Najveći nemački proizvođač automobila najavio da će sledeće godine predstaviti "dorađeni" logo, koji će bolje reprezentovati elektro-priču na koju će se narednih godina fokusirati. Logo je poslednji put promenjen pre čest godina.
Folksvagen će takođe promeniti i medijski nastup kako bi se oslobodili imidža kompanije koja je varala na testovima emisije izduvnih gasova dizel motora, izjavio je Johen Zengpil, šef marketinga Folksvagena, prenosi Blumberg.
"Brend nije u dobroj formi u odnosu na prethodne godine", rekao je Zengpil i dodao kako je VW u ovom trenutku "isuviše nemački".
Osveženi imidž će pratiti i ulaganje kompanije od 20 milijardi evra u razvoj električnih vozila.
Prošle nedelje kompaniju je preuzeo i novi direktor, Herbert Dis čiji će glavni zadatak biti usmeravanje nemačkog giganta prema električnoj budućnosti.
Prvi automobil iz I.D. elektro porodice biće hečbek, nezvanični naslednik modela "e-Golf". Njegova premijera je najavljena za 2020. godinu, a zatim će slediti i drugi e-modeli: retro miniven, SUV i sedan.
Pogledajte galeriju električnih "folksvagena":
Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobraćaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našoj Facebook stranici – MONDO Automobili.