Automobil sa većim ekranom nego kućni televizor… (FOTO)

… postaje stvarnost.

MONDO/Marko Tanasković 

Nakon brojnih najava, kineski Bajton (Byton) je objavio finalne fotografije unutrašnjosti svog prvog automobila – M-Byte.

Ekran od neverovatnih 48 inča, najavljen u konceptu, zadržan je i stigao je u serijsku verziju, a proizvođač tvrdi da će i ostatak automobila biti identična već viđenom.

Byton M-Byte električni automobil ekran 48 inča FOTO
MONDO/Marko Tanasković 

M-Byte je električni SUV koji će biti dostupan u dve opcije – s jednim elektromotorom na zadnjoj osovini od 272 KS i obrtnim momentom od 400 Nm ili dva, ukupne snage 476 KS uz obrtni moment od 710 Nm i pogon na sva četiri točka. Jača opcija će stizati do "stotke" za 5-6 sekundi.

Autonomija modela s jednim motorom će iznositi oko 400 kilometara, a sa dva oko 520.

Što se unutrašnjosti tiče, osim ogromnog centralnog ekrana, M-Byte će imati još nekoliko displeja. U volanu će biti smešten 7-inčni ekran, a jedan nešto veći, od 8 inča, nalaziće se između prednjih sedišta, na vrhu naslona za ruku.

undefined byton m-byte unutrašnjost

Proizvođač je objavio i da će info-zabavni sistem, za kinesko tržište, biti pokretan Baidu Duer operitivnim sistemom, koji podrazumeva naprednu glasovnu komunikaciju za automobilom i navigaciju daleko jednostavniju nego na mobilnom telefonu.

Bajton M-Byte će krenuti da se proizvodi na jesen u Kini.

Pored centrale, koja je nalazi u kineskom gradu Nandžingu, Bajton ima razvojni centar u kalifornijskoj Silikonskoj dolini, a dizajnerski centar u Minhenu.

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobraćaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našim Facebook i Instagramstranicama.

MONDO/Marko Tanasković 

Nakon brojnih najava, kineski Bajton (Byton) je objavio finalne fotografije unutrašnjosti svog prvog automobila – M-Byte.

Ekran od neverovatnih 48 inča, najavljen u konceptu, zadržan je i stigao je u serijsku verziju, a proizvođač tvrdi da će i ostatak automobila biti identična već viđenom.

Byton M-Byte električni automobil ekran 48 inča FOTO
MONDO/Marko Tanasković 

M-Byte je električni SUV koji će biti dostupan u dve opcije – s jednim elektromotorom na zadnjoj osovini od 272 KS i obrtnim momentom od 400 Nm ili dva, ukupne snage 476 KS uz obrtni moment od 710 Nm i pogon na sva četiri točka. Jača opcija će stizati do "stotke" za 5-6 sekundi.

Autonomija modela s jednim motorom će iznositi oko 400 kilometara, a sa dva oko 520.

Što se unutrašnjosti tiče, osim ogromnog centralnog ekrana, M-Byte će imati još nekoliko displeja. U volanu će biti smešten 7-inčni ekran, a jedan nešto veći, od 8 inča, nalaziće se između prednjih sedišta, na vrhu naslona za ruku.

undefined byton m-byte unutrašnjost

Proizvođač je objavio i da će info-zabavni sistem, za kinesko tržište, biti pokretan Baidu Duer operitivnim sistemom, koji podrazumeva naprednu glasovnu komunikaciju za automobilom i navigaciju daleko jednostavniju nego na mobilnom telefonu.

Bajton M-Byte će krenuti da se proizvodi na jesen u Kini.

Pored centrale, koja je nalazi u kineskom gradu Nandžingu, Bajton ima razvojni centar u kalifornijskoj Silikonskoj dolini, a dizajnerski centar u Minhenu.

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobraćaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našim Facebook i Instagramstranicama.

MONDO/Marko Tanasković 

Nakon brojnih najava, kineski Bajton (Byton) je objavio finalne fotografije unutrašnjosti svog prvog automobila – M-Byte.

Ekran od neverovatnih 48 inča, najavljen u konceptu, zadržan je i stigao je u serijsku verziju, a proizvođač tvrdi da će i ostatak automobila biti identična već viđenom.

Byton M-Byte električni automobil ekran 48 inča FOTO
MONDO/Marko Tanasković 

M-Byte je električni SUV koji će biti dostupan u dve opcije – s jednim elektromotorom na zadnjoj osovini od 272 KS i obrtnim momentom od 400 Nm ili dva, ukupne snage 476 KS uz obrtni moment od 710 Nm i pogon na sva četiri točka. Jača opcija će stizati do "stotke" za 5-6 sekundi.

Autonomija modela s jednim motorom će iznositi oko 400 kilometara, a sa dva oko 520.

Što se unutrašnjosti tiče, osim ogromnog centralnog ekrana, M-Byte će imati još nekoliko displeja. U volanu će biti smešten 7-inčni ekran, a jedan nešto veći, od 8 inča, nalaziće se između prednjih sedišta, na vrhu naslona za ruku.

undefined byton m-byte unutrašnjost

Proizvođač je objavio i da će info-zabavni sistem, za kinesko tržište, biti pokretan Baidu Duer operitivnim sistemom, koji podrazumeva naprednu glasovnu komunikaciju za automobilom i navigaciju daleko jednostavniju nego na mobilnom telefonu.

Bajton M-Byte će krenuti da se proizvodi na jesen u Kini.

Pored centrale, koja je nalazi u kineskom gradu Nandžingu, Bajton ima razvojni centar u kalifornijskoj Silikonskoj dolini, a dizajnerski centar u Minhenu.

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobraćaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našim Facebook i Instagramstranicama.