Imamo novog rekordera Nirburgringa (FOTO, VIDEO)

Najnoviji član Renoove R.S. porodice poboljšao vreme kruga za čak 3,7 sekundi

Reno Megan R.S. Trophy-R je novi rekorder Nirburgring Nordšlajfe staze, u kategoriji vozila na prednji pogon.

Ovaj najnoviji predstavnik Renoove R.S. familije oborio je letošnji rekord Honde Sivik tajp-R za čak 3,7 sekundi postigavši vreme na krugu, dužine 20,6 kilometara, od 7:40:100.

Od ove godine, na Nirburgringu se meri nova zvanična dužina kruga od 20,832 kilometra. Nju je Trophy-R prešao za 07.45:389. Vreme koje je ostvario svrstava se u klasu kompaktnih automobila (samo homologovana serijska vozila bez modifikacija).

U poređenju sa Megane-om R.S. Trophy, "R" pokreće identičan motor zapremine 1,8 litara i snage 300 KS. Veću brzinu duguje značajnom smanjenju mase (do 130 kg), zahvatima na aerodinamici i radikalnim izmenama šasije koje su mu donele bolje prianjanje.

undefined Reno Megan R.S. Trophy-R 2019 Nirburgring

Zvanična promocija automobila će se održati 24. maja u Monaku, u sklopu trke Formule 1 za VN Monaka, gde će ga predstaviti Renoovi F1 vozači, Daniel Rikardo i Niko Hulkenberg.

Prvi primerci će do kupaca stići krajem ove godine i to kao ekskluzivna ograničena serija koja će se proizvesti u samo nekoliko stotina komada.

POGLEDAJTE KAKO JE IZGLEDALA REKORDNA VOŽNJA:

Istorijat Megana R.S. na Nirburgringu

Priča o Meganu R.S. i N-ringu traje već više od 10 godina. Započela je 2008. prvim rekordom u kategoriji serijskih automobila s prednjim pogonom: Megan R.S. R26.R obrnuo je stazu za 8 minuta i 17 sekundi. Zatim je 2011. druga generacija Megana R.S. Trophy postavila za deset sekundi bolje vreme – 8.07:97.

Tri godine kasnije, prvi put je probijena magična granica od 8 minuta. Megan III R.S. Trophy-R stazu je prešao za 7.54:36.

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobraćaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našim Facebook i Instagram stranicama.

Reno Megan R.S. Trophy-R je novi rekorder Nirburgring Nordšlajfe staze, u kategoriji vozila na prednji pogon.

Ovaj najnoviji predstavnik Renoove R.S. familije oborio je letošnji rekord Honde Sivik tajp-R za čak 3,7 sekundi postigavši vreme na krugu, dužine 20,6 kilometara, od 7:40:100.

Od ove godine, na Nirburgringu se meri nova zvanična dužina kruga od 20,832 kilometra. Nju je Trophy-R prešao za 07.45:389. Vreme koje je ostvario svrstava se u klasu kompaktnih automobila (samo homologovana serijska vozila bez modifikacija).

U poređenju sa Megane-om R.S. Trophy, "R" pokreće identičan motor zapremine 1,8 litara i snage 300 KS. Veću brzinu duguje značajnom smanjenju mase (do 130 kg), zahvatima na aerodinamici i radikalnim izmenama šasije koje su mu donele bolje prianjanje.

undefined Reno Megan R.S. Trophy-R 2019 Nirburgring

Zvanična promocija automobila će se održati 24. maja u Monaku, u sklopu trke Formule 1 za VN Monaka, gde će ga predstaviti Renoovi F1 vozači, Daniel Rikardo i Niko Hulkenberg.

Prvi primerci će do kupaca stići krajem ove godine i to kao ekskluzivna ograničena serija koja će se proizvesti u samo nekoliko stotina komada.

POGLEDAJTE KAKO JE IZGLEDALA REKORDNA VOŽNJA:

Istorijat Megana R.S. na Nirburgringu

Priča o Meganu R.S. i N-ringu traje već više od 10 godina. Započela je 2008. prvim rekordom u kategoriji serijskih automobila s prednjim pogonom: Megan R.S. R26.R obrnuo je stazu za 8 minuta i 17 sekundi. Zatim je 2011. druga generacija Megana R.S. Trophy postavila za deset sekundi bolje vreme – 8.07:97.

Tri godine kasnije, prvi put je probijena magična granica od 8 minuta. Megan III R.S. Trophy-R stazu je prešao za 7.54:36.

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobraćaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našim Facebook i Instagram stranicama.

Reno Megan R.S. Trophy-R je novi rekorder Nirburgring Nordšlajfe staze, u kategoriji vozila na prednji pogon.

Ovaj najnoviji predstavnik Renoove R.S. familije oborio je letošnji rekord Honde Sivik tajp-R za čak 3,7 sekundi postigavši vreme na krugu, dužine 20,6 kilometara, od 7:40:100.

Od ove godine, na Nirburgringu se meri nova zvanična dužina kruga od 20,832 kilometra. Nju je Trophy-R prešao za 07.45:389. Vreme koje je ostvario svrstava se u klasu kompaktnih automobila (samo homologovana serijska vozila bez modifikacija).

U poređenju sa Megane-om R.S. Trophy, "R" pokreće identičan motor zapremine 1,8 litara i snage 300 KS. Veću brzinu duguje značajnom smanjenju mase (do 130 kg), zahvatima na aerodinamici i radikalnim izmenama šasije koje su mu donele bolje prianjanje.

undefined Reno Megan R.S. Trophy-R 2019 Nirburgring

Zvanična promocija automobila će se održati 24. maja u Monaku, u sklopu trke Formule 1 za VN Monaka, gde će ga predstaviti Renoovi F1 vozači, Daniel Rikardo i Niko Hulkenberg.

Prvi primerci će do kupaca stići krajem ove godine i to kao ekskluzivna ograničena serija koja će se proizvesti u samo nekoliko stotina komada.

POGLEDAJTE KAKO JE IZGLEDALA REKORDNA VOŽNJA:

Istorijat Megana R.S. na Nirburgringu

Priča o Meganu R.S. i N-ringu traje već više od 10 godina. Započela je 2008. prvim rekordom u kategoriji serijskih automobila s prednjim pogonom: Megan R.S. R26.R obrnuo je stazu za 8 minuta i 17 sekundi. Zatim je 2011. druga generacija Megana R.S. Trophy postavila za deset sekundi bolje vreme – 8.07:97.

Tri godine kasnije, prvi put je probijena magična granica od 8 minuta. Megan III R.S. Trophy-R stazu je prešao za 7.54:36.

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobraćaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našim Facebook i Instagram stranicama.