiv status Džipa, za koji se pricalo da ce možda otici u kineske ruke. Medutim, te spekulacije je negirao licno Markione u Detroitu. Cilj ovog brenda je da do kraja godine dostigne prodaju od dva miliona jedinica, što i nije nemoguce s obzirom na popularnost SUV segmenta, a i nedavno podmladivanje u vidu redizajniranog "cirokija" i potpuno nove generacije "renglera".
Pogledajte novi "rengler":
Alfa bi trebalo da dobije veliki SUV sa sedam sedišta, a Mazerati manju verziju, ne baš popularnog "levantea".
Za manje od cetiri meseca cemo videti šta ce od svih ovih nagadanja biti i stvarno najavljeno.
Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobracaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našoj Facebook stranici – MONDO Automobili.