Nikad lepši: I "pasat" se podmladio pred Ženevu (FOTO)

Legendarna limuzina sada nudi opciju delimične autonomne vožnje

Kako bi se izborio sa opasnom konkurencijom u vidu Mercedesove E klase, BMW-ove serije 5 i Audija A6, u Folksvagenu su temeljno sredili postojeći "pasat" i spremili ga za premijerno prikazivanje na ovogodišnje sajmu u Ženevi.

Redizajn su doživeli standardni elementi, poput svetala, branika i maske hladnjaka, s tim da su svetla sada izrađena u "matriks" tehnologiji (viđena na novom "tuaregu"), koja omogućava da se snop prilagođava saobraćaju i gasi parcijalno.

undefined VW pasat 2019

Benzinski TSI motori su sada dostupni u tri različite jačine – 150, 190 i 272 KS, a TDI dizelaši u četiri - 120, 150, 190 i 240 KS.

Prodaja dizela skočila u Nemačkoj!

Hibridni GTE model sada ima jaču bateriju, s kojom može da pređe 55 kilometara, bez benzinske asistencije.

Svakako najveća novost je "Travel Assist" opcija, koja nudi delimično autonomnu vožnju pri brzinama do 210 kilometara na sat, a tu je "kapacitivni volan" koji detektuje vozačev dodir i čija će se funkcionalnost koristiti prilikom autonomne vožnje.

Kabinski prostor je najveće promene pretrpeo na polju ekrana koji su povećani u odnosu na aktuelnu verziju, a sada je, po prvi u jednom "folksvagenu" moguće bežično povezivanje sa Apple uređajima preko aplikacije CarPlay.

Prodaja kreće na jesen, a novi "pasat" će se proizvodi u sedan i, Nemcima omiljenoj, karavanskoj verziji, u fabrici u Emdenu, gde se ovaj model proizvodi od početka, odnosno od 1978.

Uporedite novi i prvi "pasat":

undefined vw pasat 2019 vs 1978

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobraćaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našim Facebook i Instagram stranicama.

Kako bi se izborio sa opasnom konkurencijom u vidu Mercedesove E klase, BMW-ove serije 5 i Audija A6, u Folksvagenu su temeljno sredili postojeći "pasat" i spremili ga za premijerno prikazivanje na ovogodišnje sajmu u Ženevi.

Redizajn su doživeli standardni elementi, poput svetala, branika i maske hladnjaka, s tim da su svetla sada izrađena u "matriks" tehnologiji (viđena na novom "tuaregu"), koja omogućava da se snop prilagođava saobraćaju i gasi parcijalno.

undefined VW pasat 2019

Benzinski TSI motori su sada dostupni u tri različite jačine – 150, 190 i 272 KS, a TDI dizelaši u četiri - 120, 150, 190 i 240 KS.

Prodaja dizela skočila u Nemačkoj!

Hibridni GTE model sada ima jaču bateriju, s kojom može da pređe 55 kilometara, bez benzinske asistencije.

Svakako najveća novost je "Travel Assist" opcija, koja nudi delimično autonomnu vožnju pri brzinama do 210 kilometara na sat, a tu je "kapacitivni volan" koji detektuje vozačev dodir i čija će se funkcionalnost koristiti prilikom autonomne vožnje.

Kabinski prostor je najveće promene pretrpeo na polju ekrana koji su povećani u odnosu na aktuelnu verziju, a sada je, po prvi u jednom "folksvagenu" moguće bežično povezivanje sa Apple uređajima preko aplikacije CarPlay.

Prodaja kreće na jesen, a novi "pasat" će se proizvodi u sedan i, Nemcima omiljenoj, karavanskoj verziji, u fabrici u Emdenu, gde se ovaj model proizvodi od početka, odnosno od 1978.

Uporedite novi i prvi "pasat":

undefined vw pasat 2019 vs 1978

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobraćaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našim Facebook i Instagram stranicama.

Kako bi se izborio sa opasnom konkurencijom u vidu Mercedesove E klase, BMW-ove serije 5 i Audija A6, u Folksvagenu su temeljno sredili postojeći "pasat" i spremili ga za premijerno prikazivanje na ovogodišnje sajmu u Ženevi.

Redizajn su doživeli standardni elementi, poput svetala, branika i maske hladnjaka, s tim da su svetla sada izrađena u "matriks" tehnologiji (viđena na novom "tuaregu"), koja omogućava da se snop prilagođava saobraćaju i gasi parcijalno.

undefined VW pasat 2019

Benzinski TSI motori su sada dostupni u tri različite jačine – 150, 190 i 272 KS, a TDI dizelaši u četiri - 120, 150, 190 i 240 KS.

Prodaja dizela skočila u Nemačkoj!

Hibridni GTE model sada ima jaču bateriju, s kojom može da pređe 55 kilometara, bez benzinske asistencije.

Svakako najveća novost je "Travel Assist" opcija, koja nudi delimično autonomnu vožnju pri brzinama do 210 kilometara na sat, a tu je "kapacitivni volan" koji detektuje vozačev dodir i čija će se funkcionalnost koristiti prilikom autonomne vožnje.

Kabinski prostor je najveće promene pretrpeo na polju ekrana koji su povećani u odnosu na aktuelnu verziju, a sada je, po prvi u jednom "folksvagenu" moguće bežično povezivanje sa Apple uređajima preko aplikacije CarPlay.

Prodaja kreće na jesen, a novi "pasat" će se proizvodi u sedan i, Nemcima omiljenoj, karavanskoj verziji, u fabrici u Emdenu, gde se ovaj model proizvodi od početka, odnosno od 1978.

Uporedite novi i prvi "pasat":

undefined vw pasat 2019 vs 1978

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobraćaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našim Facebook i Instagram stranicama.