Kompanija CarGo i dalje se bori za to da slobodno radi na tržištu i prevozi putnike poput taksi udruženja.
MInistarstvo saobraćaja je više puta zatražilo od ove firme da najpre uskladi svoje poslovanje sa zakonom, pa da tek onda izađe na tržište.
Iz kompanije CarGo navode da su uložili žalbu na izrečene mere Ministarstva o zabrani oglašavanja (zabranjeno na bilbordima i televizijama) i da "neće odustati dok se ne izbori za opstanak na tržištu".
"Mi nismo taksi prevoz, već firma koja je razvila i iznajmljuje softver. Niti mi, niti naši partneri ne obavljamo taksi delatnost", rekao je na konferenciji za novinare predstavnik ove firme Vuk Guberinić.
On je rekao i da članovi udruženja trpe velike pritiske i da im se oduzimaju vozila.
"Do sada su oduzeta četiri vozila i to na način kao da je reč o najvećim kriminalcima, a ne o ljudima koji pošteno rade svoj posao. Poslednji put vozilo je oduzeto uz dve interventne jedinice policije, naoružane dugim cevima, koje su opkolile i nanišanile vozilo udruženja člana CarGo, dok je sa strane, sa osmehom, sve to gledao sa osmehom i koordinisao Aleksandar Bjelić, predsednik Udruženja taklsista Srbije", kaže Guberinić.
Ova firma zatražila je od nadležnih i da ispita "postojanje taksi kartela".
"Ova kompanija je sa još 15 preduzetnika, kojima se zabranjuje rad novim zakonima, predala inicijativu Komisiji za zaštitu konkurencije od koje tražimo da u najkraćem roku utvdi da li su predstavnici tri taksi udruženja svojim delovanjem doveli do nastanka kartela, kojim se u potpunosti ograničava i kontroliše tehnički razvoj i investicije u Srbiji".
Inicijativa je podneta protiv: Saveza taksi udruženja Srbije, Strukovnog udruženja taksi preduzetnika Beograda i Ugovorne privredne taksi komore Srbije.
"Imamo dokaze da su dogovorom između sebe formirali kartel koji ima za cilj da eliminiše svakog potencijalnog učesnika na tržištu koji nije taksi", rekao je Guberinić.