Najveći ikad BMW – "jedva stao" u halu (VIDEO)

Kupcima u Srbiji su na raspolaganju po jedan benzinac (40i – 3.0, 350 KS) i dizelaš (30d – 3.0, 265 KS).

MONDO/Marko Tanasković 

Među brojnim novitetima na BMW-ovom štandu posebno mesto je zauzeo njihov nov model – BMW X7, najveći ikad minhenski četvorotočkaš.

U hali 2 je bio postavljen dijagonalno od, po gabaritima, sličnog Kulinana, a odmah pored "sedmice" limuzine. Osim što nova serija 7 i X7 zajednički predstavljaju vrh ponude imaju još jednu sličnost. U pitanju je čuvena rešetka hladnjaka, koji je i ovde ogromna, ali ne bode toliko oči jer je X7 daleko kabastiji od limuzine, pa mu toliki "bubrezi" ne smetaju toliko.

Inače, nova BMW-ove perjanica je dugačka 5151 mm, široka 2000 mm i visoka 1805 mm.

Ovolike dimenzije su omogućile da X7 ima i treći red sedišta, gde se veoma komforno sedi.

Što se tiče motora, kupcima u Srbiji su trenutno na raspolaganju po jedan benzinac (40i – 3.0, 350 KS) i dizelaš (30d – 3.0, 265 KS). Početna cena je ista oba modela i iznosi 89.990 evra, ali se dodatnom opremom ta cifra lako nadmaši za tridesetak (kao kod modela sa sajma), pa i više odsto.

BMW-ov xDrive pogon na sva četiri točka i osmostepena automatika su standard, a tu su i veliki stakleni krov, moderna digitalna instrument tabla, gomila asistenata, kao i vazdušno oslanjanje.

Vozači mogu da biraju između nekoliko režima vožnje – xSand, xGravel, xRocks i xSnow, kao i posebne off-road opcije.

Vlasnici mogu da biraju između dva vrhunska audio sistema – Harman Kardon sa 16 zvučnika ili Bowers & Wilkins sa 20 zvučnika snage od čak 1500 vati.

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobraćaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našim Facebooki Instagramstranicama.

MONDO/Marko Tanasković 

Među brojnim novitetima na BMW-ovom štandu posebno mesto je zauzeo njihov nov model – BMW X7, najveći ikad minhenski četvorotočkaš.

U hali 2 je bio postavljen dijagonalno od, po gabaritima, sličnog Kulinana, a odmah pored "sedmice" limuzine. Osim što nova serija 7 i X7 zajednički predstavljaju vrh ponude imaju još jednu sličnost. U pitanju je čuvena rešetka hladnjaka, koji je i ovde ogromna, ali ne bode toliko oči jer je X7 daleko kabastiji od limuzine, pa mu toliki "bubrezi" ne smetaju toliko.

Inače, nova BMW-ove perjanica je dugačka 5151 mm, široka 2000 mm i visoka 1805 mm.

Ovolike dimenzije su omogućile da X7 ima i treći red sedišta, gde se veoma komforno sedi.

Što se tiče motora, kupcima u Srbiji su trenutno na raspolaganju po jedan benzinac (40i – 3.0, 350 KS) i dizelaš (30d – 3.0, 265 KS). Početna cena je ista oba modela i iznosi 89.990 evra, ali se dodatnom opremom ta cifra lako nadmaši za tridesetak (kao kod modela sa sajma), pa i više odsto.

BMW-ov xDrive pogon na sva četiri točka i osmostepena automatika su standard, a tu su i veliki stakleni krov, moderna digitalna instrument tabla, gomila asistenata, kao i vazdušno oslanjanje.

Vozači mogu da biraju između nekoliko režima vožnje – xSand, xGravel, xRocks i xSnow, kao i posebne off-road opcije.

Vlasnici mogu da biraju između dva vrhunska audio sistema – Harman Kardon sa 16 zvučnika ili Bowers & Wilkins sa 20 zvučnika snage od čak 1500 vati.

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobraćaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našim Facebooki Instagramstranicama.

MONDO/Marko Tanasković 

Među brojnim novitetima na BMW-ovom štandu posebno mesto je zauzeo njihov nov model – BMW X7, najveći ikad minhenski četvorotočkaš.

U hali 2 je bio postavljen dijagonalno od, po gabaritima, sličnog Kulinana, a odmah pored "sedmice" limuzine. Osim što nova serija 7 i X7 zajednički predstavljaju vrh ponude imaju još jednu sličnost. U pitanju je čuvena rešetka hladnjaka, koji je i ovde ogromna, ali ne bode toliko oči jer je X7 daleko kabastiji od limuzine, pa mu toliki "bubrezi" ne smetaju toliko.

Inače, nova BMW-ove perjanica je dugačka 5151 mm, široka 2000 mm i visoka 1805 mm.

Ovolike dimenzije su omogućile da X7 ima i treći red sedišta, gde se veoma komforno sedi.

Što se tiče motora, kupcima u Srbiji su trenutno na raspolaganju po jedan benzinac (40i – 3.0, 350 KS) i dizelaš (30d – 3.0, 265 KS). Početna cena je ista oba modela i iznosi 89.990 evra, ali se dodatnom opremom ta cifra lako nadmaši za tridesetak (kao kod modela sa sajma), pa i više odsto.

BMW-ov xDrive pogon na sva četiri točka i osmostepena automatika su standard, a tu su i veliki stakleni krov, moderna digitalna instrument tabla, gomila asistenata, kao i vazdušno oslanjanje.

Vozači mogu da biraju između nekoliko režima vožnje – xSand, xGravel, xRocks i xSnow, kao i posebne off-road opcije.

Vlasnici mogu da biraju između dva vrhunska audio sistema – Harman Kardon sa 16 zvučnika ili Bowers & Wilkins sa 20 zvučnika snage od čak 1500 vati.

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobraćaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našim Facebooki Instagramstranicama.