SAJAM AUTOMOBILA: Mercedes GLE

Super-luksuzni terenac sa limuzinskim otporom vazduha

Mercedes je pre 22 godine predstavio prvi model iz ML serije i pokrenuo SUV revoluciju, posebno u luksuznom delu tržišta.

Sada je na Sajmu automobila u Beogradu četvrta generacija ovog luksuznog terenca, koji je u međuvremenu promenio u GLE, odnosno luksuznog terenca iz E klase.

Nov model izgleda odlično! Promene su značajne, ali je i dalje prepoznatljivo da se radi o jednom "ML-u" sa iskošenim čuvenim zadnjim stubom. Prednja svetla imaju matriks opciju, koja svetlosni snop prilogađava situaciju na putu, pa ga tako delimično može gasiti po potrebi.

Što se obuće tiče, kupci mogu birati felne od 18 do čak 22 inča.

Sve spoljašnje promene su uticale da ovaj "kabasti" teranac ima otpor vazduh od samo 0,29 Cd, što je u rangu sa klasičnim limuzinama. Inače, trenutni rekorder je Mercedes A klasa u sedan verzija sa otporom od samo 0,22 Cd.

undefined Mercedes GLE sajam automobila

Kabinski prostor se neverovatno promenio.

Međuosovinsko rastojanje je "napredovalo" do tri metra, pa mesta za putnike na zadnjoj klupi ima "beskonačno". Ova promena nije negativno uticala na prljažni prostor, šta više i on povećan za desetak odsto, pa sada iznosi 825 litara, a spuštanjem sedišta prostor se povećava na više od dve hiljade litara, što apsolutni rekord u klasi.

S obzirom na pozamašne dimenzije, kupci se mogu odlučiti i za kupovinu i trećeg reda sedišta.

Ipak, vozačko mesto i dalje pruža najviše. Osim opcije nekoliko vrsta masaža, automatskod podešavanja, kako vozačevog, tako i suvozačkog sedišta, tu je i MBUX info-zabavni sistem, koji predstavlja jedno od najprednijih rešenja trenutnu u automobilskoj industriji. Kontrola ovog sistema je moguća dodirom i pokretima ruke, glasom, a posebno je zanimljivo upravljati preko naprednih kontrola smeštenih na volan.

Vozili smo prvi model sa MBUX sistemom

Mercedes je novi GLE opremio svim mogućim sistemima bezbednosti, a što se motora tiče na raspolaganju su dizelaš od 245 konjskih snaga i benzinac od 367 "konja".

Bez obzira na motor, snaga se na prenosi na sve točkove preko novog devetostepenog 9G-TRONIC automatskog menjača.

Što se same vožnje tiče, u Mercedesu su posebno ponosni na E-Active Body Control, koji predstavlja sistem potpuno umreženog hidropneumatskog aktivnog ogibljenja. Ova novina omogućava jednu od najudobnijih vožnji na tržištu.

Cena novog GLE kreće od 70 hiljada evra, a kad će se zaustaviti zavisi isključivo od prohteva kupaca.

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobraćaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našim Facebook i Instagram stranicama.

Mercedes je pre 22 godine predstavio prvi model iz ML serije i pokrenuo SUV revoluciju, posebno u luksuznom delu tržišta.

Sada je na Sajmu automobila u Beogradu četvrta generacija ovog luksuznog terenca, koji je u međuvremenu promenio u GLE, odnosno luksuznog terenca iz E klase.

Nov model izgleda odlično! Promene su značajne, ali je i dalje prepoznatljivo da se radi o jednom "ML-u" sa iskošenim čuvenim zadnjim stubom. Prednja svetla imaju matriks opciju, koja svetlosni snop prilogađava situaciju na putu, pa ga tako delimično može gasiti po potrebi.

Što se obuće tiče, kupci mogu birati felne od 18 do čak 22 inča.

Sve spoljašnje promene su uticale da ovaj "kabasti" teranac ima otpor vazduh od samo 0,29 Cd, što je u rangu sa klasičnim limuzinama. Inače, trenutni rekorder je Mercedes A klasa u sedan verzija sa otporom od samo 0,22 Cd.

undefined Mercedes GLE sajam automobila

Kabinski prostor se neverovatno promenio.

Međuosovinsko rastojanje je "napredovalo" do tri metra, pa mesta za putnike na zadnjoj klupi ima "beskonačno". Ova promena nije negativno uticala na prljažni prostor, šta više i on povećan za desetak odsto, pa sada iznosi 825 litara, a spuštanjem sedišta prostor se povećava na više od dve hiljade litara, što apsolutni rekord u klasi.

S obzirom na pozamašne dimenzije, kupci se mogu odlučiti i za kupovinu i trećeg reda sedišta.

Ipak, vozačko mesto i dalje pruža najviše. Osim opcije nekoliko vrsta masaža, automatskod podešavanja, kako vozačevog, tako i suvozačkog sedišta, tu je i MBUX info-zabavni sistem, koji predstavlja jedno od najprednijih rešenja trenutnu u automobilskoj industriji. Kontrola ovog sistema je moguća dodirom i pokretima ruke, glasom, a posebno je zanimljivo upravljati preko naprednih kontrola smeštenih na volan.

Vozili smo prvi model sa MBUX sistemom

Mercedes je novi GLE opremio svim mogućim sistemima bezbednosti, a što se motora tiče na raspolaganju su dizelaš od 245 konjskih snaga i benzinac od 367 "konja".

Bez obzira na motor, snaga se na prenosi na sve točkove preko novog devetostepenog 9G-TRONIC automatskog menjača.

Što se same vožnje tiče, u Mercedesu su posebno ponosni na E-Active Body Control, koji predstavlja sistem potpuno umreženog hidropneumatskog aktivnog ogibljenja. Ova novina omogućava jednu od najudobnijih vožnji na tržištu.

Cena novog GLE kreće od 70 hiljada evra, a kad će se zaustaviti zavisi isključivo od prohteva kupaca.

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobraćaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našim Facebook i Instagram stranicama.

Mercedes je pre 22 godine predstavio prvi model iz ML serije i pokrenuo SUV revoluciju, posebno u luksuznom delu tržišta.

Sada je na Sajmu automobila u Beogradu četvrta generacija ovog luksuznog terenca, koji je u međuvremenu promenio u GLE, odnosno luksuznog terenca iz E klase.

Nov model izgleda odlično! Promene su značajne, ali je i dalje prepoznatljivo da se radi o jednom "ML-u" sa iskošenim čuvenim zadnjim stubom. Prednja svetla imaju matriks opciju, koja svetlosni snop prilogađava situaciju na putu, pa ga tako delimično može gasiti po potrebi.

Što se obuće tiče, kupci mogu birati felne od 18 do čak 22 inča.

Sve spoljašnje promene su uticale da ovaj "kabasti" teranac ima otpor vazduh od samo 0,29 Cd, što je u rangu sa klasičnim limuzinama. Inače, trenutni rekorder je Mercedes A klasa u sedan verzija sa otporom od samo 0,22 Cd.

undefined Mercedes GLE sajam automobila

Kabinski prostor se neverovatno promenio.

Međuosovinsko rastojanje je "napredovalo" do tri metra, pa mesta za putnike na zadnjoj klupi ima "beskonačno". Ova promena nije negativno uticala na prljažni prostor, šta više i on povećan za desetak odsto, pa sada iznosi 825 litara, a spuštanjem sedišta prostor se povećava na više od dve hiljade litara, što apsolutni rekord u klasi.

S obzirom na pozamašne dimenzije, kupci se mogu odlučiti i za kupovinu i trećeg reda sedišta.

Ipak, vozačko mesto i dalje pruža najviše. Osim opcije nekoliko vrsta masaža, automatskod podešavanja, kako vozačevog, tako i suvozačkog sedišta, tu je i MBUX info-zabavni sistem, koji predstavlja jedno od najprednijih rešenja trenutnu u automobilskoj industriji. Kontrola ovog sistema je moguća dodirom i pokretima ruke, glasom, a posebno je zanimljivo upravljati preko naprednih kontrola smeštenih na volan.

Vozili smo prvi model sa MBUX sistemom

Mercedes je novi GLE opremio svim mogućim sistemima bezbednosti, a što se motora tiče na raspolaganju su dizelaš od 245 konjskih snaga i benzinac od 367 "konja".

Bez obzira na motor, snaga se na prenosi na sve točkove preko novog devetostepenog 9G-TRONIC automatskog menjača.

Što se same vožnje tiče, u Mercedesu su posebno ponosni na E-Active Body Control, koji predstavlja sistem potpuno umreženog hidropneumatskog aktivnog ogibljenja. Ova novina omogućava jednu od najudobnijih vožnji na tržištu.

Cena novog GLE kreće od 70 hiljada evra, a kad će se zaustaviti zavisi isključivo od prohteva kupaca.

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobraćaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našim Facebook i Instagram stranicama.