Tesla model 3: komplikovani minimalizam (VIDEO)

Evo kako izgledaju kontrole kod najiščekivanijeg automobila ove godine

"Infotainment" sistemi čine sve bitniju komponentu modernih automobila, najčešće smeštenu na centralnom ekranu.

"Tesla Motors" je sa modelom 3 otišla najdalje kada je reč o značaju ovog sistema jer je u svoj najmanji automobil smestila 15-inčni ekran – i ništa više. Dakle, sve što vas zanima se nalazi samo na tom "televizoru" i jedino se odatle i kontroliše.

 Instrument tabla ispred vozača je stvar prošlosti i, po Tesli, potpuno je nepotrebna. Osim volana sa dva tastera, jedino opipljivo su "palice" iza njega – sa leve strane za migavce i brisače, dok je sa desne automatski menjač. I to je to!

Na videu koji je snimljen u jednom predstavništvu "Tesla motorsa" u Teksasu može se videti šta se sve može kontrolisati preko tog jedinog ekrana. Interfejs je pregledan, ali i prilično bezličan i sitan. Probajte na nađete informaciju o ograničenju brzine. Ili podešavanje temperature automatske klime.

Sama kontrola klime je veoma zanimljiva jer je, pored standardnih opcija, moguće podesiti i odakle će tačno da dolazi vazduh iz dva velika proreza smeštena ispred vozača i suvozača.

Ovo je prvi put da vidimo da se preko centralnog ekrana mogu dodatno kontrolisati brisači, kao i svetla. Na osnovnom ekranu je moguće podešavati i spoljašnje retrovizore i volan, kao i ući u podešavanja sistema.

U donjem delu ekrana se nalaze prečice ka osnovnom prikazu (sa mapama u glavnoj ulozi), pomenutom podešavanju klime, kao i grejanju sedišta, odnosno prednjeg i zadnjeg stakla. U desnom uglu se nalaze "tasteri" ka muzici i telefonu. Tu je i, takođe veoma sitna, kontrola jačine zvuka.

Tesla "na mukama" zbog modela 3

Slušanje muzike se svodi na uživanje u strimingu materijala ili internet radiju. Iako u specifikacijama stoji da postoji i FM radio, momci sa snimka ga nisu pronašli. S obzirom na ugrađene USB utičnice pretpostavljamo da je moguće i sa "stikova" puštati muziku. Povezivanje sa telefonom služi, za sad, samo za razgovore, ali ne i reprodukciji muzike.

Model 3 poseduje LTE mobilnu konekciju, kao i WiFi.

Zanimljivo je da model 3 nema unutrašnje ručke za otvaranje vrata, već tastere. Prilično čudno i, čini se, komplikovano rešenje.

"Testirani" model 3 je bio opremljen Premium paketom opremom, koji podrazumeva stakleni krov sa ultraljubičastom i infracrvenom zaštitom, vrhunski audio sistem, elektropomična sedišta, LED maglenke i drugo.

Jedva čekamo da vidimo kako izgleda sve ovo kontrolisati u samoj vožnji.

Pogledajte i video:

Nama se ovaj minimalizam čini isuviše preteranim. Koje je vaše mišljenje? Pišite nam u komentarima…

"Infotainment" sistemi čine sve bitniju komponentu modernih automobila, najčešće smeštenu na centralnom ekranu.

"Tesla Motors" je sa modelom 3 otišla najdalje kada je reč o značaju ovog sistema jer je u svoj najmanji automobil smestila 15-inčni ekran – i ništa više. Dakle, sve što vas zanima se nalazi samo na tom "televizoru" i jedino se odatle i kontroliše.

 Instrument tabla ispred vozača je stvar prošlosti i, po Tesli, potpuno je nepotrebna. Osim volana sa dva tastera, jedino opipljivo su "palice" iza njega – sa leve strane za migavce i brisače, dok je sa desne automatski menjač. I to je to!

Na videu koji je snimljen u jednom predstavništvu "Tesla motorsa" u Teksasu može se videti šta se sve može kontrolisati preko tog jedinog ekrana. Interfejs je pregledan, ali i prilično bezličan i sitan. Probajte na nađete informaciju o ograničenju brzine. Ili podešavanje temperature automatske klime.

Sama kontrola klime je veoma zanimljiva jer je, pored standardnih opcija, moguće podesiti i odakle će tačno da dolazi vazduh iz dva velika proreza smeštena ispred vozača i suvozača.

Ovo je prvi put da vidimo da se preko centralnog ekrana mogu dodatno kontrolisati brisači, kao i svetla. Na osnovnom ekranu je moguće podešavati i spoljašnje retrovizore i volan, kao i ući u podešavanja sistema.

U donjem delu ekrana se nalaze prečice ka osnovnom prikazu (sa mapama u glavnoj ulozi), pomenutom podešavanju klime, kao i grejanju sedišta, odnosno prednjeg i zadnjeg stakla. U desnom uglu se nalaze "tasteri" ka muzici i telefonu. Tu je i, takođe veoma sitna, kontrola jačine zvuka.

Tesla "na mukama" zbog modela 3

Slušanje muzike se svodi na uživanje u strimingu materijala ili internet radiju. Iako u specifikacijama stoji da postoji i FM radio, momci sa snimka ga nisu pronašli. S obzirom na ugrađene USB utičnice pretpostavljamo da je moguće i sa "stikova" puštati muziku. Povezivanje sa telefonom služi, za sad, samo za razgovore, ali ne i reprodukciji muzike.

Model 3 poseduje LTE mobilnu konekciju, kao i WiFi.

Zanimljivo je da model 3 nema unutrašnje ručke za otvaranje vrata, već tastere. Prilično čudno i, čini se, komplikovano rešenje.

"Testirani" model 3 je bio opremljen Premium paketom opremom, koji podrazumeva stakleni krov sa ultraljubičastom i infracrvenom zaštitom, vrhunski audio sistem, elektropomična sedišta, LED maglenke i drugo.

Jedva čekamo da vidimo kako izgleda sve ovo kontrolisati u samoj vožnji.

Pogledajte i video:

Nama se ovaj minimalizam čini isuviše preteranim. Koje je vaše mišljenje? Pišite nam u komentarima…

"Infotainment" sistemi čine sve bitniju komponentu modernih automobila, najčešće smeštenu na centralnom ekranu.

"Tesla Motors" je sa modelom 3 otišla najdalje kada je reč o značaju ovog sistema jer je u svoj najmanji automobil smestila 15-inčni ekran – i ništa više. Dakle, sve što vas zanima se nalazi samo na tom "televizoru" i jedino se odatle i kontroliše.

 Instrument tabla ispred vozača je stvar prošlosti i, po Tesli, potpuno je nepotrebna. Osim volana sa dva tastera, jedino opipljivo su "palice" iza njega – sa leve strane za migavce i brisače, dok je sa desne automatski menjač. I to je to!

Na videu koji je snimljen u jednom predstavništvu "Tesla motorsa" u Teksasu može se videti šta se sve može kontrolisati preko tog jedinog ekrana. Interfejs je pregledan, ali i prilično bezličan i sitan. Probajte na nađete informaciju o ograničenju brzine. Ili podešavanje temperature automatske klime.

Sama kontrola klime je veoma zanimljiva jer je, pored standardnih opcija, moguće podesiti i odakle će tačno da dolazi vazduh iz dva velika proreza smeštena ispred vozača i suvozača.

Ovo je prvi put da vidimo da se preko centralnog ekrana mogu dodatno kontrolisati brisači, kao i svetla. Na osnovnom ekranu je moguće podešavati i spoljašnje retrovizore i volan, kao i ući u podešavanja sistema.

U donjem delu ekrana se nalaze prečice ka osnovnom prikazu (sa mapama u glavnoj ulozi), pomenutom podešavanju klime, kao i grejanju sedišta, odnosno prednjeg i zadnjeg stakla. U desnom uglu se nalaze "tasteri" ka muzici i telefonu. Tu je i, takođe veoma sitna, kontrola jačine zvuka.

Tesla "na mukama" zbog modela 3

Slušanje muzike se svodi na uživanje u strimingu materijala ili internet radiju. Iako u specifikacijama stoji da postoji i FM radio, momci sa snimka ga nisu pronašli. S obzirom na ugrađene USB utičnice pretpostavljamo da je moguće i sa "stikova" puštati muziku. Povezivanje sa telefonom služi, za sad, samo za razgovore, ali ne i reprodukciji muzike.

Model 3 poseduje LTE mobilnu konekciju, kao i WiFi.

Zanimljivo je da model 3 nema unutrašnje ručke za otvaranje vrata, već tastere. Prilično čudno i, čini se, komplikovano rešenje.

"Testirani" model 3 je bio opremljen Premium paketom opremom, koji podrazumeva stakleni krov sa ultraljubičastom i infracrvenom zaštitom, vrhunski audio sistem, elektropomična sedišta, LED maglenke i drugo.

Jedva čekamo da vidimo kako izgleda sve ovo kontrolisati u samoj vožnji.

Pogledajte i video:

Nama se ovaj minimalizam čini isuviše preteranim. Koje je vaše mišljenje? Pišite nam u komentarima…