Evo još jedne predsedničke limuzine (FOTO, VIDEO)

U L verziji, novi BMW serije 7 je dugačak čak 5,26 metara

Ako ne računamo limuzine ruskog i američkog predsednika, većina šefova država koristi automobile najpoznatijih svetskih proizvođača, a posebno ona tri iz Nemačke.

Putinova limuzina u Beogradu (FOTO, VIDEO)

Gotovo podjednako se koriste top modeli Mercedesa, Audija i BMW-a, iako se čini da je ovaj poslednji pomalo zaostaje, iako globalno BMW beleži najstabilnije rezultate.

Kako bi nastavio s "trkom", BMW je predstavio u Šangaju novi model iz serije 7. Ovde nije u pitanju potpuno nova verzija, već modifikovana, koja će se predstaviti u punom svetlu na ovogodišnjem sajmu automobila u Ženevi, koji se održava početkom marta.

Nova su svetla, branici, a posebno "bubrezi", koji su u skladu sa ostatkom portfolija, povećani do, čini se, maksimuma (čak 40 odsto veći nego kod prethodnika).

Posebna pažnja je posvećena zvučnoj izolaciji kabine, pa su tako sada bočna stakla deblja, a nova akustična izolacija je postavljena i kod zadnjih točkova. Na taj način buka koja dolazi spolja je minimalna.

U unutrašnjosti je najviše promena doživeo info-zabavni sistem. Dodatno je ubrzan, a moguće ga je kontrolisati preko 10,25-inčnog centralnog ekrana, iDrive kontrolera, tastera na volanu, kao i glasom i gestovima.

Očekivano, značajnu promenu je doživela i motorizacija, koja je sada u potpunosti u skladu sa Euro 6d-TEMP standardnom izduvnih gasova.

U ponudi su benzinski motori: V12 zapremine 6,6 litara i snage od 585 KS, V8 zapremina 4,4 litra i 530 KS (ovaj agregat smo probali u modelima M serije), kao i trolitarski šestocilindraš koji razvija 286 konjskih snaga.

undefined bmw serije 7 2019

Ovaj poslednji je deo i hibridnog sistema, koji zajedno za električnom jedinicom proizvodi ukupno 400 konjskih snaga.

Od dizelaša, tu je trolitarska tvin-turbo jedinica u tri verzije izlazne snage od 265, 320 i 400 KS.

Sve verzije imaju Steptronic 8-stepeni automatski menjač, a postoji i xDrive opcija pogona na sva četiri točka, koji mogu biti dimenzija od 17 do 21 inč.

U ponudi su standardna i produžena verzija, koja je duža za 14 centimetara i njena dužina je 526 cm, uz međuosovinsko rastojanje od 321 cm. Obe verzije su široke 190 cm, a visoke 148 cm.

Početna cena bi trebalo da bude oko 90.000 evra.

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobraćaja… pratite u rubriciMONDO Auto, kao i na našimFacebookiInstagram stranicama.

Ako ne računamo limuzine ruskog i američkog predsednika, većina šefova država koristi automobile najpoznatijih svetskih proizvođača, a posebno ona tri iz Nemačke.

Putinova limuzina u Beogradu (FOTO, VIDEO)

Gotovo podjednako se koriste top modeli Mercedesa, Audija i BMW-a, iako se čini da je ovaj poslednji pomalo zaostaje, iako globalno BMW beleži najstabilnije rezultate.

Kako bi nastavio s "trkom", BMW je predstavio u Šangaju novi model iz serije 7. Ovde nije u pitanju potpuno nova verzija, već modifikovana, koja će se predstaviti u punom svetlu na ovogodišnjem sajmu automobila u Ženevi, koji se održava početkom marta.

Nova su svetla, branici, a posebno "bubrezi", koji su u skladu sa ostatkom portfolija, povećani do, čini se, maksimuma (čak 40 odsto veći nego kod prethodnika).

Posebna pažnja je posvećena zvučnoj izolaciji kabine, pa su tako sada bočna stakla deblja, a nova akustična izolacija je postavljena i kod zadnjih točkova. Na taj način buka koja dolazi spolja je minimalna.

U unutrašnjosti je najviše promena doživeo info-zabavni sistem. Dodatno je ubrzan, a moguće ga je kontrolisati preko 10,25-inčnog centralnog ekrana, iDrive kontrolera, tastera na volanu, kao i glasom i gestovima.

Očekivano, značajnu promenu je doživela i motorizacija, koja je sada u potpunosti u skladu sa Euro 6d-TEMP standardnom izduvnih gasova.

U ponudi su benzinski motori: V12 zapremine 6,6 litara i snage od 585 KS, V8 zapremina 4,4 litra i 530 KS (ovaj agregat smo probali u modelima M serije), kao i trolitarski šestocilindraš koji razvija 286 konjskih snaga.

undefined bmw serije 7 2019

Ovaj poslednji je deo i hibridnog sistema, koji zajedno za električnom jedinicom proizvodi ukupno 400 konjskih snaga.

Od dizelaša, tu je trolitarska tvin-turbo jedinica u tri verzije izlazne snage od 265, 320 i 400 KS.

Sve verzije imaju Steptronic 8-stepeni automatski menjač, a postoji i xDrive opcija pogona na sva četiri točka, koji mogu biti dimenzija od 17 do 21 inč.

U ponudi su standardna i produžena verzija, koja je duža za 14 centimetara i njena dužina je 526 cm, uz međuosovinsko rastojanje od 321 cm. Obe verzije su široke 190 cm, a visoke 148 cm.

Početna cena bi trebalo da bude oko 90.000 evra.

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobraćaja… pratite u rubriciMONDO Auto, kao i na našimFacebookiInstagram stranicama.

Ako ne računamo limuzine ruskog i američkog predsednika, većina šefova država koristi automobile najpoznatijih svetskih proizvođača, a posebno ona tri iz Nemačke.

Putinova limuzina u Beogradu (FOTO, VIDEO)

Gotovo podjednako se koriste top modeli Mercedesa, Audija i BMW-a, iako se čini da je ovaj poslednji pomalo zaostaje, iako globalno BMW beleži najstabilnije rezultate.

Kako bi nastavio s "trkom", BMW je predstavio u Šangaju novi model iz serije 7. Ovde nije u pitanju potpuno nova verzija, već modifikovana, koja će se predstaviti u punom svetlu na ovogodišnjem sajmu automobila u Ženevi, koji se održava početkom marta.

Nova su svetla, branici, a posebno "bubrezi", koji su u skladu sa ostatkom portfolija, povećani do, čini se, maksimuma (čak 40 odsto veći nego kod prethodnika).

Posebna pažnja je posvećena zvučnoj izolaciji kabine, pa su tako sada bočna stakla deblja, a nova akustična izolacija je postavljena i kod zadnjih točkova. Na taj način buka koja dolazi spolja je minimalna.

U unutrašnjosti je najviše promena doživeo info-zabavni sistem. Dodatno je ubrzan, a moguće ga je kontrolisati preko 10,25-inčnog centralnog ekrana, iDrive kontrolera, tastera na volanu, kao i glasom i gestovima.

Očekivano, značajnu promenu je doživela i motorizacija, koja je sada u potpunosti u skladu sa Euro 6d-TEMP standardnom izduvnih gasova.

U ponudi su benzinski motori: V12 zapremine 6,6 litara i snage od 585 KS, V8 zapremina 4,4 litra i 530 KS (ovaj agregat smo probali u modelima M serije), kao i trolitarski šestocilindraš koji razvija 286 konjskih snaga.

undefined bmw serije 7 2019

Ovaj poslednji je deo i hibridnog sistema, koji zajedno za električnom jedinicom proizvodi ukupno 400 konjskih snaga.

Od dizelaša, tu je trolitarska tvin-turbo jedinica u tri verzije izlazne snage od 265, 320 i 400 KS.

Sve verzije imaju Steptronic 8-stepeni automatski menjač, a postoji i xDrive opcija pogona na sva četiri točka, koji mogu biti dimenzija od 17 do 21 inč.

U ponudi su standardna i produžena verzija, koja je duža za 14 centimetara i njena dužina je 526 cm, uz međuosovinsko rastojanje od 321 cm. Obe verzije su široke 190 cm, a visoke 148 cm.

Početna cena bi trebalo da bude oko 90.000 evra.

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobraćaja… pratite u rubriciMONDO Auto, kao i na našimFacebookiInstagram stranicama.