Povećava se proizvodnja, ali i otpadaju branici

"Tesla model 3" je i dalje u centru automobilske javnosti

Jedan od automobila o kome se najviše pričalo u poslednje dve godine jeste "tesla model 3". Prvo je bila aktuelna priča o stotinama hiljada narudžbina "tesle za široke narodne mase". Onda je počela proizvodnja koja je otpočetka bila u problemu sa dostizanjem zacrtanih količina.

Epitetu "španska serija" oko "modela 3", doprineo je i njen osnivač Ilon Mask svojim pomalo megalomanskim pristupom biznisu.

Nedavno je izjavio da je ova godina najteža u njegovoj karijeri i da je pokušaj dostizanja planirane proizvodnje isuviše bolan i iscrpljujući za njega, prenosi Njujork Tajms.

Mesečni plan od 20.000 "modela 3" revidiran je krajem prošle godine na nivo od 2.500 komada nedeljno u prvom kvartalu 2018, odnosno dostizanja proizvodnje od 5.000 "trojke" do kraja drugog kvartala.

Prema najnovijim podacima, do sada je sa fabričkih traka sišlo 70.000 primeraka "modela 3". Dostignut je nivo proizvodnje od pet hiljada automobila nedeljno, koji bi trebalo da se dodatno poveća na 6.000 do kraja avgusta.

Očekuje se da će u trećem kvartalu biti proizvodeno oko 60.000 "modela 3", što je značajno povećanje u odnosu na celu prvu polovinu godine, kada je proizvodeno nešto više od 40 hiljada vozila.

Komplikovani minimalizam u "tesli model 3"

Pored problema u proizvodnji, najjeftiniju "teslu" je pratila i priča o ne baš sjajnom kvalitetu izrade.

Tako je Teslin mejnstrim model ocenjen od strane ugledne američke kuće Konzjumer Riports (Consumer Reports) kao model koga karakterišu odlična autonomija i upravljivost, ali i problemi s kočenjem, kontrolama i udobnošću, te ga ne mogu preporučiti za kupovinu.

Posebno je bio ocrnjen sistem kočenja. Na testu kočenja postignut je "daleko najlošiji rezultat" od svih savremenih putničkih automobila koje su oni testirali. Uz to, kočnice su davale kontradiktorne rezultate. Tako su u prvom pokušaju ukočile za samo 39,6 metara, ali ovaj rezultat više ni jedanput nije ponovljen.

Slično iskustvo je imala i ekipa magazina "Car and Driver", čiji je novinar u jednom pokušaju kočenja pri brzini od 96 km/h, uspeo da u potpunosti zaustavi auto tek nakon "beskonačkih" 60 metara.

Što se tiče izrade, stručnjaci iz kompanije "Munro & Associates" su izjavili kako "potpuni amateri prave Tesla model 3".

A nedavno su se pojavili slučajevi u kojima su se korisnici "pohvalili" svojim modelima bez branika.

Krivac je voda na putu, odnosno jača kiša. Jedan vlasnik je izjavio da je ostao bez zadnjeg branika nakon prolaska vodu dubine tridesetak centimetara brzinom od oko 10 km/h, dok je drugi pokazao svog osakaćenog ljubimca uz reči da je ostao bez branika vožnjom po jakoj kiši.

Najnoviji gaf nema veze s lošom izradom, već sa očiglednom nepažnjom u proizvodnji. "Tesla model 3" je poručena sa kompletno belim enterijerom, uključujući i tapacirunge vrata. Na troja je ispoštovan zahtev, ali ne i na četvrtim.

Da stvar bude gora, u pitanju je model koji je zbog gomile dodatne opreme i dodatnih zahteva kupca plaćen 78 hiljada dolara, što je duplo više od početne cene.

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobraćaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našoj Facebook stranici – MONDO Automobili.

Jedan od automobila o kome se najviše pričalo u poslednje dve godine jeste "tesla model 3". Prvo je bila aktuelna priča o stotinama hiljada narudžbina "tesle za široke narodne mase". Onda je počela proizvodnja koja je otpočetka bila u problemu sa dostizanjem zacrtanih količina.

Epitetu "španska serija" oko "modela 3", doprineo je i njen osnivač Ilon Mask svojim pomalo megalomanskim pristupom biznisu.

Nedavno je izjavio da je ova godina najteža u njegovoj karijeri i da je pokušaj dostizanja planirane proizvodnje isuviše bolan i iscrpljujući za njega, prenosi Njujork Tajms.

Mesečni plan od 20.000 "modela 3" revidiran je krajem prošle godine na nivo od 2.500 komada nedeljno u prvom kvartalu 2018, odnosno dostizanja proizvodnje od 5.000 "trojke" do kraja drugog kvartala.

Prema najnovijim podacima, do sada je sa fabričkih traka sišlo 70.000 primeraka "modela 3". Dostignut je nivo proizvodnje od pet hiljada automobila nedeljno, koji bi trebalo da se dodatno poveća na 6.000 do kraja avgusta.

Očekuje se da će u trećem kvartalu biti proizvodeno oko 60.000 "modela 3", što je značajno povećanje u odnosu na celu prvu polovinu godine, kada je proizvodeno nešto više od 40 hiljada vozila.

Komplikovani minimalizam u "tesli model 3"

Pored problema u proizvodnji, najjeftiniju "teslu" je pratila i priča o ne baš sjajnom kvalitetu izrade.

Tako je Teslin mejnstrim model ocenjen od strane ugledne američke kuće Konzjumer Riports (Consumer Reports) kao model koga karakterišu odlična autonomija i upravljivost, ali i problemi s kočenjem, kontrolama i udobnošću, te ga ne mogu preporučiti za kupovinu.

Posebno je bio ocrnjen sistem kočenja. Na testu kočenja postignut je "daleko najlošiji rezultat" od svih savremenih putničkih automobila koje su oni testirali. Uz to, kočnice su davale kontradiktorne rezultate. Tako su u prvom pokušaju ukočile za samo 39,6 metara, ali ovaj rezultat više ni jedanput nije ponovljen.

Slično iskustvo je imala i ekipa magazina "Car and Driver", čiji je novinar u jednom pokušaju kočenja pri brzini od 96 km/h, uspeo da u potpunosti zaustavi auto tek nakon "beskonačkih" 60 metara.

Što se tiče izrade, stručnjaci iz kompanije "Munro & Associates" su izjavili kako "potpuni amateri prave Tesla model 3".

A nedavno su se pojavili slučajevi u kojima su se korisnici "pohvalili" svojim modelima bez branika.

Krivac je voda na putu, odnosno jača kiša. Jedan vlasnik je izjavio da je ostao bez zadnjeg branika nakon prolaska vodu dubine tridesetak centimetara brzinom od oko 10 km/h, dok je drugi pokazao svog osakaćenog ljubimca uz reči da je ostao bez branika vožnjom po jakoj kiši.

Najnoviji gaf nema veze s lošom izradom, već sa očiglednom nepažnjom u proizvodnji. "Tesla model 3" je poručena sa kompletno belim enterijerom, uključujući i tapacirunge vrata. Na troja je ispoštovan zahtev, ali ne i na četvrtim.

Da stvar bude gora, u pitanju je model koji je zbog gomile dodatne opreme i dodatnih zahteva kupca plaćen 78 hiljada dolara, što je duplo više od početne cene.

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobraćaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našoj Facebook stranici – MONDO Automobili.

Jedan od automobila o kome se najviše pričalo u poslednje dve godine jeste "tesla model 3". Prvo je bila aktuelna priča o stotinama hiljada narudžbina "tesle za široke narodne mase". Onda je počela proizvodnja koja je otpočetka bila u problemu sa dostizanjem zacrtanih količina.

Epitetu "španska serija" oko "modela 3", doprineo je i njen osnivač Ilon Mask svojim pomalo megalomanskim pristupom biznisu.

Nedavno je izjavio da je ova godina najteža u njegovoj karijeri i da je pokušaj dostizanja planirane proizvodnje isuviše bolan i iscrpljujući za njega, prenosi Njujork Tajms.

Mesečni plan od 20.000 "modela 3" revidiran je krajem prošle godine na nivo od 2.500 komada nedeljno u prvom kvartalu 2018, odnosno dostizanja proizvodnje od 5.000 "trojke" do kraja drugog kvartala.

Prema najnovijim podacima, do sada je sa fabričkih traka sišlo 70.000 primeraka "modela 3". Dostignut je nivo proizvodnje od pet hiljada automobila nedeljno, koji bi trebalo da se dodatno poveća na 6.000 do kraja avgusta.

Očekuje se da će u trećem kvartalu biti proizvodeno oko 60.000 "modela 3", što je značajno povećanje u odnosu na celu prvu polovinu godine, kada je proizvodeno nešto više od 40 hiljada vozila.

Komplikovani minimalizam u "tesli model 3"

Pored problema u proizvodnji, najjeftiniju "teslu" je pratila i priča o ne baš sjajnom kvalitetu izrade.

Tako je Teslin mejnstrim model ocenjen od strane ugledne američke kuće Konzjumer Riports (Consumer Reports) kao model koga karakterišu odlična autonomija i upravljivost, ali i problemi s kočenjem, kontrolama i udobnošću, te ga ne mogu preporučiti za kupovinu.

Posebno je bio ocrnjen sistem kočenja. Na testu kočenja postignut je "daleko najlošiji rezultat" od svih savremenih putničkih automobila koje su oni testirali. Uz to, kočnice su davale kontradiktorne rezultate. Tako su u prvom pokušaju ukočile za samo 39,6 metara, ali ovaj rezultat više ni jedanput nije ponovljen.

Slično iskustvo je imala i ekipa magazina "Car and Driver", čiji je novinar u jednom pokušaju kočenja pri brzini od 96 km/h, uspeo da u potpunosti zaustavi auto tek nakon "beskonačkih" 60 metara.

Što se tiče izrade, stručnjaci iz kompanije "Munro & Associates" su izjavili kako "potpuni amateri prave Tesla model 3".

A nedavno su se pojavili slučajevi u kojima su se korisnici "pohvalili" svojim modelima bez branika.

Krivac je voda na putu, odnosno jača kiša. Jedan vlasnik je izjavio da je ostao bez zadnjeg branika nakon prolaska vodu dubine tridesetak centimetara brzinom od oko 10 km/h, dok je drugi pokazao svog osakaćenog ljubimca uz reči da je ostao bez branika vožnjom po jakoj kiši.

Najnoviji gaf nema veze s lošom izradom, već sa očiglednom nepažnjom u proizvodnji. "Tesla model 3" je poručena sa kompletno belim enterijerom, uključujući i tapacirunge vrata. Na troja je ispoštovan zahtev, ali ne i na četvrtim.

Da stvar bude gora, u pitanju je model koji je zbog gomile dodatne opreme i dodatnih zahteva kupca plaćen 78 hiljada dolara, što je duplo više od početne cene.

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobraćaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našoj Facebook stranici – MONDO Automobili.