Kad Srbi dorade Audi TT (FOTO, VIDEO)

Pogledajte film o OZBILJNOM tjuningu automobila u Srbiji

Pod tjuningom automobila se smatra bilo kakva modikacija – od lepljenja "brzih" nalepnica, preko dorada a-la West Coast Customs do prepravki, koje podrazumevaju i ozbiljno "friziranje" kompletnog motora i drugih pogonskih komponenti.

Grupa entuzijasta iz Srbije, predvođena Markom Vezmarom, odlučila se na najteži oblik tjuninga – prepravka automobila za sportska takmičenja.

Oni su izbrali jedan Audi TT iz 2010. koji pod haubom ima dvolitarski turbo-benzinac koji fabrički razvija respektabilnih 200 konjskih snaga. Cilj projekta je bio duplirati snagu i tako stvoriti "ultimativni trkački automobil", koji će imati šta da pokaže na trkačkoj stazi, ali i van nje.

Kompletan proces ovog pretvaranja trajao je skoro dve godine, a sve ovo je i dokumentovano i može se pogledati u filmu "Cars – Meaning of Life" (Automobili – Smisao života).

Tokom celog filma, objašnjena je većina procesa tuniranja, gde su na automobilu pored promene karoserijskih delova, modifikovani delovi motora, menjača, vešanja, upravljačkih elemenata, kočionog sistema, unutrašnjosti, itd. sve u cilju dobijanja što većih performansi.

Automobil je dobio i kompletan nov izduvni sistem i rol-barove. Obe ove komponente su izrađene u Srbiji.,

undefined Audi TT film

U razgovoru za MONDO, Vezmar je posebno izdvojio baš to - da je sve ovo urađeno u Srbiji.

"Kako sam proces tuniranja nije bio jednostavan, i može se reći da je jedan od najzahtevnijih tunerskih poduhvata na našim prostorima, veliki broj problema je vodio ka tome da se odustane od celog projekta. Međutim, nije se odustalo, napravljen je automobil, koji je brži od, recimo, Poršea 911 i Audija R8", rekao je autor projekta, Marko Vezmar i dodao da su brojni problemi kulminirali tokom test vožnji na stazi NAVAK.

"Kao što se može videti u poslednjim minutima filma, prilikom prvih vožnji sve je otišlo po zlu. Međutim, bukvalno preko noći smo uspeli da automobil sredimo i postignemo neverovatan rezultat", rekao je Vezmar.

Ovaj Audi TT je postavio rekordno vreme (1:33.012) u kategoriji automobila sa prednjim pogonom.

A koliko je koštalo ovo pretvaranje TT-a?

"Pa prešli smo cifru od 30 hiljada evra, i to samo u ugrađenim komponentama. Ovde bi trebalo dodati stotine radnih sati, kao i cenu Audija iz 2010 od oko 13-14 hiljada evra", kazao nam je Marko.

Pogledajte ceo film "Cars – Meaning of Life":

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobraćaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našim Facebook i Instagram stranicama.

Pod tjuningom automobila se smatra bilo kakva modikacija – od lepljenja "brzih" nalepnica, preko dorada a-la West Coast Customs do prepravki, koje podrazumevaju i ozbiljno "friziranje" kompletnog motora i drugih pogonskih komponenti.

Grupa entuzijasta iz Srbije, predvođena Markom Vezmarom, odlučila se na najteži oblik tjuninga – prepravka automobila za sportska takmičenja.

Oni su izbrali jedan Audi TT iz 2010. koji pod haubom ima dvolitarski turbo-benzinac koji fabrički razvija respektabilnih 200 konjskih snaga. Cilj projekta je bio duplirati snagu i tako stvoriti "ultimativni trkački automobil", koji će imati šta da pokaže na trkačkoj stazi, ali i van nje.

Kompletan proces ovog pretvaranja trajao je skoro dve godine, a sve ovo je i dokumentovano i može se pogledati u filmu "Cars – Meaning of Life" (Automobili – Smisao života).

Tokom celog filma, objašnjena je većina procesa tuniranja, gde su na automobilu pored promene karoserijskih delova, modifikovani delovi motora, menjača, vešanja, upravljačkih elemenata, kočionog sistema, unutrašnjosti, itd. sve u cilju dobijanja što većih performansi.

Automobil je dobio i kompletan nov izduvni sistem i rol-barove. Obe ove komponente su izrađene u Srbiji.,

undefined Audi TT film

U razgovoru za MONDO, Vezmar je posebno izdvojio baš to - da je sve ovo urađeno u Srbiji.

"Kako sam proces tuniranja nije bio jednostavan, i može se reći da je jedan od najzahtevnijih tunerskih poduhvata na našim prostorima, veliki broj problema je vodio ka tome da se odustane od celog projekta. Međutim, nije se odustalo, napravljen je automobil, koji je brži od, recimo, Poršea 911 i Audija R8", rekao je autor projekta, Marko Vezmar i dodao da su brojni problemi kulminirali tokom test vožnji na stazi NAVAK.

"Kao što se može videti u poslednjim minutima filma, prilikom prvih vožnji sve je otišlo po zlu. Međutim, bukvalno preko noći smo uspeli da automobil sredimo i postignemo neverovatan rezultat", rekao je Vezmar.

Ovaj Audi TT je postavio rekordno vreme (1:33.012) u kategoriji automobila sa prednjim pogonom.

A koliko je koštalo ovo pretvaranje TT-a?

"Pa prešli smo cifru od 30 hiljada evra, i to samo u ugrađenim komponentama. Ovde bi trebalo dodati stotine radnih sati, kao i cenu Audija iz 2010 od oko 13-14 hiljada evra", kazao nam je Marko.

Pogledajte ceo film "Cars – Meaning of Life":

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobraćaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našim Facebook i Instagram stranicama.

Pod tjuningom automobila se smatra bilo kakva modikacija – od lepljenja "brzih" nalepnica, preko dorada a-la West Coast Customs do prepravki, koje podrazumevaju i ozbiljno "friziranje" kompletnog motora i drugih pogonskih komponenti.

Grupa entuzijasta iz Srbije, predvođena Markom Vezmarom, odlučila se na najteži oblik tjuninga – prepravka automobila za sportska takmičenja.

Oni su izbrali jedan Audi TT iz 2010. koji pod haubom ima dvolitarski turbo-benzinac koji fabrički razvija respektabilnih 200 konjskih snaga. Cilj projekta je bio duplirati snagu i tako stvoriti "ultimativni trkački automobil", koji će imati šta da pokaže na trkačkoj stazi, ali i van nje.

Kompletan proces ovog pretvaranja trajao je skoro dve godine, a sve ovo je i dokumentovano i može se pogledati u filmu "Cars – Meaning of Life" (Automobili – Smisao života).

Tokom celog filma, objašnjena je većina procesa tuniranja, gde su na automobilu pored promene karoserijskih delova, modifikovani delovi motora, menjača, vešanja, upravljačkih elemenata, kočionog sistema, unutrašnjosti, itd. sve u cilju dobijanja što većih performansi.

Automobil je dobio i kompletan nov izduvni sistem i rol-barove. Obe ove komponente su izrađene u Srbiji.,

undefined Audi TT film

U razgovoru za MONDO, Vezmar je posebno izdvojio baš to - da je sve ovo urađeno u Srbiji.

"Kako sam proces tuniranja nije bio jednostavan, i može se reći da je jedan od najzahtevnijih tunerskih poduhvata na našim prostorima, veliki broj problema je vodio ka tome da se odustane od celog projekta. Međutim, nije se odustalo, napravljen je automobil, koji je brži od, recimo, Poršea 911 i Audija R8", rekao je autor projekta, Marko Vezmar i dodao da su brojni problemi kulminirali tokom test vožnji na stazi NAVAK.

"Kao što se može videti u poslednjim minutima filma, prilikom prvih vožnji sve je otišlo po zlu. Međutim, bukvalno preko noći smo uspeli da automobil sredimo i postignemo neverovatan rezultat", rekao je Vezmar.

Ovaj Audi TT je postavio rekordno vreme (1:33.012) u kategoriji automobila sa prednjim pogonom.

A koliko je koštalo ovo pretvaranje TT-a?

"Pa prešli smo cifru od 30 hiljada evra, i to samo u ugrađenim komponentama. Ovde bi trebalo dodati stotine radnih sati, kao i cenu Audija iz 2010 od oko 13-14 hiljada evra", kazao nam je Marko.

Pogledajte ceo film "Cars – Meaning of Life":

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobraćaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našim Facebook i Instagram stranicama.