Sto odsto porodični automobil (VIDEO)

Opel Kombo Lajf nije najlepši, ali jedan od najpraktičnijih modela na tržištu

U ovogodišnjem Autobest izboru za "best buy" automobila Evrope izabran je model koji se proizvodi u tri verzije – Sitroen Berlingo Multispejs, Pežo Rifter i Opel Kombo Lajf. U pitanju je putnički kombi, koji može da primi 5-7 putnika u 2-3 reda sedišta.

Sva tri modela stižu na identičnoj platformi, sa istom paletom motora, a dele i mnoge druge komponente, a najviše se razlikuju po spoljašnjem dizajnu. Odnosno, svaki model prati ostatak portfolija svog brenda.

Mi smo na Sajmu automobila seli u Opelovu verziju.

Opel Kombo Lajf je pravi porodični model, s tri "izofiks" pozicije na zadnjim sedištima.

Kombo Lajf se dizajnom prednje maske u potpunosti uklapa u ostatak Opelove SUV ponude, s kojim deli i neke napredne sigurnosne sisteme, poput upozorenja na pospanost vozača i na opasnost od čeonog sudara s detekcijom pešaka i automatskim kočenjem u slučaju krajnje nužde. U najvišem paketu opreme, tu su i zadnja kamera koja iz ptičje perspektive pokriva 180 stepeni, "head-up" displej, kao i dodatni sistem grejanja.

Tu je i napredni tempomat koji prilagođava brzinu vozila u odnosu na vozilo ispred, ukoliko je to potrebno, a od Grendlenda X je pozajmljen sistem IntelliGrip, pa će se Kombo Lajf dobro snaći i na blatnjavoj, peskovitoj, vlažnoj ili snežnoj podlozi.

Punjenje mobilnih spravica je moguće svim putnicima preko USB priključaka, a tu je i jedna utičnica od 230 V koja omogućava dopunu laptopa ili nekih većih potrošača.

Osim za putnike, tu je i prostor za gomilu prtljaga. Kraći model (4,4 metra) ima zapreminu gepeka od skoro 600 litara, a duži (4,75 metara) – čak 850. Preklapanjem sedišta dužeg modela, dobija se kargo prostor od nepunih 2.700 litara. Uz to je moguće preklopiti i naslon suvozačevog sedišta, što omogućava prevoz zaista dugih predmeta.

Zahvaljujući kliznim zadnjim vratima omogućen je veoma jednostavan pristup zadnjem delu, što je posebno bitno roditeljima s malom decom.

Ovaj model se može pohvaliti i zaista velikim brojem pregrada za sitnice. Ima ih u svim delovima kabine, a posebno je zanimljivo rešenje gornje pregrade koja stiže sa opcionim panoramskim krovom. Ako vam to nije dovoljno, tu je i dodatnih 36 litara za sitnice iznad prtljažnika, kojima je moguće pristupiti iz kabine, ali i spolja – bez otvaranja vrata prtljažnika, jer je moguće otvoriti samo zadnji prozor.

Možda i nije najlepši model, ali je jedan od najpraktičnijih.

Šta je vama bitnije – dizajn ili praktičnost?

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobraćaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našim Facebook i Instagram stranicama.

U ovogodišnjem Autobest izboru za "best buy" automobila Evrope izabran je model koji se proizvodi u tri verzije – Sitroen Berlingo Multispejs, Pežo Rifter i Opel Kombo Lajf. U pitanju je putnički kombi, koji može da primi 5-7 putnika u 2-3 reda sedišta.

Sva tri modela stižu na identičnoj platformi, sa istom paletom motora, a dele i mnoge druge komponente, a najviše se razlikuju po spoljašnjem dizajnu. Odnosno, svaki model prati ostatak portfolija svog brenda.

Mi smo na Sajmu automobila seli u Opelovu verziju.

Opel Kombo Lajf je pravi porodični model, s tri "izofiks" pozicije na zadnjim sedištima.

Kombo Lajf se dizajnom prednje maske u potpunosti uklapa u ostatak Opelove SUV ponude, s kojim deli i neke napredne sigurnosne sisteme, poput upozorenja na pospanost vozača i na opasnost od čeonog sudara s detekcijom pešaka i automatskim kočenjem u slučaju krajnje nužde. U najvišem paketu opreme, tu su i zadnja kamera koja iz ptičje perspektive pokriva 180 stepeni, "head-up" displej, kao i dodatni sistem grejanja.

Tu je i napredni tempomat koji prilagođava brzinu vozila u odnosu na vozilo ispred, ukoliko je to potrebno, a od Grendlenda X je pozajmljen sistem IntelliGrip, pa će se Kombo Lajf dobro snaći i na blatnjavoj, peskovitoj, vlažnoj ili snežnoj podlozi.

Punjenje mobilnih spravica je moguće svim putnicima preko USB priključaka, a tu je i jedna utičnica od 230 V koja omogućava dopunu laptopa ili nekih većih potrošača.

Osim za putnike, tu je i prostor za gomilu prtljaga. Kraći model (4,4 metra) ima zapreminu gepeka od skoro 600 litara, a duži (4,75 metara) – čak 850. Preklapanjem sedišta dužeg modela, dobija se kargo prostor od nepunih 2.700 litara. Uz to je moguće preklopiti i naslon suvozačevog sedišta, što omogućava prevoz zaista dugih predmeta.

Zahvaljujući kliznim zadnjim vratima omogućen je veoma jednostavan pristup zadnjem delu, što je posebno bitno roditeljima s malom decom.

Ovaj model se može pohvaliti i zaista velikim brojem pregrada za sitnice. Ima ih u svim delovima kabine, a posebno je zanimljivo rešenje gornje pregrade koja stiže sa opcionim panoramskim krovom. Ako vam to nije dovoljno, tu je i dodatnih 36 litara za sitnice iznad prtljažnika, kojima je moguće pristupiti iz kabine, ali i spolja – bez otvaranja vrata prtljažnika, jer je moguće otvoriti samo zadnji prozor.

Možda i nije najlepši model, ali je jedan od najpraktičnijih.

Šta je vama bitnije – dizajn ili praktičnost?

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobraćaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našim Facebook i Instagram stranicama.

U ovogodišnjem Autobest izboru za "best buy" automobila Evrope izabran je model koji se proizvodi u tri verzije – Sitroen Berlingo Multispejs, Pežo Rifter i Opel Kombo Lajf. U pitanju je putnički kombi, koji može da primi 5-7 putnika u 2-3 reda sedišta.

Sva tri modela stižu na identičnoj platformi, sa istom paletom motora, a dele i mnoge druge komponente, a najviše se razlikuju po spoljašnjem dizajnu. Odnosno, svaki model prati ostatak portfolija svog brenda.

Mi smo na Sajmu automobila seli u Opelovu verziju.

Opel Kombo Lajf je pravi porodični model, s tri "izofiks" pozicije na zadnjim sedištima.

Kombo Lajf se dizajnom prednje maske u potpunosti uklapa u ostatak Opelove SUV ponude, s kojim deli i neke napredne sigurnosne sisteme, poput upozorenja na pospanost vozača i na opasnost od čeonog sudara s detekcijom pešaka i automatskim kočenjem u slučaju krajnje nužde. U najvišem paketu opreme, tu su i zadnja kamera koja iz ptičje perspektive pokriva 180 stepeni, "head-up" displej, kao i dodatni sistem grejanja.

Tu je i napredni tempomat koji prilagođava brzinu vozila u odnosu na vozilo ispred, ukoliko je to potrebno, a od Grendlenda X je pozajmljen sistem IntelliGrip, pa će se Kombo Lajf dobro snaći i na blatnjavoj, peskovitoj, vlažnoj ili snežnoj podlozi.

Punjenje mobilnih spravica je moguće svim putnicima preko USB priključaka, a tu je i jedna utičnica od 230 V koja omogućava dopunu laptopa ili nekih većih potrošača.

Osim za putnike, tu je i prostor za gomilu prtljaga. Kraći model (4,4 metra) ima zapreminu gepeka od skoro 600 litara, a duži (4,75 metara) – čak 850. Preklapanjem sedišta dužeg modela, dobija se kargo prostor od nepunih 2.700 litara. Uz to je moguće preklopiti i naslon suvozačevog sedišta, što omogućava prevoz zaista dugih predmeta.

Zahvaljujući kliznim zadnjim vratima omogućen je veoma jednostavan pristup zadnjem delu, što je posebno bitno roditeljima s malom decom.

Ovaj model se može pohvaliti i zaista velikim brojem pregrada za sitnice. Ima ih u svim delovima kabine, a posebno je zanimljivo rešenje gornje pregrade koja stiže sa opcionim panoramskim krovom. Ako vam to nije dovoljno, tu je i dodatnih 36 litara za sitnice iznad prtljažnika, kojima je moguće pristupiti iz kabine, ali i spolja – bez otvaranja vrata prtljažnika, jer je moguće otvoriti samo zadnji prozor.

Možda i nije najlepši model, ali je jedan od najpraktičnijih.

Šta je vama bitnije – dizajn ili praktičnost?

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobraćaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našim Facebook i Instagram stranicama.