Nakon najave početkom godine i zvanične premijere u Ženevi, redizajnirani Reno Tvingo treće generacije je stigao i do Beograda.
Upravljivost u gradskim uslovima, kao njegova najbitnija karakteristika, zadržana je uz rekordno mali krug okretanja – prečnik od samo 8,6 metara. Ovo je postignuto postavljanjem točkova u krajnje uglove automobila, kao i većim uglom zakretanja prednjih točkova koji je omogućen prebacivanjem motora pozadi.
Kako je reč o osvežavanju, koje je usledilo pet godina nakon predstavljanja revolucionarnog Tvinga, promena ima dosta.
Prednji deo više nema vidljivi branik, kao ni izdvojena dnevna LED svetla. Ona su sad deo farova i "C" odlika su, karakterističnog za sve nove Renoe.
Pozadi su ugrađena LED svetla, a zanimljiv detalj je nov način otvaranja zadnjih vrata uz pomoć male ručke sa ugrađenim tasterom.
Više promena smo videli unutar vozila.
Info-zabavni sistem Easy Link je najveća novost, a on se kontroliše preko 7-inčnog centralnog ekrana koji je lepo uklopljen sa instrument tablom. Postoji mogućnost povezivanja za Android i Apple telefonima.
Tvingo je prvi model sa Easy Link sistemom, a kasnije će biti dostupan i u drugim modelima, počevši od novog Klija.
Ovaj sistem je rezervisan za kupce Tvinga sa višim paketima opreme, dok je u bazičnim verzijama prisutno rešenje, viđeno u prethodnoj verziji sa držačem za smartfon.
Mesta u kabini ima dovoljno za četiri odrasle osobe, a tu je i dosta prostora za odlaganje sitnica.
Kupcima su na raspolaganju brojne personalizacije, kako spolja, tako i unutra. Na taj način je moguće dobiti unikatni Tvingo.
Što se motora tiče, u ponudi su dva benzinca koji su jači za pet konjskih snaga i oba imaju start-stop sistem. Slabiji atmosferski SCe razvija 75 KS, a jači TCe, potpomognut turbinom – 95 KS.
TCe motor je pored 5-stepenog ručnog menjača, moguće je upariti i na 6-stepenom TCe automatikom sa dvostrukim kvačilom.
Cena Tvinga sa slabijim motorom u Life paketu opreme iznosi 8.490 evra. Turbo opcija je dostupna u najvišem paketu opreme Intens i košta 11.840 evra sa manuelnim menjačem, odnosno 13.040 evra sa automatikom.
Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobraćaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našim Facebook i Instagramstranicama.