Novi, najmanji motor za Dačiju Daster

Mali turbo benzinac TCe 100 menja zastareli 1,6-litarski atmosferski motor koji je razvija 115 KS.

MONDO/Stefan Stojanović 

Druga generacija Dačije Dastera dobila je novi motor. U pitanju je trolindarski turbobenzinac zapremine jedan litar, koji razvija tačno 100 konjskih snaga uz obrtni moment od 160 Nm.

Ovaj motor, čija je oznaka TCe 100, priključio se familiji koju čine dizelaši od 95 i 115 "konja", kao i odlični turbo-benzinac TCe 130, koji je Reno razvio u saradnji sa Mercedesom, a koji smo imali prilike da probamo u novom Reno Kađaru.

Novi agregat stiže isključivo sa petostepenim manuelnim menjačem i pogonom na prednjoj osvovini.

Uvođenjem ovog motora, Dačija više ne nudi zastareli 1,6-litarski atmosferski četvorocilindraš, Sce 115. TCe 100 donosi slične performanse, ali i bolju ekonomičnost i smanjenu emisiju štetnih gasova - prosečna potrošnja 5,5 litara na 100 pređenih kilometara i čak 18 odsto manje emisije ugljen-dioksida.

Daster sa novim motorom se već nalazi u domaćem cenovniku. Dostupan je u svim paketima opreme, a početna cena u bazičnom Essential paketu iznosi 12.590 evra.

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobraćaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našim Facebook i Instagram stranicama.

MONDO/Stefan Stojanović 

Druga generacija Dačije Dastera dobila je novi motor. U pitanju je trolindarski turbobenzinac zapremine jedan litar, koji razvija tačno 100 konjskih snaga uz obrtni moment od 160 Nm.

Ovaj motor, čija je oznaka TCe 100, priključio se familiji koju čine dizelaši od 95 i 115 "konja", kao i odlični turbo-benzinac TCe 130, koji je Reno razvio u saradnji sa Mercedesom, a koji smo imali prilike da probamo u novom Reno Kađaru.

Novi agregat stiže isključivo sa petostepenim manuelnim menjačem i pogonom na prednjoj osvovini.

Uvođenjem ovog motora, Dačija više ne nudi zastareli 1,6-litarski atmosferski četvorocilindraš, Sce 115. TCe 100 donosi slične performanse, ali i bolju ekonomičnost i smanjenu emisiju štetnih gasova - prosečna potrošnja 5,5 litara na 100 pređenih kilometara i čak 18 odsto manje emisije ugljen-dioksida.

Daster sa novim motorom se već nalazi u domaćem cenovniku. Dostupan je u svim paketima opreme, a početna cena u bazičnom Essential paketu iznosi 12.590 evra.

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobraćaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našim Facebook i Instagram stranicama.

MONDO/Stefan Stojanović 

Druga generacija Dačije Dastera dobila je novi motor. U pitanju je trolindarski turbobenzinac zapremine jedan litar, koji razvija tačno 100 konjskih snaga uz obrtni moment od 160 Nm.

Ovaj motor, čija je oznaka TCe 100, priključio se familiji koju čine dizelaši od 95 i 115 "konja", kao i odlični turbo-benzinac TCe 130, koji je Reno razvio u saradnji sa Mercedesom, a koji smo imali prilike da probamo u novom Reno Kađaru.

Novi agregat stiže isključivo sa petostepenim manuelnim menjačem i pogonom na prednjoj osvovini.

Uvođenjem ovog motora, Dačija više ne nudi zastareli 1,6-litarski atmosferski četvorocilindraš, Sce 115. TCe 100 donosi slične performanse, ali i bolju ekonomičnost i smanjenu emisiju štetnih gasova - prosečna potrošnja 5,5 litara na 100 pređenih kilometara i čak 18 odsto manje emisije ugljen-dioksida.

Daster sa novim motorom se već nalazi u domaćem cenovniku. Dostupan je u svim paketima opreme, a početna cena u bazičnom Essential paketu iznosi 12.590 evra.

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobraćaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našim Facebook i Instagram stranicama.