Legendarna limuzina sada nudi opciju delimične autonomne vožnje
Kako bi se izborio sa opasnom konkurencijom u vidu Mercedesove E klase, BMW-ove serije 5 i Audija A6, u Folksvagenu su temeljno sredili postojeci "pasat" i spremili ga za premijerno prikazivanje na ovogodišnje sajmu u Ženevi.
Redizajn su doživeli standardni elementi, poput svetala, branika i maske hladnjaka, s tim da su svetla sada izradena u "matriks" tehnologiji (videna na novom "tuaregu"), koja omogucava da se snop prilagodava saobracaju i gasi parcijalno.
Benzinski TSI motori su sada dostupni u tri razlicite jacine – 150, 190 i 272 KS, a TDI dizelaši u cetiri - 120, 150, 190 i 240 KS.
Prodaja dizela skocila u Nemackoj!
Hibridni GTE model sada ima jacu bateriju, s kojom može da prede 55 kilometara, bez benzinske asistencije.
Svakako najveca novost je "Travel Assist" opcija, koja nudi delimicno autonomnu vožnju pri brzinama do 210 kilometara na sat, a tu je "kapacitivni volan" koji detektuje vozacev dodir i cija ce se funkcionalnost koristiti prilikom autonomne vožnje.
Kabinski prostor je najvece promene pretrpeo na polju ekrana koji su povecani u odnosu na aktuelnu verziju, a sada je, po prvi u jednom "folksvagenu" moguce bežicno povezivanje sa Apple uredajima preko aplikacije CarPlay.
Prodaja krece na jesen, a novi "pasat" ce se proizvodi u sedan i, Nemcima omiljenoj, karavanskoj verziji, u fabrici u Emdenu, gde se ovaj model proizvodi od pocetka, odnosno od 1978.
Uporedite novi i prvi "pasat":
Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobracaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našim Facebook i Instagram stranicama.